נושאים פעיליםנושאים פעילים  הצגת רשימה של חברי הפורוםרשימת משתמשים  חיפוש בפורוםחיפוש  עזרהעזרה
  הרשמההרשמה  התחברותהתחברות
עולם הרכב
 תן לחברות לחזר אחריך hotcar : עולם הרכב
נושא

נושא: כניסה לפניה במהירות גבוה מדי

שליחת תגובהשליחת נושא חדש
כותב
הודעה << נושא קודם | נושא הבא >>
אוראל
אורח
אורח


הצטרף / הצטרפה: 04 נובמבר 2005
משתמש: אונליין
הודעות: 363
נשלח בתאריך: 16 מרץ 2006 בשעה 13:53 | IP רשוּם
ציטוט אוראל

AVVVI אם אתה עדיין קורא את השרשור:

קטע הכביש שאתה מתאר בין שוקת לנבטים הוא כנראה הפניה שמאלה לפני הירידה הגדולה.

יש בעיה טכנית (תשתית) בכביש הזה והוא בנוי עם שיפוע לא נכון.  נעשו מספר נסיונות לתקן את המצב ומשום מה לא נראה לי שהצליחו. זה כנראה "גדול"  על מע"צ.

הבעיה הנוספת היא שרכבים שבאים בעליה ממול נמשכים בגלל בעית השיפוע אל הנתיב שלך. בגלל שהכביש "שופר" הוא גורם לנהגים תחושה שאפשר לנסוע עליו במהירות גבוהה מדי ליכולת הרכב לשמור מסלול בלי לברוח החוצה מהנתיב.

לכן בקטע הזה הטכניקה להאיט לפני הסיבוב. יש תקלה הנדסית שם ואל תנסה אף שיטה למעט מהירות כניסה נמוכה ממה שאתה מעריך לקטע הזה.  אחרי הסיבוב שמאלה יש ירידה וסיבוב ימינה. בגלל התחושה המוזרה שגורם הסיבוב שמאלה - נהגים עושים שטויות גם בסיבוב ימינה.

הקטע הזה דפק הרבה רכבים, ועם רכב במשקל 1.7 טון (ג'יפ או טנדר או אמריקאי?) עדיף לא להגיע למגבלות.

פעם אפילו עמדה שם ניידת כדי לאכוף עבירה של קו לבן כי הרכבים שמגיעים - כולם עוברים את הקו הלבן לנתיב הנגדי.

ואגב - השיפור העיקרי שעשו שם חוץ מריבוד מחדש של הכביש וחריצה שלו זה הוספת נתיב לרכבים שבאים ממול.

קולטים?  הרכב שבא מלמעלה בורח נתיב - אז בנו נתיב נוסף לאלו שבאים מלמטה. הבעיה מה עושה נהג מסכן שהתחיל עקיפה מלמטה....ובא לו אחד ממול שלא מסוגל לשלוט במיקום הרכב שלו.

פעם הייתי דרומי ואני שונא את הקטע הזה.

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של אוראל חפש הודעות אחרות של אוראל
 
יאיר נווה
אורח
אורח


הצטרף / הצטרפה: 04 נובמבר 2005
משתמש: אונליין
הודעות: 363
נשלח בתאריך: 16 מרץ 2006 בשעה 13:55 | IP רשוּם
ציטוט יאיר נווה

אכיפה אסורה בעלייה, או כאשר יש לך שדה ראייה מוגבל בקטע שאתה עובר בו לנתיב הנגדי
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של יאיר נווה חפש הודעות אחרות של יאיר נווה
 
שירן
אורח
אורח


הצטרף / הצטרפה: 04 נובמבר 2005
משתמש: אונליין
הודעות: 363
נשלח בתאריך: 16 מרץ 2006 בשעה 13:56 | IP רשוּם
ציטוט שירן

שלום לכולם!

     כשאתה נכנס לסיבוב...נניח סיבוב לצד ימין...אתה לא מוריד את הגז...אלא מאיץ קצת(החוק הצנטריפוגלי)הוא שמחזיק את הרכב על הגלגלים בסיבוב ולכן אסור לך להאט אלא להאיץ(אבל לא להתפרע... כן?) כדי שלא תזרק הצידה...ואתה עושה את הפניה הכי קרוב לצד ימין בפניה ימינה או ההפך כשאתה פונה שמאלה...זכור... אסור להאיט יותר מדי בסיבוב...כי תזרק הצידה ונהגים שלא מודעים לזה... שם גם עושים את התאונות...אם תראה איך נהגי מרוץ עושים את הסיבובים בתחריות מרוץ...תבין את הטכניקה שאני מדבר עליך.

 

  אולי זה נשמע לכם קצת אבסורד אבל זה בדיוק מה שצריך לעשות !!!

באחריות

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של שירן חפש הודעות אחרות של שירן
 
עסאם
אורח
אורח


הצטרף / הצטרפה: 04 נובמבר 2005
משתמש: אונליין
הודעות: 363
נשלח בתאריך: 16 מרץ 2006 בשעה 13:57 | IP רשוּם
ציטוט עסאם

טוב,

אחרי שכל המומחים לנהיגה והפיזיקאים (החוק הצנטריפוגלי)הגיבו כאן,

פשוט אל תכנסו לסיבוב במהירות גבוהה מדי.  ואם אתם כן רוצים לעשות את זה, לכו לפני זה לקורס נהיגה מתקדמת.

כל ניסיון להוסיף גז כשהרכב בתת-היגוי עלול להגמר בגדר ההפרדה או חו"ח באוטובוס שהגיע ממול.

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של עסאם חפש הודעות אחרות של עסאם
 

אם ברצונך להגיב לנושא זה עליך קודם להתחבר
אם אינך רשום/ה כבר עליך להרשם

<< הקודם עמוד של 2
  שליחת תגובהשליחת נושא חדש
גרסת הדפסה גרסת הדפסה

קפיצה לפורום
אינך יכול/ה לשלוח נושאים חדשים בפורום זה
אינך יכול/ה להגיב לנושאים בפורום זה
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך ותגוביך בפורום זה
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך ותגובותיך בפורום זה
אינך יכול/ה לצור סקרים בפורום זה
הינך יכול/ה להצביע בסקרים בפורום זה


Web Wiz Heb - מערכת פורומים בעברית גרסה 1.24
תרגום עברי באדיבות K קידום אתרים
Powered by Web Wiz Forums version 7.96
Copyright ©2001-2004 Web Wiz Guide


העמוד הזה נוצר וחושב תוך 0.5156 שניות.