עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי ביטוח רכב - ביטוח רכב האם יש הבדל בין לקוח חדש ללקוח ותיק
 
 
ביטוח רכב האם יש הבדל בין לקוח חדש ללקוח ותיק

מאת: שרון ברודצקי

משנה: האם קיים הבדל בין לקוח חדש ללקוח בעל וותק בחברות הביטוח הישיר? רבים מאיתנו בטוחים כי עצם התמדתם כלקוחות בחברות הביטוח הישיר מקנה להם זכויות יתר/ הנחות בעת ביצוע חידוש הפוליסה. בבדיקה שבוצעה עלה כי אנו עדיין שבויים במיתוסים באשר למושגים כמו: וותק, לקוח נאמן וכו' וכי ראוי לבצע בדיקות מקיפות לפני שמחליטים על רכישת פוליסה.

לקראת תאריך התפוגה של פוליסת  ביטוח הרכב שלי, התקשרתי לחברת הביטוח הישיר בה אני מבוטחת על מנת לקבל מהם הצעת מחיר. מחויכת ואופטימית ציינתי בפניהם כי אני מבוטחת אצלם כבר 7 שנים ומן הסתם אני זכאית להנחות.
תוך כדי שיחה בשעה שפקידת שירות הלקוחות העלתה ואימתה את נתוני מול המחשב נזכרתי כי אני נוסעת לשבועיים לחו"ל וכדאי שאחדש אותו רק כשאחזור. ציינתי בפניה עובדה זו  ונאמר לי נחרצות,כי אי חידוש הפוליסה כעת תגרום לכך שתעלמנה לי זכויות הוותק וההנחות הנובעות ממנה ושלמעשה אאלץ  להתקשר ולהצטרף שוב , הפעם, כלקוחה חדשה נטולת זכויות  ובתנאים לא מועדפים. הרגשתי כמו מישהי שמורידים אותה כיתה, וסיימתי את השיחה בהצהרת ביטול הביטוח .
התושייה היהודית שבי לא נתנה לי מנוח  ושלחה אותי לנסות ולהתקבל  שוב באותה החברה כלקוחה חדשה, מתוך הבנה כי ייתכן שלקוח חדש אטרקטיבי יותר לחברה מלקוח ותיק, ושחברת הביטוח תפגין קצת יותר גמישות בניסיונה לפתותני.
לאחר שבועיים התקשרתי שוב לאותה החברה וביקשתי לקבל ביטוח חובה וצד ג' לרכב. כאשר קיבלתי את ההצעה, נדהמתי לגלות כי היא נמוכה בהרבה מההצעה שקיבלתי בתור לקוחה וותיקה הזכאית להטבות.
ולא רק זאת, תמרונים קלים נוספים מצידי, העלו כי ניתן להמשיך ולדרוש הנחה עבור פוליסה צנועה יותר אך לא פחות מספקת.

מסקנותיי מניסיוני זה די ברורות:
המילה "וותק" איבדה כנראה לחלוטין את כוחה בתרבותנו הקפיטליסטית , ואין היא מקנה לנו שום יתרון מהותי על פני לקוח חדש.
 
יש להפגין יצירתיות רבה בניסיוננו  לזכות בהנחות. תוך הבנה כי על אף שמדובר בחברה לכאורה מסודרת ובעל תעריפים חד משמעיים, מדובר כאן למעשה בשוק לכל דבר ומקח וממכר מתקבלים ואף רצויים.

אסור  להירתע או להתחשב בהפחדות והאיומים שמטילות עלינו חברות הביטוח. חברות הביטוח הן אלו שצריכות לזכות בנו כלקוחות  ולא להיפך.

ביטוח רכב הוא הוצאה גבוהה ואין צורך לקבל  החלטה פזיזה במקום רק משום שכך מציין/ת  בפנייך פקיד/ת השירות.

צריך להבין כי לרוב אנו טועים טעויות אופטיות בחישוב ההנחות המוצעות לנו. וכי יש להבין עד הסוף את שיעור ההנחה והאם בכלל מדובר בהנחה, או שזו רק הצהרה חסרת שחר.

כדאי לנהל שיחת טלפון נוספת ולבקש הצעת מחיר כלקוח חדש ולהשוותה להצעה שקיבלנו כלקוח ותיק.

יש להבין כי גם לנו הכוח לחנך מחדש את חברות הביטוח הישיר שמשום מה אינן עושות שום מאמץ בכדי לשמור עלינו כלקוחות.


 

 
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il