עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי ליסינג - ליסינג מימוני פרטי
 
ליסינג
 
ליסינג מימוני פרטי

 

ליסינג מימוני - קבלת מימון בנקאי לקניית רכב.

 

 

מאמר בנושא ליסינג מימוני פרטי: מה כדאי לבחור בעת שדרוג לרכב חדש: ליסינג מימוני לקניית הרכב או ליסינג תפעולי? לעסק קטן כדאי  לקנות, לעסק גדול מומלץ לבחור בשיטת ליסינג. נשארת השאלה רק אם לבחור בשיטה של -ליסינג תפעולי או מימוני פרטי


רואה חשבון שמעון ארליכמן,  בדק מה עדיף עבור חברות ועסקים- רכישה של רכב או חכירת הרכב דרך ליסינג תפעולי?

ליסינג משתלם יותר בסופו של דבר אך אין זה דבר המובן מאיליו.

 

דבר ראשון , מה זה בכלל ליסינג מימוני עבור לקוחות פרטיים? 

ליסינג  פרטי הינה שיטת מכר לרכבים אשר בבסיסה נועדה עבור אלה אשר אין באפשרותם לרכוש רכב חדש במזומן או לחילופין, שאין בידם לעמוד בקריטריוני ההלוואה שמציעים הבנקים. המסגרת של הליסינג הפרטי אינה קשורה להוצאות הגלומות בשימוש ברכב או בענייני בעלות על הרכב, אלא קשורה אך ורק לצורת מימון רכישתו. 

כיצד  זה עובד?

חברות הליסינג  מציעות תוכניות ליסינג פרטי אשר שונות אחת מהשנייה בתנאי הסכום הראשוני שיש להשקיע בקניית הרכב ובמשך זמן ההחזר החודשי. בליסינג, לעומת רכישת הרכב במזומן ע"י הלוואה בנקאית, על רוכש הרכב לשלם מקדמה המשקפת בדר"כ כ- 30% מערך הרכב ולאחר מכן להמשיך ולשלם בתשלומים את יתרת הסכום.

 

לחץ לקבלת הצעת מחיר מ 6 חברות ליסינג שונות:

הצעות מחיר עבור ליסינג פרטי

הצעות מחיר עבור ליסינג תפעולי 

 

 

כיצב התחילה שיטת הליסינג המימוני הפרטי בישראל?

 

התפיסה שרווחה עד לפני שנים אחדות בקרב מנהלי חברות ועסקים, הייתה, כי עדיף לרכוש רכבים לעסק ולא לשכור רכב על בסיס חודשי או שנתי. זאת, משתי סיבות עיקריות:

צבירה של נכסים והשיקול כלכלי, שלפיו עסקת רכישה אמורה להיות משתלמת יותר מאשר שכירת רכב.

אלא שנסיקת עסקי ההיי-טק הביאה להתגשמות החזון של "מכונית לכל עובד". כאשר חברות טכנולוגיה רבות הביאו עמן תפיסת ניהול אמריקנית פתוחה יותר, מנהליהן לא ראו ברכבי החברה נכס, שגם

הצריך טיפול ברכבי החברה, אלא העדיפו להתמקד בעיקר בתחום ההתמחות של אותו עסק או אותה חברה, ומנגד להעסיק קבלנים חיצוניים לתפעול ולניהול ציי הרכב של החברה. וכך התחילה בישראל פריחתו של הליסינג המימוני ופריחתן של

חברות הליסינג.

 

מהו ליסינג מימוני ומהם יתרונותיו?

כמה פעמים שאלתם את עצמכם איך זה שלשכן שמרוויח פחות מכם יש רכב חדש כמעט בכל שנה? מרבית הסיכויים שגם השכן, כמו רבים אחרים רכש רכב חדש באמצעות ליסינג מימוני, הדרך הפופולארית ביותר כיום להשגת מימון לרכישה מיידית, מבלי לערב את הבנק ולפגוע במסגרת האשראי שלכם.


כיצד  פועלת שיטת ליסינג מימוני?

ליסינג  מימוני הינה עסקה משתלמת במיוחד אשר מאפשרת לכל בית בישראל להתהדר ברכב חדש ופעמים רבות אפילו בשניים. בשיטה זו כל שעליכם לעשות הוא לשלם מקדמה של כמה עשרות אלפי שקלים (בדרך כלל בסביבות ה- 30 אלף שקלים) ולהמשיך לשלם תשלומים חודשיים שווים במשך כמספר שנים (בדרך כלל 3 שנים) אשר גובהם הנמוך משקף את שווי השימוש החודשי ברכב  ואינו "מכביד" על סך ההוצאות החודשיות. בסוף התקופה ניתן לשלם את יתרת הסכום לרכישת הרכב וסיום עסקת הליסינג או להמשיך ולהישאר במסגרת התשלומים החודשיים ולהתקדם לרכב חדש אחר. משמעות הדבר היא כי בשיטת ליסינג מימוני אתם יכולים להיות הבעלים המאושרים של רכב חדש, ליהנות מההטבות הניתנות לרכבים חדשים (אחריות כוללת) ולעולם לא לנהוג ברכב אשר נמצא על הכביש יותר מ- 3 שנים.

יתרונות נוספים לליסינג המימוני

רכב חדש, מקדמה נמוכה ותשלומים חודשיים  הגיוניים כבר אמרנו. אך ישנם עוד מספר יתרונות אשר הופכים את השיטה לפופולארית:

צורת המימון – חיצונית ואינה קשורה לבנק שלכם. ליסינג מימוני אינו פוגע במסגרת האשראי שלכם כך שבקלות אתם יכולים לקבל הלוואה גם אם בידכם הלוואות קודמות מהבנק, משכנתא והתחייבויות אחרות.
הטבות – סוכנויות רבות אשר פועלות בשיטת ליסינג מימוני נוהגות להעניק הטבות בלעדיות לרוכשי רכבים חדשים דרכן כגון ערכות ניווט, אמצעי מיגון ללא תוספת תשלום, גלגלי מגנזיום, מערכות סטריאו, הטבות ברכישת ביטוח מקיף ועוד.
לא קיבלתם מתנות? לא נורא, בשיטת מימון זו תוכלו לרכוש כל מיני אביזרים נוספים לרכב ולשלם אותם במסגרת התשלומים החודשיים כך שממש לא תרגישו את ההבדל בכיס בסוף החודש.
 

ליסינג  מימוני הינה השיטה הטובה ביותר לרכישת רכב חדש.  אל תפספסו ושדרגו את עצמכם ברכב חדש ומהודר.

         

בשורה התחתונה, האם רכישת רכב (ליסינג מימוני) כדאית יותר לעומת ליסינג תפעולי?

      קיימים שם תנאים מסוימים שבהם מומלץ לקבל רכב דרך  ליסינג תפעולי במקום לקנות את  רכבכם

       "במגזר הפרטי רבים ממליצים על מימון לרכישה ( ליסינג מימוני) ולא על ליסינג תפעולי, כיוון שרכישה תהיה זולה יותר.   

הצעות מחיר עבור ליסינג פרטי

לחץ לקבלת הצעת מחיר מ 6 חברות ליסינג שונות:ליסינג תפעולי 

 

http://www.hotcar.co.il/Lead/frmLeadLeasingBusiness.aspx

http://www.hotcar.co.il/Lead/frmLeadLeasing.aspx

http://www.hotcar.co.il/Lead/frmLeadRentIsrael.aspx

 
ליסינג
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
אילליסינג מימוני או תפעולי
בבעלותי חברה קטנה ואני צריך שלושה רכבים לפי החישוב שעשיתי החלטתי על 2 רכבים זולים לאנשי מכירות בליסינג תפעולי. 1 רכב יקר (מאזדה או פוקוס) בליסינג מימוני.
28/12/2005 21:04
 
תמיליסינג מימוני יבש והשלכות המס
האם בעסקת ליסינג מימוני כאשר החברה מספקת לי חשבונית שכירות. ובסוף תקופה הרכב נמכר האם יש לזה השלכות מס. כלומר הרכב לא בבעלות החברה והוא לא נרשם בספרים כנכס. לכן בעצם אין רווח הון בחברה אז זה אומר שהמכירה פטורה ממס?
28/12/2005 21:07
 
שנער זכריהרכב ליסינג תפעולי למגזר הפרטי לאדם בודד
אנני מקבל תשובה החלטית מדוע לא כדאי לאדם פרטי. עיקר המעמסה הינה רכישת הרכב,אנו יודעים את עלות הרכב בפועל ,דלק הינה הוצאה קבועה גם עם יש לך רכב בפרטי ,ביטוח הינה הוצאה קבועה. כך שקל מאוד לחשב עם כדאי לרכוש רכב פרטי או להעבור לרכישה בשיטת הליסניג כמובן שיש לקחת בחשבון שהחברה אינה עובדת לשם שמיים והיא צריכה להרוויח כך שהפער הינו בעיקרו עלות הרכב אשר גלום בו הריבית שהחברה גובה מאדם פרטי. השאלה הנשאלת עכשיו האם כדאי לשלם את הפער שהינו גבוה יותר לאומת הרכישה הפרטית ולאומת השקט הנפשי שהרכב אינו שלך וכל ירידת ערך אינו נופל על האדם הפרטי
12/01/2007 14:19
 
חייםרכישה פרטית :באמצעות הלוואה או רכישת ליסינג
אני שכיר שמקבל החזר+הוצאות דלק כמו כן אני נוסע כ35 אלף קמ בשנה. רכשתי מאזדה 3 2006 באפריל 06 ועד כה נסעתי 64 אלף קמ. לצערי נאלצתי להוריד 10 אחוז מהמחירון.ועכשיו מתלבט מה לעשות, יש עצה?
24/09/2007 09:41
 
על מה אתתה מתלבט?
לנסוע פחות או לא להפסיד 10% ?
30/08/2008 02:49
 
בההע חלח יילחךף
16/11/2009 15:17
 
מימע
ןעוןמנהו ניחו נחנמ ךנן נ מיח ח ד ןיחנפךחהמ מצחחל מצמצמח חלנח חנמננלצנחלנחלמ נמחנחמ נחנחחנחנחחמ
16/11/2009 15:18
 
רותשם של חברה
האם מישהו מכיר חברת מימון בשם ניו ליס
10/03/2013 20:34
 
מאי כהן עבודה מהבית
http://wדרושים לעבודות קלדנות כתיבה סקרים תמלול פרטים בוואטצפ 0502322173
14/04/2022 00:37
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il