עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי הסבה לגז - ביטוח לרכבים בעלי מערכת הנעה בגז
 
 
ביטוח לרכבים בעלי מערכת הנעה בגז

מאת: שרון ברודצקי

כיום, עקב עליית מחירי הדלקים בעולם ובשל בעיית זיהום האוויר החמורה כולנו נמצאים במגמה של מעבר לרכבים ירוקים שהם רכבים העוזרים בשמירה על איכות הסביבה וכמובן על בריאותנו.
למעשה קיימים שני סוגי רכב ירוקים- הרכב ההיברידי- המונע באמצעות חשמל והרכב המונע בגז. השימוש ברכבים המונעים בגז הולך ונעשה פופולארי יותר גם בשל העובדה שהוא עוזר לחסוך בהוצאות. למעשה רכב המונע בגז מוזיל את מחיר ה"תדלוק" בחצי. כמו כן בשל השימוש בגז לא נגרם זיהום משמעותי למנוע וכך נמנעים קלקולים פוטנציאלים.
כמן כן קיים מיסוי ירוק, שהוא למעשה פטור ממיסוי המוזיל את יבוא ערכות ההסבה.
על רכב המונע בגז לא חלות אגרות ומיסים בהשוואה להנעה בדלק.
נכון להיום, משרד הרישוי אינו דורש כל תוספת למחיר אגרת הטסט השנתי.
הרכבים שבהם ניתן לבצע הסבה לגז הם רכבים משנת יצור 1995 ועד 4500 סמ"ק. תהליך ההסבה פשוט ולא אורך יותר מיום עבודה.

כעת בואו נדבר על עלויות נלוות ובעיקר על סוגיית הביטוח.

התקנת מערכת גז ברכב, דורשת אישור ממשרד התחבורה על הרכבתה. ולמעשה לא מדובר כחלק אינטגראלי מהרכב עצמו אלא כנספח, כאביזר נוסף.
אם תרצו להתקין מערכת שכזו תוכלו לעשות כן רק אצל מתקין רשמי אשר ממנו תקבלו אישור מיוחד.

כפי שצוין קודם לכן חברות הביטוח גורסות כי מערכת הגז שרכשתם אינה חלק ממרכיבי הרכב ולפיכך עורכת  לגביה תמחור בנפרד.
קיימות חברות שטוענות כי השימוש ברכבים הממונעים בגז אינו בטיחותי כמו רכבים המונעים בבנזין ועל כן נבדקת האפשרות להעלאה משמעותית של מחירי  ביטוחי החובה , המקיף וצד ג'. חשוב לציין כי עובדה זו אינה חד משמעית וכי רבים גורסים את ההיפך.
גובה הפרמיה שתיאלצו לשלם גבוה מאד ויכול לעמוד גם על 6000-8000 ₪- כל זה בהתאם לנפח המנוע. בכל זאת , מכיוון שמדובר בתופעה חדשה, הייתי ממליצה לבדוק ולהתעדכן בשינויים שעורכות חברות הביטוח בהתייחסות שלהן למבנה הפרמיה.
 
אנחנו הישראלים מלכי האלתורים והתושייה וייתכן שננסה להתקין מערכת שכזו ע"י מתקין שאינו חוקי כלומר שאינו מורשה לכך ממשרד התחבורה.
דעו לכם כי חברות הביטוח תסרבנה לבטח אתכם בכל אחד משלושת הביטוחים ( חובה, מקיף, צד ג')
גם אם תנסו לעקוף את הבעיה ולא תדווחו לחברת הביטוח על השימוש במערכת גז , תעמדו בפני תביעה חשוב , לא תפוצו על נזק שנגרם לכם.
ולסיום
מדינות רבות נוספות וביניהן יפאן וטורקיה, קבעו שהתחבורה הציבורית שלהן תנוע בגז.
בפורטל hotcar.co.il , תוכלו ללמוד כיצד מערכת גז לרכב, מביאה לעתיד בריא יותר וכיצד גם אתם תוכלו להנאות מתגמולים שונים, ברגע שתתקינו מערכת זאת. אנחנו מאמינים שאחרי שתקראו את כל המאמרים, יהיה בידכם את כל המידע שיראה עד כמה מערכת גז לרכב, חוסכת לכם, ומעניקה לכם, לסביבה שלכם ולילדיכם עתיד נקי יותר.

 

 

 

 
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
מן הניסיוןמי שלא דיווח לחב הביטוח על הוספת הערכה- אכל אותה במקרה של תאונה
ועוד - במרבית המדינות בחול פרמית הביטוח לרכב מונע גז גבוהה יותר מרכב מונע בנזין או סולר, ובמיוחד אם נעשתה תוספת על רכב בנזין
04/11/2007 10:10
 
מאי כהן עבודה המבית
http://wדרושים לעבודות קלדנות כתיבה סקרים תמלול פרטים בוואטצפ 0502322173
14/04/2022 19:58
 
רזמחפש/ת עבודה מהבית? כל אחד יכול!
דרושים עובדים לעבודה מהבית! שכר גבוהה מאוד תלוי במשרה שתבחרו! הזדמנות טובה לכל מי שבבית כרגע ולא עובד ! (מספר משרה - 516832383) לפרטים נוספים הגיבו ושילחו לי הודעה בוואטספ 052-4313764 ❤️ ✅
25/10/2023 11:27
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il