עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי ליסינג - ליסינג לרכב חדש ללקוחות פרטיים
 
ליסינג
 
ליסינג לרכב חדש ללקוחות פרטיים

מאת: שרון ברודצקי

בהתקיים הצורך להשיג רכב חדש בעבור צרכי היומיום, נסיעות המשפחה או לכל צורך פרקטי אחר – מוצעות בפניך אפשרויות מגוונות לקנות רכב. תוכל לגשת לאולמות תצוגה , לעיין בקטלוגים המצורפים למגזינים ועיתונים יומיים , לשוטט באינטרנט ולקבל מושג על הרכב הרצוי לך. זהו השלב הראשון.

 

בשלב השני, לאחר שתקבל מושג טוב יחסית אודות סוג הרכב הרצוי לך, תוכל להרהר מהי הדרך המועדפת לשלם עליו. ברגע זה ניצבות בפניך שתי אפשרויות : האחת – קניית רכב קלאסית מן הסוג המוכר והידוע. השנייה – "קנייה" של רכב בליסינג.

 

למרות שהדרך הראשונה מוכרת לרבים מאיתנו, אשר חוסכים ממיטב כספם, עבור קניית ה- מכונית , הדרך השנייה מעט פחות ידועה ומוכרת. נכון, אומנם אנו שומעים רבות על המילה ליסינג אולם פחות משתמשים באפשרות זו לקניית - רכב. לכן, הבה נעיין בה מעט לעומק ונתוודע יחדיו אל טיבה ויתרונותיה. שכן, קניית רכב בשיטת הליסינג (במקרה זה ליסינג לפרטיים ) – מציעה הקלה משמעותית הן מבחינה כלכלית והן מבחינת השקטת דאגות רבות ויוצרת מצב של הרבה פחות צורך לטפל ולדאוג טכנית ל- רכב. חברת ליסינג לוקחת דברים אלו על עצמה ועל גבה. זהו הרעיון המרכזי בשיטת קניית רכב ב – ליסינג .

 

קניית רכב בשיטת הליסינג מהווה פיתרון נוח, מהיר ואלגנטי- הן לכיס והן לקבלת תחושה נקייה של חיסכון יעיל. רכב ה"נקנה" בליסינג הינו רכב אשר דמי קבלתו משולמים חודשית בלבד ותמורת כך הינך מקבל שפע של נוחיות.

 

קניית רכב בליסינג, או יותר נכון השכרה של רכב ב- ליסינג, מזכירה מעט רעיון של לקיחת הלוואה מן הבנק. למעשה אינך משלם את כל גובה סכום הרכב אלא משלמו חודשית – בליסינג – סוג של השכרה. הרכב הינו שלך ממש כמו רכב חדש שקנית בזה הרגע מן היבואן, אתה בוחר את סוג הרכב הרצוי לך ומקבלו מיידית בהרבה פחות כסף. הוא מושכר לך. אך תחושתך – מושלמת ומשתלמת. למעשה כאילו קנית רכב חדש.

 

השכרה זו כוללת בתוכה מרכיבים המשתנים מחברת ליסינג אחת לאחרת. כמו כן, ראוי להבין כי עסקת ליסינג לפרטיים בד"כ כוללת השכרת רכב לשנה עד 5 שנים. בתום התקופה קיימת אופציה נוחה ופשוטה – אף לקנות את הרכב. כלומר: נסעת , התאהבת – וזה טוב לך – המשך וקנה ! ואם לא, אז החזר או עבור לרכב אחר. (אפשרי גם הפעם ב- ליסינג). אפשרות זו מן הסתם, אינה מוצעת בקניית רכב רגילה.  

 

כמו כן יש להבין, שבתוך מהלך כל תקופה זו, מעצם התשלום החודשי בעבור הרכב הינך זוכה ליהנות מדברים רבים ונוספים. את כל הדברים הללו "משלמת" טכנית חברת הליסינג מצידה. ז"א ,לדוגמה:  מלוא הרישוי – הינו מצד חברת הליסינג. האגרה השנתית והעברת הטסט חלים עליה , שהרי היא בעלת הרכב. במקרה זה הינך רק השוכר. נכון, הינך משלם בפרופורציה בעבור העניין, אך הטיפול מבוצע באמצעות החברה. אינך ממש זקוק טכנית לדאוג לכל הדברים הללו מצידך.  (כמובן שסל השירותים שאתה מקבל מחברת הרכב תלוי אם בחרת בעסקת ליסינג תפעולי או ליסינג מימוני).

 

לגבי ביטוח , גם הוא חל על חברת הליסינג , אשר משקיטה מעט את דאגתך וכוללת בתוך דמי התשלום הליסינגי כבר מרכיבי ביטוח (בהתאם למסלול ה- ליסינג שתבחר). בשעה זו הינך אף זוכה לרכב חלופי, דבר אשר הינו מאד יעיל בחיי היומיום השוטפים, ואשר אינו ממש מוצע לך תמיד ובהכרח מטעם חברת מכירת רכב בעסקה רגילה. חברת ליסינג מעצם טיבה , מקפידה על כך יותר. היא רוצה אותך יותר ומרגישה אחראית יותר על הרכב שעה שעה ובכל חודש בחודשו.

 

יתרון חשוב נוסף ובולט הינו דמי האחזקה אשר הינם נחסכים משמעותית מעצם קניית רכב בשיטת ה- ליסינג. דמי האחזקה מצטמצמים משמעותית ומשולמים מטעם חברת השכרת רכב. ככלות הכל מטרתה לשמור על תקינות הרכב בעבור השוכר הבא, שעה שאתה תסיים את תקופת ה-ליסינג שלך.

 

יתרונות ליסינג פרטי הינם רבים ולא אחת לקוחות לא מעטים עוברים לשיטה זו כמקובלת יותר וכמועדפת על פני שיטת קניית ה- רכב המסורתית . גם אתה יכול לבדוק זאת כעת. למעשה , אם תסקור בעיני רוחך את רעיון ה- ליסינג הפרטי תגלה כי מיד תוכל לגשת אליו. ההפסדים בו נמוכים הרבה יותר, הסיכונים קטנים יותר , קיים זמן רב להעריך את ביצועי הרכב , הינך רגוע יותר ונהנה מיופי של אפשרות.   

 

 

לסיכום:

 

לנסוע ברכב , בהנאה מושלמת, עם הרבה פחות דאגות וכיסים יותר מלאים הישובים על ריפוד כיסאות איכות – זהו תסריט רצוי לכל החושק לקבל רכב רצוי במחיר מאפשר. משבודקים אפשרות של קניית רכב בשיטת ליסינג, ישנם רבים אשר לא מבינים כלל וכלל מדוע עד היום קנו רכב חדש בשיטה הרגילה. לשיטת קניית רכב באמצעות ליסינג תפעולי יש כה הרבה יתרונות ופתרונות , עד כדי כך שקיימות הרבה חברות לעסקאות ליסינג בארץ ובעולם העובדות במרץ כמדי יום. גם בעבורך. האם הרהרת אי פעם מדוע הן כה מצליחות ?

 

 

 

 
ליסינג
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il