עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי ביטוח רכב - הדרך הכשרה להוזלת פוליסת הביטוח לרכב
 
 
הדרך הכשרה להוזלת פוליסת הביטוח לרכב

מאת:שרון ברודצקי

כל מי שמחזיק ברכב יודע עד כמה יכולות ההוצאות עליו להיות גבוהות, ישנם התשלומים הקבועים כמו: ביטוח רכב, טסט, דלק שמחירו רק עולה  עם הזמן. בנוסף לכך אסור לשכוח את ההוצאות שאינן צפויות:  כמו בלאי של חלקים, פגיעות כתוצאה מתאונות דרכים, קלקולים, החלפות גלגל כתוצאה מתקר. על חלקן של ההוצאות אומנם אי אפשר לוותר, אך בהחלט ניתן להפחית חלק גדול מן ההוצאות הקשורות לביטוח.

נכון להיום קיימות מספר דרכים להוזלת תעריפי הביטוח, ובמאמר זה רציתי להביא לכם את הדרך "הכשרה" להוזלת התעריף.  הראש היהודי אכן ממציא לנו פטנטים כמילות השיר הידועות,הפעם קוראים נכבדים, מדובר ברעיון שנהגים שומרי שבת ישאו עימם פוליסה בעלות מופחתת- נהגים שומרי שבת ירכשו פוליסת ביטוח רכב המכסה אותם לימי החול בלבד! כלומר, בשבתות וחגים בהם הם נמנעים משימוש ברכב,  הם אינם רוכשים ביטוח. מכאן עולה שאלת מועדי כניסת ויציאת השבת? כיצד נקבע מתי פוליסת ביטוח לרכב מפסיקה להיות בתוקף בערב שישי ומתי נכנסת שוב לתוקף במוצאי שבת, הרי שעות כניסת ויציאת השבת אינם קבועים.  שאלה זו לגבי  המועד המדויק של יציאת החג עלתה לדיון בבית-משפט השלום בתל-אביב בעת תביעה כנגד חברת הביטוח מסוימת. וכעת למקרה שארע סביב סוגיה זו:

תאונת דרכים התרחשה במוצאי חג השבועות, ולגבי שעת התאונה התגלו חילוקי דעות, בין חברת הביטוח של בעל הרכב שנפגע, לבין חברת הביטוח חברת של הרכב הפוגע. חברת הביטוח טענה כי למבוטח היה ביטוח מסוג "שומר שבת" וכי בהתאם לתנאי הפוליסה, הפוליסה אינה תקפה בעת נהיגה בשבתות ובמועדי ישראל שבהם אסורה הנסיעה על-פי ההלכה ממועד כניסתם ועד למועד יציאתם, כפי שמתפרסמים על- ידי הרבנות ומפורסמים בעיתונות. חברת הביטוח טענה כי התאונה אירעה דקות אחדות לפני יציאת החג, לכן פוליסת ביטוח הרכב במקרה התאונה אינה בתוקף.

הנהג מצידו הציג את הסיפור אחרת לגמרי וטען כי יצא לדרכו רק לאחר שהבחין בנצנוץ שלושה כוכבים (מה שמעיד לטענתו על-פי ההלכה שהחג כבר יצא), הוא אף חיזק את טענתו כשאמר שזמני יציאת וכניסת השבת המופיעים בעיתונים אינם מתפרסמים על ידי הרבנות וכי יש לייחס להם אי דיוקים. הוא אף הצטייד במכתב המאשר את דבריו לגבי מועדי יציאת השבת מאחד הרבנים הידועים.

בפסק הדין נקבע כי הרבנות אינה מפרסמת את מועדי כניסת ויציאת החג. ולפיכך יש להתייחס להופעתם של גרמי השמיים, להלן הכוכבים, כל זאת על-פי ההלכה.

ואני רוצה לשאול אתכם, אם כך הוא הדבר, למה שנשלם גם אנחנו, הציבור החילוני, תעריף לשנה מלאה כאשר ידוע לרובינו שמתישהו השנה נבלה באיזו ריביירה טורקית, מוזיאון שעווה ,  או תחת עץ קוקוס תאילנדי? למה שנשלם עבור יום כיפור?   או שהייה בחו"ל לצורך עבודה?

 אולי אתם לא יודעים אבל תעריף ביטוח הרכב שלכם מתבצע עפ"י חישוב של  ימים, ואם כך הרי שכל יום שווה כסף לא??

 

חברת לידר מפעילה את האתרים  השכרת רכב , קופות גמל , ליסינג תפעולי, ליסינג ורבים אחרים

 
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il