עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי השכרת רכב - השכרת רכב בקלילות
 
 
השכרת רכב בקלילות

השכרת רכב היא לא דבר של מה בכך. למעשה הינך פונה לחברת השכרת רכב כדי לקבל תמורה טובה ומתאימה לך. תמורה שאותה תחוש בכל מהלך נסיעתך ברכב. החל מרגע קבלתך אותו, בכל הדרכים בהן תיסע איתו ועד לרגעי הסיום וההחזרה שלו לידי החברה שלם ו"בריא". השכרת רכב מוצלחת מתחילה בהבנה מראש כיצד מבצעים אותה על הצד הטוב ביותר.

 

כדי לייעל את השכרת הרכב עליך לשלוט טוב מספיק בכל הפרטים הקשורים לעניין השכרתו. זהו הדבר הראשון וההכרחי. תוכל לעשות זאת על ידי "חיפוש מטפטף" של רכב להשכרה, מה שנקרא "אחד אחד", וביצוע רישום של כל הכרוך בכך. בכל מקום שתראה מה נדרש ממך כדי לשכור רכב תעשה רשימה של הדברים וכך תצבור אותם על דף ארוך ומייגע ומלא בכיתוב ורשימות. רבים עושים זאת. ניגשים לאתרי אינטרנט ומנסים לצבור מידע אודות כל הקשור לכך.

 

דרך נוספת להשכרת רכב יעילה היא לפנות מיידית וישירות לחברת השכרת רכב מפורסמת ולסמוך עליה שתספק לך את הצעת המחיר ואת העסקה הטובה ביותר. קיימות חברות לא מעטות ומפורסמות המסוגלות אכן להציע לך עסקה טובה. אנשים רבים עושים זאת. אך האם זו הדרך הנבונה ביותר? 

 

בשתי הדרכים המצוינות הינך פועל בדרך רגילה ומקובלת ושואף לסגור את העסקה הטובה ביותר באמצעות הידע הקיים. אולם, בו זמנית מוצעת לך גם דרך אחרת.

 

הפרטים אודות השכרת רכב , הינם סופיים, תוכל תוך זמן קצר לדעת בדיוק מה נחוץ לך לדעת. תוך זמן קצר של הרמת טלפונים או שיטוט באינטרנט תתגלה בפניך התמונה השלמה ביותר של הנדרש : מידע  לגבי סוגי הרכבים הניתנים להשכרה , סוגי האותיות באנגלית של קבוצותיהן השונות , צורך הדיווח מצידך על גיל הנהג כמקובל, תשלום עבור סוגי אחריות שונים המוצעים לך וכן הלאה. תוכל כמובן גם לאסוף טיפים שונים ומגוונים וטוב שכך. כל אלו בהחלט יסייעו לך להתקדם להשכרת רכב טובה יותר.

 

מעבר לכך, החשוב הינו המחיר הסופי הטוב ביותר. אותו לא תוכל לקבל ככל הנראה בדרכים המקובלות אלא רק מחיר רגיל ושיגרתי אשר תואם את הדרך המקובלת לבקש הנמכת מחיר והצעה טובה יותר. שכן, מחיר של השכרת רכב הוא דבר די קבוע ואין ממש דרכים רבות להורידו. גם אין סיבה מיוחדת שעל סמך בקשתך בלבד ו"לחיצתך", שחברה כלשהי תוריד עבורך את המחיר מעבר למה שהיא מסוגלת. 

 

איך כן תקבל מחיר טוב יותר? אם את זה אתה שואל ומבקש לעצמך – מוטב כי תדע שקיימת גם דרך אחרת. ללא כל צל של ספק. לפני שהינך נוהג ברכב, נהג בחוכמה אל חברות השכרת רכב בדרך אחרת. לא בכבישים, אלא בכבישי האפשרות והמחשבה על כך....

 

באינטרנט קיימים אתרים שהינם פלטפורמה אוטומטית לשיגור בקשות רבות יותר ובו זמניות לחברות השכרת רכב. הן לגבי השכרת רכב בארץ והן לגבי השכרת רכב בחו"ל. חברות השכרת רכב רבות מחוברות און ליין לאתר אשר באמצעותו משכירים רבים החפצים ב- השכרת רכב פונים ומשגרים לחברות השכרת רכב רבות בקשות מחיר לעסקאות השכרת רכב.

 

בשימוש בשיטה זו טמונים יתרונות ברורים לגבי הלקוח הסופי – עמדתו מול חברות ההשכרה משתפרת מעצם העובדה שכל חברה יודעת כי אם לא תציע מחיר טוב ועסקה טובה שהיא תפסיד את הלקוח. ושנית, מעצם כך שהלקוח יכול מראש והרבה יותר בקלות "לשחק" עם מרכיבי העסקה. בכל רגע, ובצורה הרבה יותר נוחה, הוא יכול לשנות בטופס פנייה אחד ,בו זמנית, את פרטי בקשתו מחברות השכרה רבות. 

 

למעשה , יתרון עצום הוא שימוש בטופס קצר אשר בו מוזנים מירב הפרטים אודות הדרוש. כל מה שנותר ללקוח לבצע הוא מילוי קצר וזריז של כל פרטי העניין (זמנים, סוג רכב, מיקום : בארץ, בחו"ל) והטופס משוגר נאמנה לידיהם של פקידי החברות ומקבלי ההחלטות.

 

בכך מושגים שני דברים : נוחיות פנטסטית של ביצוע כל העסקה מביתך שלך, ודבר שני – הצלחה משופרת בהשגת עסקה קורצת , מואצת ודינאמית יותר. מכל מובן ומכל היבט.השכרת רכב הופכת מסרבול - לתענוג ומתבצעת באופן מודרני, ידידותי ומאד מזמין וכיפי.       

 

 

 
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
מוטי כהןעבודה מהבית
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות-לא מוקד!! ללא מכירות!! שכר-48 לשעה, א-ה 8-17 הגשת מועמדות במייל - workingnowonline12@gmail.com
12/10/2022 15:43
 
יעל כהןעבודה אונליין
דרושים עובדים לעבודה בקלדנות וכתיבה, ניתן להגיע למשכורות של 11,500 אלף ש"ח (אפשרות לעבודה כהכנסה נוספת) לפרטים נוספים ולכל שאלה שלחו וואטספ למספר 050-2332971
26/07/2023 17:26
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il