עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי ליסינג - ליסינג. שובי דובי- דו – every thing- they do!
 
ליסינג
 
ליסינג. שובי דובי- דו – every thing- they do!

ליסינג . כמה קצר, יעיל וזריז. לכאורה זה נשמע כדבר המושלם במיוחד. פיתרון של ליסינג מוכר היטב להמונים היודעים כי רק כך ניתן לקבל רכב ספציפי בלי כל מה ש "מסביב". ולמרות זאת, מוזר, ואפילו – מוזר מאד, שצריך בכלל לשווק רעיון של ליסינג. מי שמבין ויודע מה זה ליסינג, לא צריך זירוז נוסף, להיפך. ליסינג לעסק וליסינג פרטי מאפשרים לרכוש רכב חדש , יותר מתקדם וחדיש-בדרך המשתלמת ביותר.

אז מה איתך? עדיין שוקל/ חוכך בדעתך? ולפי מה ? בהתאם לאילו הבנות ? קרא עוד אודות ליסינג כפיתרון מושלם גם עבורך, ובטוח שאם תהיה חכם מספיק שתבין כבר לבד מדוע דווקא ליסינג (תפעולי או ליסינג מימוני) מתאימים לך. אנו כבר בטוחים בכך מזמן, ועבורך – הגיע הזמן. המשך לקרוא, צבור מידע , זוויות מבט אודות ליסינג, ומשם והלאה – ההחלטה בידך. את שלנו אמרנו, התאמצנו מספיק כדי לנסות לשכנע אותך לעשות ליסינג (שזהו דבר מובן ואך מתבקש) ומפה זה כבר בינך לבין עצמך, או במילים אחרות : בינך לבין רצונך לקבל רכב בעסקת ליסינג, ללא כל מה שמסביב. רק רכב נטו.

אתה הרי רוצה רק רכב - לא ?

אתה רוצה רק רכב - לא ? וודאי אינך רוצה להתעסק איתו כל השנה, לשלם על עלויות נוספות או חלילה וחס לבזבז כוחות או לחטוף כאב ראש מהכנסה תכופה שלו למוסך, לתיקונים וכן הלאה - לא ? סביר למדי שאם אתה בריא בנפשך שלא תתנגד לקבל רכב שלאחר קנייתו לא יהיה הסיכוי ולו הקטן ביותר שיצטרך אפילו יום או חצי יום בשנה להיות מוכנס למוסך . לא? האם לא כך? ברור שזה מה שאתה מחפש ושכל אחד מחפש. וזה בדיוק רעיון עצום של עסקת ליסינג. אתה מקבל רכב ורק רכב ולא את כל הדברים האלו מסביב. זה תפקידה של חברת ה- ליסינג עסקי לבצע אותם. הא, לא ידעת את זה ? נעים מאד להכיר. זוהי שיטת ליסינג. חוסכת לך המון – ומשאירה אותך מרוצה.

חברת ליסינג מטפלת בכל. אתה רק נוהג ומפזם

הפזמון היחיד שיחזור על עצמו הוא : שו – בי – דו בי- דו – every thing- they do!   , נכון ומדהים, וגם נעים ! דו משמעית נעים – נעים עם הרכב קדימה לאן שצריך, ונעים בהרגשה כי אתה רק שר לרכב : סע, סע וסע. זהו ליסינג- יופי של נסיעה בלי שום בעיה. ואם חלילה וחס פתאום אתה שומע איזה קרקור או צרצור שעולה מתוך הרכב, הרם טלפון או קפוץ לחברת ליסינג שממנה יצא הרכב, אמור להם חבר'ה – המפתחות פה, הנה הרכב נקי ומצוחצח, אני לא מתבייש להשאיר אותו אצלכם, ויאללה, קדימה, תפאדל – סדרו לי אותו, תקנו לי אותו, תעשו מה שאתם רוצים (אני הרי שילמתי על ליסינג ולכן מגיע לי כל הטוב שבעולם). ורק תודיעו לי מתי הרכב מוכן. כן? אתם שומעים אותי ? (עד כדי כך טוב?)

חברת הליסינג מחייכת – ואתה יכול ללכת

בוודאי חבר, ביקשת, שילמת וקיבלת.  אתה רואה מה זה ליסינג . אמרנו לך שבכל בעיה הכי קטנה אתה משוחרר, וזה העיקר. הנה ,ראית מה זה, סע לשלום – השירות הוא חלום. שמת לב ? שילמת על ליסינג והנה אין שום בעיה. אתה משוחרר חביבי. אנחנו נטפל בכל.  בשיטת ליסינג, מתפעלים לך את הרכב ודואגים לו. ואתה – לא ! ממש לא. 

שירות אדיב, נדיב ולך יש רכב. בלי כל ה"מסביב"

בהתאם למה שתשלם מראש על עסקת ליסינג הכי טובה שתוכל למצוא, כך יופחתו כל דאגותיך מראש ותוכל לדרוש לעצמך את מקסימום הרכב נטו בלי שום דבר שמסביב. כדאי באמת שתלמד יותר אודות מושגים ברכב כמו ליסינג תפעולי וליסינג מימוני. ככל שתדע  יותר על ליסינג תפעולי ומימוני, כך – על המון דברי "סביב" שלא נוגעים לנסיעה נטו ברכב – פשוט תוותר. ועם הדבר עצמו שהכי חשוב לך , שהוא הרכב עצמו – תיוותר. בהצלחה. נסיעה טובה. 

 

 

 

האתר הוטקאר מופעל ע"י חב' לידר סולושנס בע"מ

 
ליסינג
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
מאי כהן עבועדה המבית
http://wדרושים לעבודות קלדנות כתיבה סקרים תמלול פרטים בוואטצפ 0502322173
14/04/2022 00:22
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il