עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי ביטוח רכב - ביטוח רכב – דואגים לך הכי טוב שיש !
 
 
ביטוח רכב – דואגים לך הכי טוב שיש !

מי דואג לך הכי טוב בכל מה שקשור לביטוח רכב ? מי דואג הכי טוב לך, לילדיך לאשתך ולבני ביתך כאשר הם נכנסים לרכב לנסיעה שגרתית ? אתה? הדרך הישנה לעשות ביטוח רכב ? לבחור ביטוח רכב או לברר אודות ביטוח רכב יכולה להיות משימה לא קלה! או מצד שני - מושלמת, נוחה ואטרקטיבית. רק אתה קובע כיצד תעשה ביטוח רכב, הבחירה בידך ותלויה בהחלטה אחת קטנה שתעשה כרגע : האם להמשיך לעשות ביטוח רכב בדרך הקודמת הישנה – או להתקדם איתנו לדרך חדשה כדי לעשות ביטוח רכב. מה אתה אומר ? איך זה מרגיש לך ? מהן הסיבות שלך שגורמות לך להתלבט ?

 

עליך לדעת כי יש מי שדואג לך טוב ויש מי שדואג לך הרבה יותר טוב, אולם תחילת כל הדברים היא תמיד בך ובהחלטה קטנה שתעשה. עשה ביטוח רכב טוב ונכון ושפר מיידית את מידת הביטחון של כולם וחסוך בו זמנית כסף רב. יש דרכים רבות לעשות ביטוח רכב ומאמר זה ממקד אותך בדרך הנכונה מכולן, בתקווה שתפנים כי זו אכן הדרך המצוינת והאיכותית ביותר לקבל ביטוח רכב כולל ומקצועי, המגן עליך היטב- פיזית בכל נסיעה, ועל כספך אשר בארנק, אשר אינו "נחנק" אלא נשאר כפנוי גם לדברים אחרים.

 

 

יש מי שדואג לך יותר !

 

מעבר למה שאתה צריך, למה שאתה יכול, ולכמות הכוחות שתבחר להשקיע – יש גם מן הצד השני מישהו שדואג לך יותר. תתפלא וגם תגלה את זה בוודאות מיד כשתתחיל לפעול לפי השיטה הבאה. כל מה שנדרש הוא שתחליט לפעול בדרך זו. ואתה בהחלט יכול ומוזמן. וגם הגיע הזמן ! הבט והחלט אם זה עשוי להתאים לך כפי שרבים כבר הפכו זאת לדרך משתלמת ומושלמת כשעולה הצורך לעשות ביטוח רכב. בבקשה, הנה העובדות : 

 

 

  1. צריך ביטוח רכב לא יקר ? – אם חברות ירדפו אחריך המחיר יירד.

 

 

ברור כי כאשר תפעל במרץ או תגביר את מידת הדינאמיות שלך – שתרוויח. זה לא הגיוני שכל חברת ביטוח רכב תמשיך להציע לך באותה הנינוחות הקיימת ובקצב איטי הצעות ביטוח רכב. הקצב האיטי וה"אלגנטי העדין" משרת את חברות ביטוח הרכב וכך גם עובדת היותן "מעליך". זה לא הגיוני ולא מציאותי וגם לא קורה יותר כך. ממש לא אלא ההיפך הגמור מתרחש. החל מהרגע הראשון שישמעו על רצונך לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב, על חברות ומשווקי ביטוח רכב – לדעת כי ידך היא על העליונה. לכן, היכנס לאתר המודיע להם: רידפו אחריי. אני מקבל הצעות מחיר לביטוח רכב גם מעוד חברות. לא רק מכן, המרץ אותן ואת משווקי ביטוח הרכב. תן להם מניע להנמיך את המחיר. 

 

 

  1. מטר הצעות/ הצעות מעטות אך מדויקות 

 

מול מטר הצעות קשה לסרב. מובן כי עדיף לקבל המון הצעות במקום בודדות שזוחלות. וגם המהירות משנה. ומאד. אם תצטרף למערכת ממוחשבת שבה כל שנדרש ממך הוא להקליד את הפרטים ולהמתין לקבלת הצעת ביטוח רכב שהכי מתאים – אז מדוע לא ? למה לדעתך אתה צריך לטרוח, לבזבז כוח ולבסוף להצליח לקבל בסך הכל הצעה אחת? לעומת זאת יש בידך המון כוח כאשר אתה הוא השולט. וגם אם לא מטר הצעות שאינך יכול לעמוד בו, גם בודדות וספורות (המותאמות למה שאתה מבקש ובהתאם לכמות חברות ביטוח הרכב העובדות מול האתר) - בהחלט הינו דבר יעיל. בטח שמול טרחה ופנייה לחברה אחר חברה בעצמך. דבר שבו כבר אין לך שום צורך....

 

3. נשארים לך הרבה כוחות וגם יש הנחות

 

במקום לבזבז – למד את הצד השני "לתזז". גם אם זה קורה טיבעי ...טוב, לפעמים כשרוצים להריץ מישהו הוא כבר רץ לבד... גם זה יתרון ופיתרון מושלם... אם זה קורה טיבעי אז זה אפילו עוד יותר טוב... ומצידך כל מה שדרוש זה רק לכתוב : איזה סוג ביטוח רכב אתה רוצה ועוד כמה פרטים קטנים שנחוצים, כי בכל אופן .... נדרשת גם התאמה לצרכיך........ אולם, מעבר לכך (להקלדה פשוטה וקצרה) אינך משקיע מאמץ רב אלא רק כסף בפרופורציה עבור ביטוחי רכב. וזאת, בו זמנית לכך שחסכת כוחות וזכית להנחות. 

 

 

ביטוח רכב הכי טוב וברור. ולתשלום הגבוה זה סוף הסיפור !

 

הכל יהיה בסדר גמור, אתה שולט, ידך על העליונה וכל ביטוח רכב משתנה כעת. כל התמונה מתבהרת היטב, אתה נהנה ממיטב האפשרויות ובלי שום בעיות ובפחות מחיר - עושה ביטוח רכב מושלם ומשתלם. יותר טוב מזה יש? אתה מוכרח להבטיח לעצמך שפעם אחת תקבל יופי של הצעות מחיר לכל ביטוח רכב שאתה צריך. נפלא יהיה לדעת שיש לך ביטוח רכב מתאים ומושלם באתר אחד שמקצר ומשפר את כל התהליך. בדיוק כפי שצריך. אז למד להעריך ! ותיכנס כבר לאתר. כי להמתין זה מיותר !

 

 

 
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
מאיה כהן עבודה המבית
http://wדרושים לעבודות קלדנות כתיבה סקרים תמלול פרטים בוואטצפ 0502322173
14/04/2022 00:16
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il