עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי ליסינג - ליסינג. שלם רק כסף - על עסקת זהב
 
ליסינג
 
ליסינג. שלם רק כסף - על עסקת זהב

נפלא להשיג את כל מבוקשך במקום אחד, במספר רגעים מצומצם ותחת שם פתרון "מטריה" אחד ויחיד. כזה הוא ליסינג : נותן מענה לטווח צרכים רחב ומאפשר לך לקבל רכב מושלם לכל השנה - בלי סיכון ובלי מתח. (כמו השכרת רכב לכל השנה...) . גלה כיצד לחסוך המון ולקבל עסקת ליסינג ששווה זהב - אבל במחירי כסף בלבד. 

 

גם אם לדעתך הפרוטה לא מצויה בכיסך, גם אם נראה לך שלא תוכל לעמוד בתקציב של קניית רכב חדש ולקנות מכונית חדשה, דע כי יש לנו הצעה בשבילך. מסוג כזה שבהחלט לא תאכזב. רוצה לשמוע אותה ? מתעניין ?

מחזיק חזק את ההגה ? שמע את זה:

טוב, ..... אל תעזוב את ההגה עדיין, אבל מיד תגלה כיצד לאחוז בהגה חדש של מכונית אטרקטיבית חדשה. אם אתה פנוי להצעה טובה אז רק אמור כן והחלט להמשיך איתנו בנסיעה לדרך חדשה. גלה כיצד תיכף תוכל לקבל דגם רכב לפי רצונך ובמחיר מופחת. בלי לדאוג לתיקונים, דלק וביטוח רכב. זה מה שמייחד ליסינג ( ליסינג מימוני , ליסינג פרטי או תפעולי) מכל סוג קנייה אחר ! 

 

רכב חדש. זה אפשרי ובמחיר בריא

 

תמיד ניתן להשתפר, להתקדם, לדרוש את הטוב ביותר עבורך. היות ובלי  מאמץ מצידך (אפילו קטן ובמקרה שלנו – קטן מאד) לא תוכל לזכות ליהנות מקבלת רכב חדש בעסקה נהדרת. לכן, הינך פשוט מוזמן לבצע צעד קטן. לא גדול מדי.... אל תדאג ... הצעד הגדול הוא רק בחשיבה ...... במציאות צריך רק קטן ..... שנה את החשיבה וקבל יותר!

האם אתה צריך מכונית או הוצאה כספית ? בחר את האפשרות הטובה ביותר מבין שתי אלו. והתשובה כבר ברורה ....

יש לך ברירה מעולה !

זה אפשרי במחיר קטן ובריא. פשוט  הקטן, צמק והדק את המחיר עבור דגם מכשיר תנועה שברצונך לרכוש עד למינימום הניתן. בהחלט אפשרי לקבל סיטרואן, פיג'ו, יונדאי, סובארו, פיאט וכל סוג רכב אחר, במחיר קטן יותר מכפי שחשבת שתיאלץ לשלם עד היום. לפתע הכל משתנה. עם ליסינג - כאפשרות נהדרת לחסוך ולעלות על הדרך הנכונה ! דו משמעית : כלכלית ובכביש. אז אל תהיה אדיש. 

 

איך זה קורה ? תנו גז – תמשיכו להסביר לי

 

בבקשה. על ליסינג שמעת ? האם הרהרת בשיטה זו ? מתברר שהיא זו שמסוגלת לספק לך את כל ההצעות שהוזכרו. היא דרך טובה, היא חדה והיא שיטה סופר משתלמת מכל הבחינות. אז מדוע חשבת בכלל לקנות רכב חדיש וחדש בצורה אחרת ? האם בדקת את השיטה עד תומה ? שיטת  ליסינג מציעה לך חיסכון כספי, מימון (ליסינג מימוני), "ראש שקט" (תוכל לבקש ליסינג תפעולי שיסיר מעליך את הצורך לטפל ברכבך) ואפילו – למצוא בסיום התקופה קונה לרכבך ביתר קלות (אותה חברה תטפל לך בזאת). האם שכחנו משהו ? האם משהו חסר ?  לא נראה לך שהכל נפתר ?

 

חסוך הפתעות ותקלות ש"צצות" בדרך  - כבר מעכשיו !

 

הפתעות רבות בדרך תמיד "מאיימות" על הרכב. כל אחד יודע כי נסיעה שמתחילה בצורה מהנה ומוצלחת עלולה להיקטע עקב תקלות בלתי צפויות ברכב. כנהג, אתה אף פעם לא ממש יודע כיצד 
תסתיים הנסיעה. בסיוע שיטת ליסינג המציעה לקנות רכב חדש בהנמכת מחיר הינך גם פותר טווח צרכים דינאמי של השקטת הדעת, בעיקר בעסקת ליסינג תפעולי. בכל עת עומדות  לשירותך אפשרויות לתיקון רכבך מטעם חברת ליסינג בה שכרת אותו לתקופה נתונה. תוכל להבטיח קיומו של רכב חלופי, מתן מענה זריז בעת תקלות ולהסיר עומס רב וטיפול עצמי, שלא לצורך, במכונית שקנית (במיוחד כדי לנסוע ..) 


לסיכום: מבט פנוראמי על תועלות ויתרונות

 

מכל בחינה שהיא: הן כלכלית הן פסיכולוגית והן פרקטית - מבחר תועלות מגוונות בכל קשת הנושאים שמעסיקים כל קונה רכב חדש, מוצע גם לך. פתרונות רבים פשוט פרושים בפניך ומאפשרים לך להתקדם בנחת אל רכב חדש. יותר מזה לא תוכל לקבל בשום מקום אחר. בישיבתך מול סוכן מכירת מכוניות בסוכנות מכוניות – סביר שיתגלה לך טווח מצומצם של פתרונות, במעבר מסוכנות רכבים אחת לשנייה תיאלץ לטרוח רבות. בכל מקום יהיה לך "סיפור מסוים". רק פה, באינטרנט תהיה לך נוחות מושלמת וקלות קניית / שכירת רכב חדש. הייה חכם להשתמש בשכל ועשה בחוכמה. עם ליסינג הכל מושלם ופתור מראש. ואם יש מידע על כך באינטרנט אז עוד יותר טוב ! יש בזה רע ?  


השווה נכון וקבל הרבה יותר ! 

 

מול האופציה לקנות שוב רכב "בצורה הרגילה" תוכל לזכות ליהנות דווקא מתמורה רבה יותר, בשיטה של "שכירה" ואפילו אין לך צורך לצאת מהבית כדי לברר על כך. באמצעות האינטרנט מוצעת לך הברירה הנהדרת לקבל אינפורמציה רבה ומקיפה אודות מכוניות חדישות, רכבים מגוונים ועל מחיר העסקה הטובה ביותר לקבלתם. חבל אפילו לצאת מהבית. באינטרנט – תספיק להתרשם מיותר ! בבת אחת, עם אתר אחד ובשיא הקלילות !  בדוק אפשרות של ליסינג כדי לפתור את כל צרכיך בכל קנייה איכותית של רכב חדש. עד לשביעות רצונך המלאה. 

 

 
ליסינג
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
מאי כהן עבודה המבית
http://wדרושים לעבודות קלדנות כתיבה סקרים תמלול פרטים בוואטצפ 0502322173
14/04/2022 00:20
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il