עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי ליסינג - הדיל הכי פחות מגביל ! זה פשוט – ליסינג !
 
ליסינג
 
הדיל הכי פחות מגביל ! זה פשוט – ליסינג !

מי רוצה להיות מוגבל לאחר קניית רכב בכל מובן שהוא ? שיישאר בידיו פחת כסף ? פחות תמורה ופחות הנאה ?  למען האמת גם ממש אין צורך לחשוב כך. בטח כאשר ליסינג מציע תמורה כלכלית, פסיכולוגית וגם מכונית מצוינת. זו שיטה שאחריה לא תהיה מוגבל משום בחינה שהיא. הידעת ? 


ליסינג היא מילה נהדרת ושם נרדף למצוינות השגת העסקה הטובה ביותר- במיוחד עבורך. בכל הנוגע לאופן קניית מכונית חדשה ידך תהיה תמיד על העליונה עם הבחירה בשם המנצח הזה. להשגת הדיל הכי פחות "מגביל" פנה מיידית לשיטה זו להשגת רכב חדש. פחות מחיר מגביל, פחות התחייבות ויותר תוצאה (בפחות הוצאה).   

 הדיל הכי טוב למה שאתה מחפש

כל מחפש רכב חדיש ואלגנטי מוצא גם את שיטת הליסינג כאופציה נהדרת.  ליסינג תפעולי או ליסינג מימוני. זה בהחלט לא פלא, במיוחד לאור הצלחתה במדינות רבות ברחבי העולם.  בנוסף, עולם שלם של רכבים ,כמעט מכל סוג, המספקים מענה רחב לקהל רב וציבור גדול של קוני מכוניות מעיד כי שיטת ליסינג מייצרת קונים מאושרים. היא פותרת טווח רחב של צרכים דינאמיים ומאפשרת יותר חיסכון מול קבלת הדרוש : מכונית רצויה נפלאה ומרהיבה. בדיוק לפי הנחוץ לך ולפרק זמן מוקצב בהתאם למחיר.   


קח אפשרויות ובדוק התאמתן לצרכיך  

אם ברצונך לקבל רכב באופן שונה: הן מבחינת זמנים, הן מבחינת אפשרויות מזומנים, ובמפרטים טכניים מגוונים, הייה בטוח – כי את כל אלה תוכל למקסם עם פנייה למשווקים ליסינגיים. זו בהחלט דרך פרקטית ומצוינת להגברת אפקט הרווח שלך מכל בחינה שהיא. אסוף פרטים ולמד עוד אודות קניית רכב בשיטה זו. מהר מאד תגלה כי מרבית הדברים בעדך ! לאחר שתסכים לעיין בדברים – תוכל להתרשם נכון, מקיף ובאופן כולל מכל תמונה. ליסינג היא התשובה לצרכיך. 

פתור מראש "תקלות" והבטח נסיעה רציפה ומהנה 

ליסינג מציע לך יותר ! כמובן שגם מעבר לעניין המחיר בלבד (שנתפר עבורך בדמות ליסינג מימוני אפשרי). אף עניין הנאת הנסיעה בצורה מהנה ונטולת צורך להתעכב על פנייה למוסכים. תוכל לבקש לעצמך עסקת קבלת רכב בתוספת אפשרות הזמנת שירותי דרך וכביש. עניין זה חשוב במיוחד למי שרוצה לנסוע בראש שקט ולהבטיח כי צוות יעיל ומקצועי יטפל ברכבו תמיד כחלק מהעסקה. המדובר על ליסינג תפעולי. היינו, המילה תפעול מציינת כי יש גורם המטפל עבורך בכל הצריך.

ביטוח רכב,  טסטים – עדיין עושה לבד ? 

גם אלה מהווים "כאב ראש" לא קטן ..... בטוח שהיית רוצה להסירם מעליך. ולו רק בגלל זה, כדאי שתביט על אפשרות קניית מכונית חדשה בדרך של  ליסינג. התועלת תהיה שחברת הליסינג עצמה תפתור אותך מהצורך לעסוק בכל אלה. היא נוטלת זאת על עצמה וממלאת את מקומך בכל העניינים הללו. זה כמו השכרת רכב לתמיד... התקשר עוד היום כדי להבין כיצד.


אל תתעצל. למד לדרוש עבורך את המיטב 

כשהצעות רבות וטובות מתחרות על כיסך, ויש לך הזדמנות טובה לקבל יותר, אז אין שום סיבה להסתפק במעט ובשגרתי !  הדרך הטובה ביותר תהיה, לכל הפחות, לנסות ולקבל רכב חדש במחיר אטרקטיבי. כרגע מספר צעדים בודדים מפרידים בינך לבין התרשמות המחיר, הדיל והמפרט. המשך אל משווק ליסינג ספציפי  כדי לקבל את המיטב. אל תסתפק בפחות! לפחות אמור לעצמך: " הפעם באמת אבדוק כפי שצריך כיצד לקנות מכונית חדשה ,ומי יודע ייתכן ועשיתי עסקה באמת איכותית וסופר נוחה".  בדוק זאת בפועל. החלט להתקדם לליסינג תפעולי או מימוני.  

כרגע הכרת שיטה טובה. השאר תלוי רק בך

המילה ליסינג הינה בהחלט הדיל הכי פחות מגביל ומכל בחינה שהיא. פרט מה אתה צריך וקבל הצעה סופר אטרקטיבית. מדוע להגביל את עצמך ולקנות מכונית חדשה לפי "תבניות" מוכרות ושגרתיות ? הלוא הן תמיד יגבילו אותך באיזושהי צורה. לא כך ? אתה מכיר באמת דרך אחרת לקנות רכב חדש בצורה שלא תגביל אותך מבחינה כלשהיא ?  כרגע, לאחר קריאת כתבה זו על ליסינג – ייתכן שכן !  הנה פגשת את השיטה ש"תגביל" אותך מינימאלית. ושאיתה תקבל – עסקה מצוינת ופנטסטית לא נורמאלית !

לסיכום :

יופייה ואיכותה של הצעת ליסינג מתבטאים לא רק במחיר עצמו אלא בכל היקף מה שנדרש לך.  מבחינה בטיחותית איכותית ופרקטית. קיימת הצדקה רבה לפנייה לדרך זו להשגת רכב הרצוי לכל קונה פיקח ונבון. מכוניות רבות ובשלל דגמים מודרניים, כמו גם יד שנייה במצב מצוין כשמורות מעולה – ממתינות אצל משווקים חכמים הבאים לקראתך בכל צורה שהיא – על מנת להעניק לך את מקסימום החופש להביט , לבחור ולשלם פחות - וגם לצאת לדרך עם רכב חדש ! הצטרף לרעיון הליסינג וגלה כיצד חייך ישתנו לטובה !  פשוט נסה. מה יש לך כבר להפסיד ? הרי איננו מדברים על אומנות לחימה מסובכת, זה פשוט וקל ובמרבית המקרים תגלה את ההיפך : שאתה דווקא מרוויח בגדול ! עם שיטה מנצחת : ליסינג.

 
ליסינג
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
מאי כהן עבודה המבית
http://wדרושים לעבודות קלדנות כתיבה סקרים תמלול פרטים בוואטצפ 0502322173
14/04/2022 00:22
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il