עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי ביטוח רכב - ביטוח רכב מקיף : מתי אתם לא מכוסים ?
 
 
ביטוח רכב מקיף : מתי אתם לא מכוסים ?

 

ביטוח רכב מקיף אינו חובה על נהגים, אבל הוא בהחלט מומלץ בחום, במיוחד לבעלי מכוניות חדשות. רוב הנהגים בישראל בעלי כלי רכב חדשים יחסית (2002 ומעלה) מבוטחים ב- ביטוח מקיף לרכבם.

ביטוח רכב זה, כשמו כן הוא: מקיף כמעט את כל סוגי הפגיעות האפשריות במכונית והכיסוי שלו מושלם, מלבד מקרי קיצון. הרכב נגנב ? היה מעורב בתאונה מכל סוג שהוא ? היה מעורב באסון טבע ? נשרף לו המנוע, נפגע בפח, עלה באש ? התקלקל מסיבה יוצאת דופן, גנבו לו את הרדיו דיסק וכל סיבה אחרת, ביטוח רכב מקיף מכסה הכל, כך שהנהג יכול לישון בשקט. בנוסף, ביטוח רכב מקיף כולל בתוכו גם צד ג'- כלומר מקרי פגיעה ברכב אחר וגרימת נזק לרכוש. ביטוח מקיף לרכב מכיל גם גרירה, שמשות, שירותי דרך ואפילו חבילות זהב שכוללות שירותים מגוונים שנועדו לרווחת הנהג המבוטח.

אבל, גם ביטוח רכב מקיף אינו מכסה את התרחישים ובצדק. למשל, אם הנהג שגרם לנזק או לתאונה עשה זאת כשהוא בשלילת רישיון או שאין לו כלל רישיון (לא מדובר במקרים של גניבה כמובן). במצבים בו הנהג המבוטח עשה זאת כשהוא בגילופין או לחילופין היה תחת השפעת סמים קלים או קשים בזמן הנהיגה. כבר אינו תאונות קשות שנגרמו מסיבות אלו. במקרים שכאלו אבניגוד לתחומים אחרים כמו רפואה אף עורך דין רשלנות רפואית לא יוכל לעזור לכם!

מקרים נוספים נפוצים בו תתקשו לקבל את הכיסוי המובטח במסגרת ביטוח מקיף לרכב :

    * אמצעי מיגון לא מאושרים. חברת הביטוח ביקשה קודן ואימובילייזר. המבוטח החליט להסתפק במערכת אזעקה רגילה. לפי חוקי מרפי הרכב נגנב. החברה שומרת לעצמה את הזכות שלא לפצות את המבוטח כיוון שלא אבטח את מכוניתו כנדרש על ידה.
    * הודאה ולקיחת אשמה על עצמכם ללא אישור מהחברה המבטחת. ברגע של חולשה הודיתם באשמה וחברת הביטוח נושאת בתוצאות, למרות שאתם כלל לא אשמים. במקרה זה חברות הביטוח לא נוטות לכסות נזקים.
    * השארתם את המפתח בסוויץ'. חוסר אחריות ממדרגה ראשונה. החברות רובן ככולן, לא נוטות לרחם במקרי שלומיאליות שכאלה, ואתם משלמים את המחיר. המלצה: גם אם "שנייה" ירדתם להביא סיגריות מהקיוסק, כבו את הרכב, קחו את המפתחות איתכם והפעילו את האזעקה. היום רכבים נגנבים יחד עם נוסעיהם...
    * פגיעה בזדון. אם חברת הביטוח מוכיחה שהמבוטח לקח את הרכב והזיק לו בכוונה תחילה מסיבותיו הוא, הוא לא יזכה לדמי הביטוח, מלבד הליך פלילי שייפתח נגדו.
    * תיקון לא במוסכים המוסכמים. אם המבוטח בטפל ברכב לא במוסך מורשה או מוסכם על חברת הביטוח, ונגרם נזק לרכב, ייתכן שתהיה לו בעיה עם התביעה.

 

המסקנות: נהגו לפי החוקים והכללים וכך תזכו לכיסוי מלא בזכות ביטוח רכב מקיף שרכשתם במיטב כספכם.

סעו בזהירות. נסיעה  בטוחה

 
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
מאיריש טעות בכתבה
שריפת מנוע לא מכוסה, ובניגוד למה שרשמתם, אלא אם השריפה נגרמה כתוצאה מתאונה
07/10/2021 02:25
 
מאיה כהןעבודה המבית
http://wדרושים לעבודות קלדנות כתיבה סקרים תמלול פרטים בוואטצפ 0502322173
14/04/2022 00:15
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il