עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי ליסינג - רכב בליסינג בלי לקום מהכיסא
 
 
רכב בליסינג בלי לקום מהכיסא

 

כפי שכל מי שחי בישראל במהלך השנים האחרונות וודאי שם לב, השם החם והפופולארי ביותר בעולם הרכב הישראלי הוא ללא ספק – שיטת הליסינג.

מאז ששיטה זו נכנסה לשימוש בארץ לפני שנים ספורות בלבד ועד היום, חלה התפתחות עצומה בכל הקשור לתחום, כאשר כיום מאות אלפי רכבי ליסינג נוסעים על הכבישים, בין אם מדובר באנשים פרטיים הרוכשים רכבים בליסינג, או בחברות שונות המספקות רכבים בליסינג עבור עובדיהן.

 

בתור צרכנים ממוצעים בשוק הרכב הישראלי (שוב – בין אם אנחנו אנשים פרטיים המעוניינים ברכב ליסינג לעצמנו, ובין אם אנחנו קניינים מטעמה של חברה כזו או אחרת המעוניינת לספק רכבי ליסינג לעובדיה), עומדות בפנינו מספר אפשרויות שונות. בשוק הליסינג הישראלי פועלות כיום חברות ליסינג שונות ורבות המתחרות ביניהן על הלקוחות. עובדה זו מעמידה אותנו, כצרכנים, בעמדת כוח מסוימת, כפי שאמור לקרות בשוק חופשי ותחרותי. על מנת להשיג את עסקת הליסינג הטובה והמשתלמת ביותר עבורנו, אנחנו אפילו לא צריכים לקום מהכיסא. הכוונה היא למידע אודות עסקאות ליסינג, ואפילו ביצוע העסקאות עצמן בחלק מן המקרים, באמצעות האינטרנט.

 

קניית דומיין בעברית והקמת אתר ליסינג, ואפשר להתחיל לעבוד

בתור חברת ליסינג כזו או אחרת, אין לנו באמת ברירה אחרת כיום מאשר להקים אתר אינטרנט, לבחור עבורו דומיין בעברית או באנגלית מתחום הליסינג ולהתחיל לשווק ולעבוד באמצעות האתר (כמו גם באמצעות המשרד כמובן...). הסיבה לכך היא כי כיום כולם כולל כולם נמצאים באינטרנט, בין אם מדובר בבתי העסק המתחרים (במקרה שלנו – חברות ליסינג אחרות) ובין אם מדובר בלקוחות עצמם.

מכיוון ששוררת תחרות עזה בתחום, לא מספיק להקים אתר, קניית דומיין אטרקטיבי וכד' – נצטרך גם לקדם את האתר שלנו על מנת שיתחרה באתרי החברות המתחרות, ונצטרך לספק כמה שיותר שירותים באמצעות האינטרנט.

אם נחזור לרגע לנקודת המבט של הצרכן עצמו – אין כל סיבה כי בתור מצרכני ליסינג כאלו ואחרים לא נצפה לקבל את כל השירותים השונים שרק ניתן לחשוב עליהם באמצעות האינטרנט. למעשה, בעולם של ימינו לא יהיה מוגזם לצפות לבצע עסקת ליסינג שלמה באמצעות האינטרנט, בלי לקום אפילו מהכיסא. אנחנו יכולים כיום לקנות הכל באינטרנט, החל מכרטיסי טיסה ועד בתים או דירות נופש – למה אם כן שלא נוכל לבצע גם עסקת ליסינג באמצעות האינטרנט?

 

אשים רבים מרגישים כי הליסינג מייצג את הדור הבא של עולם הרכב – הדרך החדשה והיעילה לרכוש בעלות על רכב חדש. לכן, רק הגיוני כי חברה העוסקת בתחום זה תציע את שירותיה במדיום המתקדם ובמתבקש ביותר כיום – האינטרנט...

 
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
צביקהליסינג תפעולי מהחברה המובילה בישראל
נשמח לספק הצעות מחיר לליסינג תפעולי מלא ללקוח פרטי / עסקי לפרטים 054-9064497
14/06/2018 17:47
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il