עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי השכרת רכב - מידע חשוב לפני השכרת רכב בארץ
 
חזרה לדף הבית
ליסינג
נכתב עבור אתר דפי זהב
 
מידע חשוב לפני השכרת רכב בארץ

חברות להשכרת רכב בארץ מציעות לכם צי רכבים מגוון, המתחלק לקבוצות. הקבוצה הראשונה כוללת רכבים קטנים בעלי גיר הילוכים ידני. הקבוצה השנייה כוללת רכבים קטנים ובינוניים, בעלי גיר הילוכים אוטומטי. הקבוצה השלישית כוללת רכבים משפחתיים גדולים או מסחריים, ולעיתים תמצאו גם קבוצה רביעית הכוללת ג'יפים

 

תנאי השכרה

 

במרבית החברות להשכרת רכב ניתן לשכור רכב מגיל 21 ומעלה,  ובחלק מחברות ההשכרה הגיל המינימלי הוא 24. לנהג צעיר נדרשת תוספת כספית ולעיתים גם ביטוח מיוחד.

 

על השוכר להיות בעל כרטיס אשראי אישי, ולהציג תעודת זהות או דרכון תקינים ורשיון בתוקף לשנתיים. במרבית חברות ההשכרה, על הנהג להיות בעל ניסיון נהיגה של שנה אחת לפחות.

 

תקופת ההשכרה:

זמן המינימום להשכרת רכב הוא 24 שעות. אם תחליטו לשכור רכב לפחות מזה, תיאלצו לשלם עבור יממה. אם שכרתם רכב ליממה וחרגתם ב-59 דקות, במרבית החברות לא ייגבה מכם תשלום נוסף. אך אם חרגתם בשעה או יותר, ייגבה מכם תשלום עבור יממה נוספת או עבור חלק מיממה, תלוי בחברת ההשכרה.

 

החזרת הרכב:

בתום תקופת ההשכרה עליכם להחזיר את הרכב לחברת ההשכרה בשעות בהם הסניף פתוח. ודאו כי מיכל הדלק מלא וכי אין נזקים (שריטות, חבלות וכד') ברכב. נציגי חברת ההשכרה בודקים את הרכב עם החזרתו, ומוטב שתהיו נוכחים בבדיקה על מנת למנוע אי הבנות.

 

תנאי תשלום  

 

מחירי ההשכרה תלויים בקבוצת הרכב ובמשך תקופת ההשכרה. המחירים מחושבים בדולרים אמריקאים, ונגבים בשקלים לפי שער העברות והמחאות גבוה או לפי השער היציג של הדולר (תלוי בחברה), שנמדד ביום ההחזרה. המחירים כוללים ביטוח מקיף לרכב ואינם כוללים מע"מ (בדקו את גובה ותנאי ההשתתפות העצמית), בכל הרכבים מותקנים רדיו-טייפ ומזגן.

 

קיימות תוספות המחייבות אתכם בתשלום מיוחד:

 

·           תוספת כיסא לתינוק ו/או פלאפון ברכב.

 

·           אם תרצו שנהג נוסף ישתתף בנהיגה, תחויבו בתשלום  כדי לבטחו ( שני דולר בממוצע).

 

·           לקיחת ו/או החזרת הרכב משדה התעופה בן גוריון מחייבת אתכם במס נמל.

 

·           החברות להשכרת רכב גובות תשלום נוסף עבור שירות הבאת/לקיחת רכב מבית הלקוח.

 

·           הגבלת קילומטרים נהוגה בכמה מהחברות להשכרת רכב, והיא תלויה בקבוצת הרכב ובמשך תקופת ההשכרה. אם חרגתם מההגבלה, תחויבו בתשלום נוסף, על פי תעריף שנקבע מראש.

 

·           אם נקנסתם בגין עבירות תעבורה בתקופת ההשכרה, חשבונכם יחויב בסכומים הנקובים בדו"חות.

 

טיפים להשכרת רכב בארץ

 

מוטב לוודא כי בחוזה עליו אתם חותמים, רשומים הליקויים שקיימים ברכב, ולהצטרף לנציג החברה הבודק את הרכב עם החזרתו. כך תמנעו אי הבנות מיותרות.

 

בסיום תקופת השכרת רכב בארץ, ודאו שבידיכם העתק החוזה החתום, המפרט כי עמדתם בכל התחייבויותיכם כנדרש.

 

מומלץ לתדלק בתחנות דלק ציבוריות, ולא באלו של חברות ההשכרה, הגובות תשלום גבוה יותר, הכולל מע"מ. שמרו על הקבלה של התדלוק, למקרה שתחויבו בטעות עבור החזרת מיכל דלק ריק. כך תהיה בידכם אסמכתא שתדלקתם ביום ובשעה הסמוכים להחזרת הרכב.

 

 

 

 

 
חזרה לדף הבית
ליסינג
נכתב עבור אתר דפי זהב
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
קרןרוצה להרוויח מבלי לצאת מהבית???
עבודה מהבית עם שכר מטורף!!!! בתחום הקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן ונתונים, ניתן להגיע ל12,200 ומעלה אין צורך בניסיון לפרטים- 052-4313764 פנו אלינו בוואטספ
03/11/2023 13:04
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il