עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי הסבה לגז - הסבת רכב לגז- תגובה
 
חזרה לדף הבית
לאתר חברת אקודרייב
לדיון על המאמר בפורום רכב
 
הסבת רכב לגז- תגובה

לכב'
בני ברק-ידיעות אחרונות

תגובה לכתבה במדור צרכנות /ידיעות אחרונות  לא כדאי להסב רכב לגז 

 שלום רב ,

אני מבעלי חב' אקודרייב (יבואני מערכות  TartariniAuto) מתייחסים לכתבה אשר התפרסמה  ב-  31.1.06  במדור צרכנות/ ידיעות אחרונות,החברה פועלת בתחום  כבר 3 שנים וככאלה עוקבים אחר השינויים התחוקתיים והתקדמות  תחום ההסבה לגז בקרב קהל הצרכנים הפרטי , העיסקי המוסדי וכן מוסדות השילטון ולבסוף יבואני הרכב . התחום נימצא בדינמיקה ומעורר עניין רב  בגלל בעיית עלויות האחזקה של הרכב .


בהמשך לסקר הכדאיות שערך ארגון מנהלי התחבורה בישראל ברצוני להציג מס' נתונים שסותרים את הנאמר לפני שאנו גודעים במחי  יד ענף שלם של  מרכזי התקנה ותדלוק :
   

• התקנת  מערכת גז באופן עצמאי אינה פוגעת באחריות היצרן אלה אם כן הוכח כי התרחשותה של התקלה נבעה מהתקנה לקויה של המערכת ע"י המתקין . הווה אומר התקנת מערכת גפ"מ ברכב לא גורעת מתנאי האחריות בכללותם אלה אם כן יש קשר בין התקלה ומערכת הגז שהורכבה .
היבואנים כפופים לסעיף  50 ב' לחוק ההגבלים העיסקיים שקובע כי המבחנים  על פיהם ייקבע אם המוצר הוא בר הרכבה או לא , הינו עמידה באיכות ובתקנים מתאימים .
 יבואני יונדאי  וסובארו נמצאים בתחום ומתקינים מערכות . יבואנים נוספים שוקלים כניסה לתחום .

• כדאיות ההסבה
הפער בין עלות הבנזין והדיזל הוא בשיעור של  כ- 40% ויותר . נק' האיזון נעה בסביבות  ה-  25,000 ק"מ בתוך שנה עד  כשנה וחצי דבר אותו משיגים מרבית הנהגים .
כשמסתכלים על האלטרנטיבות  רואים שהיום בגלל חמדנות המדינה מנועי הדיזל אינם רלוונטים עבור מי שכוונתו לחסוך .[

• תחנות תדלוק
עשרות מרכזי התקנה מוקמים בימים אלה ברחבי הארץ .  כיום פועלות 20 תחנות בעיקר של דור-גז  ואמישרגז במהלך 2006 מתוכננות חב' אלה להקים עוד כ- 19 תחנות . ובנוסף חב' פזגז מתכוונת להשקיע עשרות מליוני שקלים בשנים הקרובות
בהקמת רשת ארצית לתדלוק בגז.  7 תחנות בשלב הראשון ןלאחר מיכן כניסה ל-100  תחנות תדלוק קיימות(מתוך 260) והקמת עמדת תדלוק לגז .
לפי הערכת חב' אקודרייב  לפחות  45  תחנות צפויות להפתח עד סוף השנה .
• חניונים
כיום יש הערת אזהרה על רשיונות רכבי הגפ"מ לא לחנות בחניונים תת קרקעיים .
הנושא מטופל בחקיקה על מנת להסיר מגבלה טרחנית זו .
 יש לציין כי בחו"ל(באירופה) הגישה יותר ליברלית החניונים המודרנים מצויידים בספרינקלרים שמיועדים להתגבר בשניות על התלקחות .יש לציין כי אדי הדלק שמתפזרים בחניון כשנשפך דלק מהווים סיכון דומה לזה של גז  מכאן שהגישה לתחום הגז היא גישה של פניקה .


. למרות הקשיים הבירוקרטיים  של הרשויות . קהל הצרכנים שלא עומד יותר בנטל  הוצאות  התדלוק של הבנזין  והדיזל אומר את דברו ומצביע ברגליים או ליתר דיוק בגלגלים  וכיום  נעים  כ-  4000  כלי רכב מוסבים בגז ברחבי  הארץ.


 

                                                                                                             מודה על תשומת ליבך
                                                                                                              בברכה
                                                                                                              מיכל ויסוקר
                                                                                                               חברת אקודרייב

 

המידע לכתבה זו מוגש על ייד אתר הוטקאר, פורטל רכב המתמחה בהשוואות מחיר בתחומי הסבה לגז, ליסינג והשכרת רכב.

 
חזרה לדף הבית
לאתר חברת אקודרייב
לדיון על המאמר בפורום רכב
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
שרוןאיכות ושירות אחד הטובים שקיבלתי
שלום לכולם כל מי שמעוניין להסב את רכבו לגז לא מומלץ ללכת על המערכות הזולות האיטלקיות ,אני התקנתי לפני 4 שנים מערכת בהרצליה במזדה 3 והלך לי פעמיים ראש מנוע המערכת עלתה לי בסביבות 7500 ש"ח אבל הנזק שנגרם לי במנוע היה הרבה יותר יקר,לפני כשנתיים אחרי מלא תקלות שהיו לי ברכב החלטתי לעשות סקר שוק והגעתי לחברת גרין קאר בבני ברק פירקתי את המערכת שהייתה לי והתקנתי מערכת חדשה הולנדית בחברה יש משמנת מיוחדת שאין בחברה אחרת אל תאמינו לאףאחד שילמתי בסביבות ה 10000 ש"ח אבל שווה כל שקל אני נוסע במשך שנתיים ואפילו פעם אחת לא הייתה לי תקלה אני נוסע בסביבות ה 50000 קילומטר בשנה והמערכת משרתת אותי נאמנה ,מעבר לזה השירות יוצא מהכלל מומלץ ביותר
21/05/2011 04:57
 
שלמהחברת גי גז להסבת רכבים לגז מחיפה
כדאי לעיין בפסק דין כנגד החברה: www.psakdin.co.il/fileprint.asp?FileName=/General/Private/ver_nmyp.htm או בתיק תביעות קטנות בתל אביב 3674-09-08
11/09/2010 22:11
 
איילהוספת תגובה לבני ברק
אני אחד מאלה שהתקינו גז ברכב. בני ברק לא לקח בחשבון מספר גורמים נוספים שמשפיעים בהתקנת הגז והם :
02/02/2006 21:22
 
איילהוספת תגובה לבני ברק
ישנם מספר גורמים נוספים שלא נלקחו בחשבון בחישוב שבני ברק עשה והם: 1.עלויות אחזקה נמוכות יותר אין בלאי במנוע ובמערכת הפליטה. 2.החלפת פילטר דלק לעיתים רחוקות. 3.הגדלת נפח מיכל הדלק[של הגז] תידלוק לעיתים רחוקות יותר. 4.לאחר שחסכת את מחיר הערכה במחיר הדלק אין לך הוצאות נוספות .[לעומת הסולר שיש אגרת רישוי].
02/02/2006 21:29
 
ירוןהגדלת נפח מיכל הדלק
זה יתרון רק כשאפשר באותו תחנת דלק לתדלק. אבל כשצריך להכנס לשני תחנות שונות - אני חושב שזה חסרון.
14/02/2006 14:04
 
jzhמעבר לגז יאריך חיי כדור הארץ אוזון חביבי
20/02/2006 23:51
 
שלמה עוריתחנות תידלוק בגז
מתי יהיו תחנות תידלוק גז בצפון הארץ:ראש-פינה,קרית שמונה וקצרין?
01/04/2006 13:05
 
יעקב צדקההיטל אגרות על גז ?
אבא שלי סיפר לי היום כי הוא צפה אתמול בכתבת טלויזיה שם נאמר כי בשנת 2007 מתוכננת אגרה על רכבים המוסבים לגז. לא ברור אם האגרה המדוברת היא על הגז עצמו או על אגרת הרישוי לרכב. עוד נאמר שם, לטענתו, כי האגרה תהיה כזו, שתגרום לחוסר כדאיות בהסבה לגז. האם זה נכון ? האם אכן מתוכננת אגרה כלשהי שלא קיימת היום ? ועוד שאלה: מדוע גבול הכדאיות להתקנה עומד על 25,000 ק"מ ? במידה והמחירים והאגרות יישארו כמו שהם, עם קצת סבלנות, ניתן 'להחזיר' את עלות ההתקנה תוך 2-4 שנים (צריך רק סבלנות). אשמח לקבל את תגובת המערכת בכתובת דוא"ל zdk4@netvision.net . תודה.
09/05/2006 21:35
 
אסףתחנות תידלוק
מתי יהיה תחנת תידלוק בחיפה ????
05/06/2006 01:12
 
אוריהסבה לגפ"ם
למיכל שלום. דברייך חיממו את ליבי, מפני שאני אחד מאלה ש"יושבים על הגדר" ועדיין מהסס האם להתקין מערכת כזו וחששי הוא שלא אצא (לבסוף) קרח מכאן ומכאן עקב חמדנות הממשלה בעתיד ואני נוהג יותר מ 25000 ק"מ בשנה. אשמח לשמוע פרטים נוספים ועדכניים-אם יש. תודה. (052-4234304)
24/08/2006 22:43
 
מילוי גזאני מחפש חברת ליסינג שמוכרת רכב על גז
אני מחפש טרייד בנזין על מכונית גז מישהו מכיר???? המליצו לי על חברה בשם טופ דיל http://www.top-deal.co.il/
08/11/2008 11:23
 
מאי כהן עבודה מהביחת
http://wדרושים לעבודות קלדנות כתיבה סקרים תמלול פרטים בוואטצפ 0502322173
14/04/2022 20:02
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il