עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי ליסינג - מזל טוב קיבלתם רכב מליסינג- אבל, איזה רכב לבחור?
 
חזרה לדף הבית
לטופס בקשה לעסקת ליסינג לעסקים
לטופס בקשה לעסקת ליסינג לפרטיים
 
מזל טוב קיבלתם רכב מליסינג- אבל, איזה רכב לבחור?

בשעה טובה הודיע לכם המעסיק כי אתם מקבלים רכב ממקום העבודה כעסקת ליסינג.
אבל מה קורה כשיחד עם ההודעה הזו אתם מקבלים רשימה של שישה-שבעה כלי רכב מתוכם אתם מתבקשים לבחור מכונית אחת?  איך בוחרים את המכונית הנכונה בעבורכם?
 בדיוק בשביל זה ליקטנו בשבילכם מספר טיפים שיסייעו לכם לצמצם את הרשימה ולהגיע להחלטה הנכונה. זכרו – המכונית תשרת אתכם ולא את חברכם לעבודה ולכן נסו להימנע מ"עקרון העדר". זה שכולם לקחו מכונית מסוימת לא אומר שהיא המתאימה גם לכם.
נקודה ראשונה שכדאי שתבדקו היא העלות, או בפשטות "כמה כסף". נכון שאתם מקבלים את המכונית בליסינג, אבל אם תבדקו טוב, תראו שמי שמשלם על הליסינג זה (בדרך כלל) אתם... אז כמה כסף אתם מוכנים להוציא מדי חודש בעבור המכונית? התשובה לשאלה הזו קשורה קשר הדוק  גם לנקודה השנייה המחייבת את התייחסותכם – בשיא הכנות, מה אתם באמת צריכים, לא לא רוצים, צריכים!! אתם רווקים, או זוג נשוי וטרי ללא ילדים בעתיד הקרוב? האם לא תספיק לכם מכונית סופר מיני? ואם אתם משפחה בהרכב מלא שיוצאת פעם בשנה לחופשה, האם לא הגיוני יותר לקחת רכב משפחתי ופעם בשנה לשכור מיניוואן לצורך הטיול? ההיגיון והרעיון מאחורי שתי הדוגמאות ברור. נסו לחשוב עם הראש, ולא עם החשק והרצון.
 קחו בחשבון את השימוש העיקרי, את מספר המשתמשים, את אזור מגורכם (גרים בלב ת"א? לא יותר קל להסתדר שם עם רכב קטן?). משעניתם על שתי השאלות הראשונות תוכלו לצמצם חלק מההיצע.
נקודה שלישית  נשארתם עם מספר רכבים מצומצם? זה הזמן להתחיל ולברר אודות כל רכב ורכב. איך? יש כאלו שיציעו לכם לגלוש לפורומים השונים באינטרנט. מילת הזהרה – חלק מהמגיבים בפורום הם ילדים חובבי רכב שמבינים בגלישה באינטרנט ולא במכונית. הפתרון? התייעצות עם מומחים. חלק מירחוני הרכב מציעים שרות יעוץ טלפוני בחינם, חלק מציעים שרות משלוח מבחני דרכים בפקס (בעלות מסוימת) וחלקם מפרסמים את המבחנים שלהם גם באינטרנט (לדוגמא: מגזין אוטו ומגזין הגה). התייעצו עימם, להם ניסיון רב הכולל נהיגה בכל קשת הדגמים ומכאן שיש להם גם נקודת מבט רחבה ומשווה.
נקודה רבעית  זכרו כי גרסאות הליסינג נבדלות מאחיותיהן "הרגילות" ברמת האבזור, לכן בצעו את ההתאמות הנדרשות בעצמכם (השוו את רמות האבזור בין המכוניות שנשארו ברשימה הסופית שלכם לאחר ההתייעצות). פן חמישי נוסף שכדאי לבדוק הוא פן הבטיחות. מרבית כלי הרכב החדשים עברו מבחני ריסוק על ידי גופים בלתי תלויים. חפשו את הציון של המכונית "שלכם". זכרו רק כי מכונית ליסינג מגיעה גם עם מפרט בטיחות מצומצם. בדקו באתר איזו גרסה נבחנה (האתרים מציינים אילו אביזרי בטיחות היו ברכב הנבחן). הגוף האמין והמומלץ ביותר הוא ה-EuroNcap האירופאי (
חלק מאתרי האינטרנט של ירחוני הרכב מציינים בצד המפרט הטכני של כל מכונית את הציון שהשיגה במבחן הריסוק.
הגעתם עד הלום? השלב הבא והאחרון כרוך בקצת תיזוזים. רכזו לעצמכם את העולות לשלב הגמר וגשו ובקרו בסוכנות המוכרת את כל אחד מהדגמים. שבו ברכב, מששו את הכפתורים, שחקו עם הכיוונים ובדקו עד כמה המכונית נוחה לכם. בטרם תגיעו לסוכנות הליסינג תאמו גם נסיעת מבחן!!! אל תוותרו על הנסיעה הזו, היא תחשוף לכם רבות מתכונות הרכב. אתם אינכם נדרשים לבחון את מגבלות הרכב בנהיגה ספורטיבית, אבל בהחלט תוכלו להרגיש קצת מהנוחות, מהרעש, מעוצמת המנוע ומהתפעול. אל תוותרו על השלב הזה ודאגו לעשות אותו בעיר המשובשת ולא על נתיבי איילון או כביש 6. שם לא תלמדו דבר. דאגו לתאם את כל נסיעות המבחן לאותו יום בהפרשים של שעה. כך תגיעו מרכב לרכב כאשר הזיכרון טרי בראשכם.

• אם יש לכם את הזכות לבחור – נצלו אותה!!! הרכב ילווה אתכם ואת הסובבים אתכם תקופה משמעותית (עד 3 שנים בד"כ) ולכן כדאי להשקיע מאמצים למצוא את הרכב ליסינג המתאים עבורכם .

 החלטתם? תתחדשו.

 

כתב: טל בן יוסף

 
חזרה לדף הבית
לטופס בקשה לעסקת ליסינג לעסקים
לטופס בקשה לעסקת ליסינג לפרטיים
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
מאי כהן עבודה המבית
http://wדרושים לעבודות קלדנות כתיבה סקרים תמלול פרטים בוואטצפ 0502322173
14/04/2022 00:31
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il