עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי ביטוח רכב - AIG | מי אנחנו? והקשר המקומי
 
להשוואת הצעות | ביטוח רכב
לדיון על חברת AIG בפורום רכב
חזרה לדף הבית
 
AIG | מי אנחנו? והקשר המקומי

חברת AIG העולמית (American International Group, Inc) מובילה עולמית בתחום הביטוח והשירותים הפיננסיים, הינה חברת הביטוח הבינלאומית המובילה, הפועלת בלמעלה מ-130 מדינות ותחומי שיפוט.

חברות של AIG העולמית נותנות שירות ללקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים באמצעות הרשתות הבינלאומיות הרחבות ביותר שמספקות ביטוח רכוש וביטוח חיים. בארצות הברית חברות של AIG הינם החתמים הגדולים ביותר של ביטוחים מסחריים וביטוח לתעשייה וחברת AIG American General מדורגת כמובילה בתחום של ביטוח חיים. כמו כן, חברות של AIG הן ספקיות מובילות של תכניות פנסיה, שירותים פיננסיים ושירות ניהול נכסים ברחבי העולם. עסקי השירותים הפיננסיים של AIG כוללים ליסינג לכלי טיס, מוצרים פיננסיים, סחר ויצירת שווקים. עסקי השירותים הפיננסיים ללקוח של AIG הולכים וגדלים, ובארצות הברית מובילה אותם חברת American General Finance.

ל- AIG העולמית יש גם את אחד משירותי הפנסיה הגדולים בארצות הברית, באמצעות החברות AIG SunAmerica ו- AIG VALIC וכן היא מובילה בניהול נכסים עבור לקוחות פרטיים ושווקים מוסדיים, עם מומחיות בניהול השקעות הון, הכנסות קבועות, השקעות חלופיות ונדל"ן. מניות חברת AIG נסחרות בארצות הברית בבורסה של ניו יורק וב- ArcaEx, כמו גם בבורסות של לונדון, פריז, שוויץ וטוקיו. 

 

השלוחה המקומית

השלוחה המקומית של חברת AIG בישראל הוקמה בשותפות של 50% עם קונצרן עורק. קונצרן עורק, מהמובילים בישראל, הינו עתיר ניסיון בניהול, ומאמין בהצבת סטנדרטים גבוהים של שירות ללקוח.
AIG ביטוח זהב בע"מ פועלת משנת 1996, ובשנת 1997 החלה לשווק את מוצרי הביטוח הייחודיים שלה.
כיום מעסיקה AIG ביטוח זהב בע"מ למעלה מ-400 עובדים, כשמספר זה גדל בהתמדה.

מוצרי הביטוח של AIG ביטוח זהב בע"מ:
ביטוח רכב: ביטוח מקיף, ביטוח צד ג' וביטוח אופנועים ורכבים מסחריים עד 4 טון.
ביטוח דירה: ביטוח תכולה, ביטוח נכס, ביטוח משכנתא.
ביטוח חיים: ביטוח חיים למשכנתא, ביטוח חיים מסוג ריזיקו.
ביטוח בריאות ותאונות אישיות: ביטוח תאונות אישיות, 50+ (ביטוח תאונות מיוחד לבני 50 ומעלה), ביטוח AIG משפחה (תאונות אישיות), ביטוח כנגד מחלות סרטן נשים וביטוחי נסיעות לחו"ל.
ביטוח מסחריים: ביטוח אחריות נושאי משרה, ביטוח אחריות מקצועית לקרנות הון ומוסדות  פיננסיים אחרים, ביטוח פשיעה ומעילה, ביטוח אחריות מוצר, ביטוח צד ג' , ביטוח חבות מעבידים, ביטוח אש מורחב, ביטוח אבדן רווחים, ביטוח כספים, ביטוח סחורה במעבר, ביטוח ציוד אלקטרוני , ביטוח שבר מכני.

AIG ביטוח זהב בע"מ פועלת בישראל באמצעות שיווק ישיר של מוצרי הביטוח השונים שלה. כלומר, מכירת פוליסות הביטוח ישירות ללקוח, ללא תיווך של סוכן ביטוח. זוהי שיטת שיווק שנהוגה ב-AIG ובעולם למעלה מעשור והולכת ומתפשטת עם הזמן. היתרונות הרבים של השיטה הישירה על פני חברת הביטוח המסורתית הופכים אותה ליותר ויותר פופולארית בתחום הביטוח, כמו גם בתחומי שירות אחרים. כמו כן פועלת  בתחומי הביטוח המסחרי והתאונות גם בצורה המסורתית באמצעות סוכני ביטוח נבחרים.

על דגלה של AIG חרוטים התחייבות לשירות מקצועי, מסור ואיכותי כמקובל ביתר סניפיה של AIG ברחבי העולם, כאשר בכל אחד מהשירותים ניתן למצוא ביטוי לסטנדרטים האמריקאים עליהם הוקמה ומושתת החברה. בפרקי הביטוח השונים ניתן לעמוד מקרוב על היתרונות הרבים שמציעה היום פוליסת ביטוח ב- AIG בינהם ביטוח רכב וביטוח חיים.

 

נכתב ע"י חברת AIG עבור אתר .HotCar.co.il 

 
להשוואת הצעות | ביטוח רכב
לדיון על חברת AIG בפורום רכב
חזרה לדף הבית
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
גכדדגכדג
כן אה https://www.google.co.il/
28/03/2017 01:48
 
עידן לין- ri@zahav.net.ilהפסקת ביטוח -
שלום רב, ביטחנו את הרכב שלנו אצלכם.לאחר 3.5 חודשים החלטנו למכור את הרכב (רכב מיותר במשפחה). לצערנו גילינו כי שילמנו לאיי אי גי למעלה מ50%. כפי הנראה קנס. תשובות טלפוניות שקיבלנו נשמעו לא רציניות.10% קנס ועוד חודש וחצי תשלום שוטף? למה כי ידכם כפי הנראה קלה על כיסו של האזרח. לצערנו לאחר הביטול . עוד ביטחנו רכב נוסף במשפחה אצלכם. היינו רוצים להבין שוב האם אלו הנהלים של חברות הביטוח. אם כן, כדאי שהאזרח התמים המתקבל באהבה רבה בעת קניית הביטוח שידע מה קורה אם מפסיק... אם בטעות הגביה אשמח לקבל זאת חזרה לחשבון. אם זו המדיניות שלכם, אז כדאי לפרסם זאת והיום יש לנו כלים. כמו הכלי הזה, כמו אתר תלונות הציבור, כמו אימון הציבור.ועוד. ממתינים לתשובה משפחת עידן
28/05/2007 19:15
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il