עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי הסבה לגז - יתרונות מערכת הסבה לגז
 
להשוואת הצעות | הסבה לגז
חזרה לדף הבית:
 
יתרונות מערכת הסבה לגז

יתרונות מערכת הסבה לגז

מודולריות -  המערכת מורכבת ממספר מודולים בסיסיים המאפשרים התאמה למגוון רחב של דגמי כלי רכב, בהווה ובעתיד.

פשטות  - המערכת קלה להתקנה (משך ההתקנה כחמש שעות בלבד), קלה לשימוש (כניסה אוטומטית לפעולה, לוח נוח לבקרה ושליטה) וקלה לתחזוקה (ביקורת ראשונה כאלף ק"מ לאחר ההתקנה, וביקורת תקופתית יזומה בכל טיפול תקופתי לרכב).

בטיחות - המערכת המיובאת לישראל הינה המתקדמת ביותר מבחינה בטיחותית, וכוללת 3 שסתומי ביטחון המאתרים - ברגישות גבוהה - כל דליפה במערכת. בכל מקרה של דליפה השסתומים נסגרים, והמערכת מפסיקה להזרים גז ומעבירה את המנוע להמשך פעולה על דלק רגיל. נורית חיווי בלוח הבקרה והשליטה מעדכנת את הנהג בשינויים המתרחשים. במצב זה ניתן להמשיך לנסוע ברכב בבטחה, אך על הנהג לסור למכון ההתקנה המוסמך על מנת לאתר את התקלה ולתקנה. מכל הגז עשוי פלדה גמישה בעובי 3 מ"מ ובו לחץ הגז משתווה ללחץ הקיים בצנרת המים הביתית. המכל עמד במבחני ריסוק, מעיכה וקריסה תחת עומס הדרגתי ופתאומי בן עשרות טונות - המדמה את תרחישי התאונה החמורים ביותר. בנוסף עמד המכל גם בפני ירי ואש ישירה.

אמינות ואחריות - כלי רכב מוסבים לגז קיימים מזה כ-25 שנה. המערכות המיובאות ארצה מבוססות על מכלולים המצויים בשירות מזה כעשור ופועלים ללא דופי בתנאי שימוש סביר - דהיינו, כל עוד התדלוק והתחזוקה מתבצעים בתחנות המורשות בלבד. בתנאים אלו ניתנת אחריות יצרן למשך 24 חודשים מיום ההתקנה.

ידידותיות לסביבה - בעירת הגפ"מ נקייה במיוחד. תערובת גפ"מ ואוויר הינה הומוגנית יותר מתערובת של טיפות בנזין ואוויר, ולכן בוערת טוב יותר. גפ"מ אינו מכיל גפרית ומאפשר לצנן את גזי השריפה; לכן רמת הזיהום בתוצרי שריפת גפ"מ פחותה מ-10% בהשוואה לרמת הזיהום בתוצרי שריפת בנזין (בנזין נטול עופרת מזהם פי עשר מגפ"מ, ואף יותר).

התאמה לרכב - המערכות מיוצרות בשיתוף פעולה וחילופי מידע עם יצרני הרכב. כתוצאה מכך:
משטר הפעולה והעומסים התרמודינמיים במנוע נותרים ללא כל שינוי, לעומת תנאי התכנון בעבודה עם בנזין.
מחשב המערכת פועל בתיאום מלא עם מחשב ניהול המנוע.

המערכת מאושרת - על ידי הטכניון, מכון התקנים הישראלי, משרד התחבורה  ומשרד הרישוי- להתקנה בכל כלי הרכב  בעלי מודל 1995 ואילך.
החברה, המצויה בחזית הטכנולוגיה, מעדכנת את מוצריה ומתאימה אותם לדגמי  הרכב החדשים ביותר היוצאים לשוק מדי  שנה. מנוע שקט - גפ"מ אוטומוטיבי פועל כמו בנזין אוקטן 100 ולכן פעולת המנוע שקטה, חלקה ואינה מצריכה כיוון מיוחד.

ביצועי הרכב - ההספק, המומנט ותצרוכת הדלק נשמרים כמעט ללא שינוי. מאחר שבתהליך הכיול מתכנתים את מפת הביצועים לתוך מחשב הבקרה, ניתן לשפר את ביצועי המנוע מעבר לרמתם המקורית - בהתאם לדרישת הלקוח.

הקטנת בלאי -הפעולה השקטה, השריפה הנקייה ודלות התוצרים מקטינים את בלאי המנוע, שומרים על שמן מנוע נקי ומאפשרים להגדיל את מרווחי הזמן בין טיפולים שגרתיים (בהתאם להנחיות היצרן). כך מתאפשר חסכון נוסף בעלויות התפעול, מעבר לחסכון בעלויות הדלק.

שני סוגי דלק -בתום ההסבה ניתן להשתמש בשני סוגי הדלק לסירוגין ולעבור מבנזין לגז (ולהפך) תוך כדי נסיעה - בלחיצת כפתור וללא שינוי מורגש בביצועי הרכב, כאמור בסעיף 8 (למעט חיווי בלוח הבקרה)

שימוש רב שנים -כאשר מחדשים את ציי הרכב, ניתן לפרק את המערכות ולהעבירן לכלי הרכב החדשים. הרכבים הישנים מוחזרים למצבם המקורי ללא פגע (למעט פתח התדלוק החיצוני).

חסכון כספי -מאחר שתצרוכת הדלק נותרת כמעט ללא שינוי וכיוון שמחיר הגפ"מ הינו כמחצית ממחיר הבנזין, הוצאות התדלוק קטנות בכ-50%. לדוגמא, רכב הצורך ליטר בכל 10 ק"מ ונוסע X ק"מ בשנה, יחסוך Y ש"ח בשנה. עקב כך, תחזיר המערכת את עלות ההתקנה במהלך שנת השימוש הראשונה, כמודגם בטבלה :

X ק"מ 20,000 30,000 40,000 50,000 60,000 70,000
Y ש"ח 5,000 7,500 10,000 12,500 15,000 17,500

 


אתר HOTCAR מאפשר לקבל השוואות מחיר ישירות ממספר חברות שונות בתחומים כגון: ליסינג, ביטוח רכב, השכרת רכב בארץ  ובחו"ל, הסבה לגז  ועוד.. כמו כן באתר לוח רכב  מחברות ליסינג, פורום רכב  מקצועי ומערכת ביקורות רכב  הנרשמות ע"י נהגים בעלי ניסיון בדגם המדובר.

 
להשוואת הצעות | הסבה לגז
חזרה לדף הבית:
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
סרגיישי השקרן
אני קורה פה שאתה חתיכת מלוכלך שקרן ניסית ולא הצלחת לעשות עלי כסף בגלל שאתה לא מספיק חכם. אתה שי הבן זונה מבאר יעקב טפו זבל
03/12/2009 20:25
 
מישהו שאכפת לו....לכל המברכים למינהם...
לא יודע מאיפה הבאתם את כל הפנינים האלה שהוצאתם מהפה, שי טיפל בכמה מהמכוניות שלי, על הצד הטוב ביותר, במחיר הטוב ביותר לפעמים תיקונים שאמרו לי שיעלו לי מאות שקלים הסתיימו בעלות של כמה עשרות על חלפים בלבד. תחשבו טוב טוב לפני שאתם כותבים ואם באמת יש לכם או היתה לכם בעיה איתו, לכו ותלבנו את זה מולו ולא מאחורי הגב. אולי תיווכחו שאתם טועים, או ששי יגלה שטעה ואפשר לסדר דברים אחרת...בטח ובטח לא בניבולי פה על דף זה. שיהיה לכם יום טוב וחיים טובים ושקטים.
27/12/2009 23:44
 
לקוחלקוח מרוצה!
לכל המלכלכים למיניהם,,, כנראה שכואב לכם ההצלחה של הבחור ממשי מערכות, אך אוכל לציין שכזה שירות הגינות ומקצועיות לא תוכלו למצוא באף מקום, תמיד יספרו לכם וינסו למרוח אתכם, במשי מערכות איתרו ברכבי תקלה שבכמה וכמה מוסכים נכשלו, והתשלום? פשוט מגוחך מלהזכיר, אז אנא מכם, חפשו ללכלך על אחרים בבקשה!!!
29/12/2009 13:51
 
באר יעקב"ללקחות המרוצים"
תודה רבה לכם על דברי השבח לסימנטוב החלאה. זה כתוב ללא שגיאות כתיב אז זה לא שי ואחיו כתבו את זה. בטח אחת מהזונות שלו. טיפול ראשון אצלו תצא מרוצה מהשני שלישי כבר יתחילו להשחיל אותכם. מה לעשות? זו דרך חיים....תצליחו.
30/12/2009 16:02
 
מלינכנסתי והזדעזעתי!
מהתגבוות, מהשקרים הצורמים. בסה"כ חיפשתי לבדוק כמה עולה להתקין מערכת גז באוטו. מה כל הדבר הזה? דבר אחד אני יודעת בוודאות - מי שמרמה, גונב, עושק אחרים במודע משלם על זה מתישהו בחייו. ומשלם בענק.
07/01/2010 11:14
 
לזה שאכפת לואתה כנראה אחד מאותם מסכנים שעוד יאכלו אותה
אבל עד אז, תשאל בשוק מי זה שי סימן טוב ואחיו חיים סימן טוב, תגלה שאלה נוכלים עם סגנון, יש לא מעט בתי עסק שהמנאייק האלה עקצו ושלא נדבר על לקוחות. בכל מקרה, אם אתה אחד השרמוטות של שי, לך לשוק רמלה, זה קרוב לבאר יעקב, חפש לעצמך ארגז של מלפפונים ודחף לעצמך אותם עמוק עמוק, אגב תציע גם לאחים לבית סימנטוב הם ישמחו לאכול מאחורה ביחד איתך.
04/02/2010 13:05
 
peace
מאוד מעניין הדברים שנכתבים כאן,בזה אנשים מתעסקים?! אם אדון סימן טוב נוכל שיקום גבר/אישה ויגיד שהוא חרא של בנאדם ולא ייתחבא מאוחרי צג מחשב. העיסוק המיותר באדון סימן טוב רק מעצים את כוחו(או שלא) לגביי חייו האישיים-מה אכפת..?!שייעשה מה בזין שלו-מי שמכירה אותו ורוצה להיות במעגל המכרים שלו שתתמודד, חוץ מ'זה כולם יכולים רק "לאכול את הלב" מאדם שיכול להנות ממותרות החיים. אז עד שלא יהיו דברים שיוכיחו אחרת מר סימן טוב הוא אדם שעובד למחייתו בכבוד!!!
18/02/2010 13:28
 
רונןל- peace
מדוע אתה מתחבא מאחורי צג מחשב?? העיסוק ב- "מר סימן טוב" כפי שאתה מתייחס אליו הוא כדי לעזור לאחרים לא להפגע ממנו. וזה כולל לקחות ונשים שהולכו שולל. אם לבגוד באשתך, להונות נשים צעירות ולקוחות זה בעיניך "להנות ממותרות החיים" אז כנראה גם אתה זבל לא קטן.
21/02/2010 13:02
 
peaceלרונן
"מר" רונן!שתרגיש נוח...בפירגון! אתה רוצה לעזור לאחרים לא להיפגע מסימן טוב?תהיה ענייני!!! תביא הוכחות!אל תגיד שהוא פוגע בנשים ובחורות צעירות-מה אכפת לך בכלל מה הוא עושה בחיים האישיים שלו?שיבגוד ,שיזיין מה אתה מתעסק בזה בכלל?! תישאר גבר ואל תרד לשפה לא נקיה אהה...?! אשמח לתגובה!!!
21/02/2010 14:31
 
באר יעקב
מה הקטע של שי....?!נשוי,גרוש....?! חי עם אשתו-גרושתו...או מה....?
25/02/2010 20:44
 
קורבט
שי,י'חתיכת זבל מסריח!פרצוף תמים ושחקן מוכשר. מה חשבת שתצליח לעבוד עוד הרבה זמן על אנשים.... מ.ש.י-ראשי תבות של -מי שנכנס יאכל אותה!!!
01/03/2010 01:40
 
רונןל- peace
ביקשת תגובה? הנה קבל: אין לי צורך להביא הוכחות כי אתה לא שופט וכאן לא בית משפט ועניינים אלה תלויים ועומדים לפני בית המשפט בימים אלו. ההוכחות הכי טובות זה שרשור התגובות כאן לגביו ולגבי התנהגותו "העסקית" עם שלל הדוגמאות שהוצגו וכאן ושלך נוח להתעלם מהם. אכפת לי מה הוא עושה בחייו האישיים כי זה מראה על איזה "אדם" הוא וכדי שבנות שמגיעות אליו לעסק לא יפלו בפח שלו כשהוא מציג את עצמו כגרוש/רווק/אלמן.
04/03/2010 10:19
 
peaceרונן
היי רונן! מדבריך ניתן להבין שאתה בהליכי משפט עם מר שי ושכל מה שאתה כותב/אומר או/ו חושב זה אישי! מכאן שאתה לא אובייקטיבי בנושא הן לגביי התנהגותו "העסקית" והן לגביי התנהגותו לבחורות שמגיעות אליו לעסק.חוץ מזה שאף אחד לא מינה אותך להיות הצדיק ש"מזהיר" מפני מר שי. המלצה שלי תשקיע את הכוחות שלך במקום אחר חבל על האנרגיות שלך!
04/03/2010 16:44
 
לרונן מ-peace
קשה לדעת מתי אתה נכנס כדי לקרוא או אולי להגיב לי. אני מחכה לכניסה שלך-שאולי תאפשר "שיחה" און ליין. אז אולי ננסה לתאם זמני כניסה(רק אם אתה מעוניין כמובן)כי מאוד מסקרן אותי לדעת על מה כל השינאת חינם ומי יודע אולי עוד תצליח לגרום לי להבין שטעיתי תודה על הלשון הנקיה והסבלנות!
05/03/2010 08:25
 
רונןל-peace
ראשית לא אמרתי שאני זה שנמצא בהליכי משפט עם הנוכל אבל ברור שדעתי עליו היא אישית. לידיעתך האישית - דעה היא דבר אישי !!!. תרשה לי לדחות את המלצתך (איך אתה דואג לנוכל הזה מעניין מה הוא בשבילך...) ולהמשיך להשקיע "אנרגיות" כדי למנוע מרבים אחרים להפגע ע"י כנופיית סימן טוב.אין לי רצון להוכיח לך שטעית. תמשיך לצדד בו מבחינתי. אתה ילד גדול כך לפחות אני מקווה בשבילך. אני בניגוד אולי אילך דואג להזהיר אחרים מאנשים שהוכחו על ידי כרמאים/נוכלים/שקרנים וכו'. כנראה לך אין את הדבר הזה שנקרא מצפון.....אז אם כך אולי אתה באמת ממשפחת סימנטוב.
07/03/2010 15:59
 
רונןל-peace
ראשית לא אמרתי שאני זה שנמצא בהליכי משפט עם הנוכל אבל ברור שדעתי עליו היא אישית. לידיעתך האישית - דעה היא דבר אישי !!!. תרשה לי לדחות את המלצתך (איך אתה דואג לנוכל הזה מעניין מה הוא בשבילך...) ולהמשיך להשקיע "אנרגיות" כדי למנוע מרבים אחרים להפגע ע"י כנופיית סימן טוב.אין לי רצון להוכיח לך שטעית. תמשיך לצדד בו מבחינתי. אתה ילד גדול כך לפחות אני מקווה בשבילך. אני בניגוד אולי אילך דואג להזהיר אחרים מאנשים שהוכחו על ידי כרמאים/נוכלים/שקרנים וכו'. כנראה לך אין את הדבר הזה שנקרא מצפון.....אז אם כך אולי אתה באמת ממשפחת סימנטוב.
07/03/2010 16:12
 
peaceלרונן
אתחיל בזה שאומר שאני לא קשור ל"כנופיית" משפחת סימן טוב. מדבריך היה ניתן להבין כי אתה בהליכי משפט עם סימן טוב מה שמסביר את הידע הרב והבקיאות(הליך משפטי וכ'ו) א"א לא דואג ואני בספק אם שי יודע על כל ההתנהלות וההתכתבות עליו כאן ,אם רצונך להזהיר מרבים אחרים להפגע תמשיך בדרכך-מה שבטוח אתה יושב ממורמר בזמן שאנשים עובדים ומתפרנסים! אה,מצפון בטח יש לי,אני לא אשב ואכתוב על אנשים דברים רעים.
07/03/2010 18:24
 
רונןל-peace
לשמחתי אנשים יודעים על מה שכתוב כאן. תרשום בגוגל הסבה לגז ותגיע מייד לפורום הזה ולפרסומת של מר סימנטוב. איך אתה הגעת לכאן ??? הרי אתה טוען שאין לך קשר לסימנטוב.....אני לא ממורמר וברוך השם אני עובד ומודה לאל על כל מה שנתן לי. המצפון שלך סלקטיבי או ששי פשוט חבר שלך (הרי ברור שלא נכנסת לכאן סתם ואז החלטת להגן עליו) ואתה יודע מה אומרים אמור לי מי הם חבריך אומר לך מי אתה.....
08/03/2010 10:27
 
peaceלרונן
בוקר טוב לך! הגעתי לאתר מקרי לחלוטין-נכנסתי ככל האדם וקראתי את הדברים הנאמרים כאן-שוב אומר שאיש ממשפחת סימן טוב לא מכר שלי ולא חבר, אני אדם שאוהב צדק! אותי רק מעניין מה שי עשה לך ובאיזה רמה פגע בך שאתה נוהג כך!
08/03/2010 11:05
 
שיר-אללרונן ו-peace
הגעתי לפורום הזה אחרי חיפוש במ'ס מקומות כמה עולה להתקין מערכת גז, אני קוראת את התגובות ומנסה להביןמה
08/03/2010 11:30
 
שיר-אל
אני הגעתי לפורום הזה אחרי חיפוש במ'ס מקומות כדי לדעת עלות של התקנת מערכת גז. אני קוראת את התגובות ומבינה שאם יש עיסוק בהתנהלות מקום מסויים כדאי לשקול אם בכלל פרטים ובירור. הפסיד לקוח?! וזאת רק אני כמה כאלה יש....
08/03/2010 11:49
 
לשיר-אלרק הרווחת כשלא נכנסת למאורה של החלאה הזה
18/03/2010 17:27
 
ל-
נשמע כלקוח לא מרוצה!
21/03/2010 11:52
 
לקוחה מרוצהתגובות מזעזעות!
22/04/2010 13:31
 
אנילקוחה מאוד מאוד מרוצה כבר שנים!
מה זה הזוועה של התגובות הלו? אזו רמה אנשים, מה נסגר איתכם? וזה צריך לעניין לכם ת'תחת אם הוא נשוי או לא! מה אכפת לכם? הקינאה הורגת אתכם, גועל נפש פשוט!! ברור כשמש שיש פה עניין של קינאה חולנית בבחור ובאחיו, ואולי בגלל תחרותיות בתחום?! בקיצ'ר צאו מהסרט ומהר.
22/04/2010 13:33
 
אלמוני
יאללה כולם...תתקדמו...סימן טוב עושה מה בזין שלו וצוחק על כולם משחק אותה גבר ...מזיין ומשתין בקשת!
22/04/2010 14:35
 
נתילאלמוני ולמרוצה
זה שאת מרוצה זה נפלא אבל זה לא פוסל את זכותם של אחרים שנפגעו ממנו להזהיר לקחות פוטנציאליים. ולאלמוני ע"פ השפה אתה כנראה אחד מהקופים שלו.
22/04/2010 15:55
 
לנתי
לך קיבינמאט.....אתה ועוד 1000 כמוך יכולים לנשק לי את התחת
22/04/2010 16:19
 
אלמונילנתי
מספיק להיות גבר מאוחרי מסך...ניראה אותך עומד מולי ואומר שאני אחד מהקופים של סימן טוב....הפוזות שלך לא עובדים עליי...
22/04/2010 16:24
 
אלמונילנתי
אני מספיק גבר..אשאיר כתובת מייל שלי רק תגיד לי שכן!
22/04/2010 16:36
 

פחדנים כולכם..... מי זה שי סימן טוב.... אחד ג'וק....
26/04/2010 15:39
 

שי חתיכת זבל שקרן ומסריח... אתה נוכל ורמאי... פרצוף של מניאק יש לך...מזדיין אחד! תהיה גבר ניראה אותך...!!!
27/04/2010 14:08
 

מי אתה שי? מה הסיפור שלך? כל העסק המפוקפק שלך...מלא סירחון
02/05/2010 12:42
 
נתילאלמוני
תשאיר כתובת של הבית שלך ואנחנו כבר נדאג לכל השאר. בקטע של לנשק לך את התחת. לך תבקש משי הנטחן או מאחיו אולי הם יעשו לך טובה ויטחנו גם אותך.
04/05/2010 11:45
 
אלמוני לנתי
חח..אתה מצחיק אותי מאוד! זה איום מה שאתה כותב פב! מקווה שאתה לוקח אחריות על המעשים שלך מטומטם! אני אזיין לך את התחת פחדן שמוק שלא מסוגל להביא כתובת מייל...
04/05/2010 15:43
 
אלמוני לנתי
מסוגל להביא מ'ס פון אישי שלך?! ברור לי שלא אז תתקדם! תתחיל לעבוד במקום לזיין את המוח ולכתוב דברים שקריים,זה שאתה אדם שפל זה ברור לכולם!קנאי וממורמר שלסגור חשבון במכולת לא מסוגל!
04/05/2010 15:45
 
נתילאלמוני
רוצה לזיין לי את התחת אה? איזה מתרומם אתה. בגלל שאתה כזה "גבר" אתה קורא לעצמך אלמוני? אני ושאר החברים פה נמשיך לפרסם את האפס הזה ולהפיל אותכם. איזה כיף שאתה מתעצבן ככה. עשית לנו את היום. חחחח....
05/05/2010 13:06
 
אלמוני לנתי
איפה ראית שאני רוצה לזיין לך ת'תחת?...תעשה מה בזין שלך משועמם אחד אם אתה לא יודע לקרוא זה כבר בעיה שלך, ואני ממש אבל ממש לא מתעצבן אם נאה לך לחשוב שכן ושעשיתי לך את היום אז באמת שאין לך מה לעשות ואתה בנאדם מסכן ושוב אגיד ממורמר. דבר אחד אתה לא מבין,אנשים אוהבים את שי ואחיו וזה דבר שלא תוכל לקחת מהם-מבין???! תלכלך תנסה לפגוע זה לא יילך לך! ואני עדיין אומר אם אתה גבר תביא פרט שאוכל לתקשר איתך..פחדן!
06/05/2010 09:51
 
ניר
תפנימו כבררררררררררר כולכם,משפחת סימן טוב ממשיכה לעבוד(ולא מתייחסת לכל הרוע כאן) ולא יעזור לכל הקנאים!
07/05/2010 21:00
 
רונןלאלמוני
בתאריך 4.5.10 שעה 15:45 כתבת לנתי: "אני אזיין לך את התחת...". נראה לי שאתה קצת דיסלקט לא? טוב לא נורא אסור לצחוק על מוגבלות של אדם אחר. תשאיר בבקשה טלפון או מיייל. אנחנו מעוניינים לדעת אם אתה באמת קיים מר "אלמוני" או שאתה פיקציה דמיונית של שי ואחיו.
09/05/2010 08:36
 
ל"רונן"
ברור לי שאני מתכתב עם אותו אדם! איפה כתוב לזיין את התחת..כתוב לזיין את המוח....בנוסף אתה גם לא רואה טוב...?! אני ביקשתי להשאיר מייל אז עכשיו אתה מבקש שאשאיר מייל חח..ממש בדיחה! קרקס מה שהולך פה...עכשיו אומר לך שאתה יכול לנשק לי את התחת ותקרא טוב...תמשיך לכתוב מה שבזיין שלך אבל אתה עושה ביד כל היום ומשפחת סימן טוב עובדים!
09/05/2010 13:15
 
לכל הקנאים
רונן...נתי...איך שלא תקראו לעצמכם...אתם חסרי עבודה שלא עושים כלום כל היום... גם ככה אף אחד לא באמת מתייחס למה שאתם כותבים.... תתקדמוווווווווווו שרמוטות...
09/05/2010 13:23
 
נתילאלמונים
אתה יכול לנשק לי את התחת כי לשם אתה וסימנטוב שווים. העסק שלו קורס וראינו את העסק שפשט רגל ביהוד. לאט אבל בטוח אנחנו מזהירים אנשים מכם. איזה טמבל אפילו לקרוא את לא יודע אה??? אפס אתה הבדיחה שלי!!!!
10/05/2010 10:01
 
לנתי
גם כן "נתי"... תמשיך להיתעסק בלהיות "המאמי הלאומי" שמזהיר אנשים ממשפחת סימן טוב..אמא...ממש פושעים אהה?! ואתה יכול למצוץ לי חתיכת בן של זונה!
10/05/2010 15:12
 
יא סאלאם על העולםלזה חיכינו!!!!!
הנה יוצא המיץ של הזבל הזה שנקרא שי סימן טוב. שייקה שלום לך. הנה הערס שמקלל ומאיים. חחחח.... תודה לך שי. לקוחות יקרים: זהו מר שי סימן טוב. זו הרמה, זו הלשון וככה יעשה למי שינסה לאיים על השקרים שלו. ראו הוזהרתם. וכאן סיימנו את תפקידנו.
10/05/2010 15:33
 
יא סאלאלם?!
11/05/2010 09:46
 

יא סאלאם?!מה זה השכונה הזאת....? אמא שלכם זונה י'שרמוטות אוכלים בתחת! תתקדמו כבר....מזיינים את השכל...שי...שייקה.. אלק...לכו לעזאזאל מטומטמים חסרי עבודה...
11/05/2010 09:52
 
ליצנים כולם
יש פה אנשים "חכמים" שחושבים שהם יודעים מי כותב... תתעסקו בעניינים שלכם,אין עבודה תגידו? מסכנים..אולי אתם רוצים לעבוד אצל שי..אהה בגלל זה אתה מתלכלכים עליו אהה? אוכלי חינם...
11/05/2010 12:41
 

העסק ביהוד פשט רגל ששייקה כבר לר לקח בו חלק, אז אתם האינטלגנטים שמשקיעים כל כך הרבה אנרגיה ,למה שפשוט לא תלכו ותעבדו קצת, בטוח הבוס החדש שלכם לא יאהב שאתם כל היום במחשב, לא קל להיות שכיר אה. לא נורא בעולם הבא אולי לא תצטרכו שני אנשדים כדי להצליח, האחד זה אלהים הגדול והשני זה שי המכונה שייקה! תבורכו..
11/05/2010 21:25
 
רוצה המלצה
לא מבינה מה הבעיה. אם הוא נוכל ולא מוסרי אז הקב"ה ישלם לו מלמעלה. בזה אני בטוחה. אני בסך הכל רציתי לברר על מערכת גז לאוטו. אני בשוק מהמחנות פה ומהקללות. יש לכם מישהו אחר להמליץ עליו? ובבקשה לענות עניינית ובלי ניבולי פה.
12/05/2010 11:59
 
תשובה ל"רוצה המלצה"
נכון שאת נכנסת באקראי כי רצית לברר על מערכת גז לאוטו למה שלא תלכי ותיווכחי בעצמך במר שי?! האיש נחמד מאוד וחביב והכי חשוב מקצועי, את תביני לבד שכל ניבולי הפה ו"המחנות" זה מקנאה!
12/05/2010 12:26
 
Hi
שלום לכולם! את מי זה מעניין מה כותבים פה,מי שרוצה שירות טוב יודע לא להתייחס למה שנכתב כאן חד משמעית! כל השטויות האלה גם כן מצרות עין של אנשים! מה לעשות ישראלים טיפוסיים!
14/05/2010 23:08
 
אותי זה מענייןכ"כ הרבה אנטי נגדו=אין עשן בלי אש
17/05/2010 09:40
 
ל"אותי זה מעניין"מ-"אותי זה לא מעניין"
אחלה על הפתגמים-כל אחד נהיה לי "חכם חנוכה", לא תתקדמו לאף מקום בקצב הזה זה בטוח! האנטי הוא תוצר שלך/כם! לסיכום, תתבגרו אנשים ותתחילו להיתעסק בעניינים שלכם!
17/05/2010 11:11
 
לא מבין על מה ההתנפלות שלכםאסור לאנשים להביע את דעתם? גם אם היא שלילית??
תנו לכולם להתבטא מי שבעד ומי שנגד מי שנהנה מהשירות והעבודה ומי שנכווה ויחליט הלקוח אם לנסות את השירות הנ"ל ואם לאו.
17/05/2010 12:12
 
תשובה:
אדון יקר! אין בעיה שכל אדם שנכנס ורוצה להביע דעה יעשה זאת,אבל יש דרך! שפה נמוכה וקללות היא לא דרך לעשות זאת!
18/05/2010 19:39
 
אתה צודקדרך ארץ קדמה לתורה
לצערי גם המתנגדים וגם התומכים ניבלו את פיהם וחבל.
23/05/2010 14:03
 
לכל המתעניינים!
ההיתעסקות במשפחת סימן טוב מיותרת! תתקדמווווווווווווווווווו
24/05/2010 09:50
 
תתקדמו ל.....http://greencar.co.il/site/page1.aspx
מומלץ מומלץ מומלץ!!!!
24/05/2010 10:04
 
מ-לתתקדמו........
לא ברור........ אפשר הסבר?
24/05/2010 12:44
 
כנס לקישור לאתר הזה ותבין....
25/05/2010 11:38
 
שלום לכולם
שלום שלום לכולם! נעלמתם קצת...מה קרה..יש עבודה?... לבריאות נשמות טהורות...ככה יש שקט!
06/06/2010 02:10
 
שלום שלום ואין שלום?פשוט עברנו למתחרים....חחחח....
06/06/2010 11:04
 

למתחרים....? יחי השיעמום....
06/06/2010 11:28
 
יחי יחי יחי!!!!!!
06/06/2010 16:31
 
לחברה הטוביםהרי זה ברור ששי ואחיו מגיבים פה בשם אחרים
בכל מקרה, שי לא מורשה להתעסק בגפ"מ, גם לא במכונאות, אין להם רשיון עסק לעסוק במכונאות.
16/06/2010 13:29
 
שי סימן טוב = נוכל עם סגנוןקבלו שיעור בנוכלות
כיאה לנוכל מדופלם, אחרי שאתה גונב אתה חייב לצאת מזה נקי, נכון? אז הנה, שי סימן טוב מעל בכספים וגנב (ויש הוכחות שיעלו בביה"מ{לכל אלה שלא מבינים ביה"מ= בית המשפט}) אז אחרי שגנב וצבר מספיק ממון דאג להלבין את הכסף באמצעות קניית כרטיס זוכה בלוטו... כמה חכם אה? אז הנה לכם שיעור בנוכלות. חוץ מזה, לכל אלה הבאים להגנתו, כמו שנכתב פה כמה שורות מעל תגובה זו, אתם לא מאשר פיקציה (שי כנס למילון ותבין את המילה, אתה לא מספיק חכם בשביל להבין)של האחים סימן טוב. אין מה לקנא במי שגורלו ידוע לו, סוף גנב לתלייה. ד"א מיסטר חיים סימן טוב הקוקסינל, אישתך... השם שלה- לי -נכון? מצהירה על עצמה כלא נשואה לך, שים לב איפה אתה ישן יא הומו. ואל תדאג, אני לא מתחבא מאחורי המסך, אתה תדע מי אני, אתה תדע.
16/06/2010 13:57
 
לכול האוכלים בתחת
תמשיכו להיתעסק בחיי אנשים אחרים! זה לא מעניין א"א!בטח לא את הלקוחות הנאמנים שפוקדים את המקום בכל יום! תמשיכו להתעניין בחיים של משפחת סימן טוב...הם ממשיכים לעבוד לפרנסתם ואתם ממשיכים לאכול חרא!
17/06/2010 20:45
 
חחחח הרסת אותי מצחוק!!!אוכלים בתחת עאלק...
לפי שגיאות הכתיב רואים שזה שי סימן טוב או אח שלו חיים סימן טוב הזבל. אז ככה... בפעם האחרונה שבדקתי אכלתם שניכם בתחת! אתם תמשיכו לעבוד לפרנסתכם ולשקר ולרמות כמו שאתם מומחים, אבל אל דאגה יא זין, את החרא תאכל אתה ואחיך ולא כדימוי... חרא אמיתי וטרי כמו שאתם אוהבים. סופ"ש של שיתוק מוחין שיהיה לכם אמן!
18/06/2010 08:50
 
לחתיכת שמוק בן זונה אוכל התחת
איפה ראית שגיאות כתיב י'חולה! אמא שלך זונה...ואתה בן של זונה.... משועמם אחד! בטח אתה חותם בלשכה ...טיפש!
18/06/2010 17:44
 
חחחח יא טמבל, תקרא את ההודעה שלך ותבין את שגיאות הכתיב שלך...
אז ככה, כמו לילד בכיתה א' אסביר לך כי אתה מטומטם... כשאתה כותב לחתיכת שמוק בן זונה הבנתי... אבל אוכל התחת??? מה הכוונה שלך? יא אנאלפבית... וכשאתה כותב למישהו שהוא בן זונה... זה אומר שאמא שלו זונה.... נכון? אבל אתה חמור מספיק בשביל לכתוב את זה באותו משפט. אני אולי משועמם... אולי גם חותם בלשכה... אבל עושה את זה בכבוד ולא גונב או מרמה כמוך יא בן שרמוטה, אתה גם לא מתכחש להיותך בן לבן זונה ולאבא אפס.... אתה שי סימן טוב הבן זונה וחיים סימן טוב אחיך בן זונה, שניכם אפסים קטנים ואני מציע שתהנה ממה שיש לך עכשיו כל זמן שאתה יכול... אחרי הכל מקומך מאחורי סורג ובריח!
24/06/2010 11:47
 

אמא שלך בת זונה שהביאה לעולם אחד כמוך! ואתה זונה בן זונה! תמשיך לחתום בלשכה כי אתה מחוסר עבודה... ואין לך מה לעשות בחיים אז אתה כותב חרא על אנשים כי זה מה שיש לך לעשות כל היום!אם היית עובד לא היית מתעסק בלכתוב חרא על אנשים!
25/06/2010 19:53
 
חחח איזה סתום אתהשוב פעם הדפוס של האנאלפביתיות...
אז ככה, אם בבני זונות עסקינן... אז בן זונה זה זה שאתה קורא לו אבא (המגניב הוא שאתה לא מתכחש לזה) ואתה זונה בן זונה, יש לך מספיק ביצים להתכתב פה זה מעניין כי פנים מול פנים אתה שפן קטן... אני מבטיח לך שאתה תדע מי אני, כשתדע ארצה לשמוע את המילים האלה ממך ונראה כמה אתה גבר יא זבל בן זבל! אגב אני מחוסר עבודה... אבל עם כבוד ולא חייב לאף אחד כלום לעומתך יא גנב, שקרן, נוכל!!! אתה שי סימן טוב השקרן המזדיין בתחת, אחיך אותו שטנץ רק עם כמה שנים מעלייך והוא (לפי מה שאתה אומר) הומו פאסיבי (תרגום בשבילך יא אנאלפבית שכמוך-זה שאוכל מאחורה). ד"א, אני שם עליך קצוץ ולא רק פה... אתה יודע יפה מאד שאתה שפן קטן ולא כזה ערס גדול יא מלשן, חכה חכה, בכלא יטחנו לך את התחת אני יודע... מחכים לך שם.
27/06/2010 11:03
 
החבר'ה הטוביםמ.ש.י המנאייק
שי סימן טוב, אתה יודע מה אומרים אצלנו ברמלה. סדר בלשון מונע בלגן בפרצוף. תרגיע את עצמך ומהר.
27/06/2010 16:16
 

חתיכת אנשים מסריחים! תמשיכו לכתוב מה שבא לך ולחשוב שמי שעומד מאחורי כל ההודעות האלה זה משפחת סימן טוב! לא ניראה לי ששי ואחיו מודעים בכלל לדברים שנאמרים ונכתבים עליהם כאן!וגם אם כן,זה עובר מהם והלאה....לא ניראה לי שממש מעניין אותם מה פושטקים מחוסרי עבודה חושבים וכותבים עליהם!
27/06/2010 17:36
 
שי סימן טוב הבבון (לך תגלח ת'גוף יא קוף)טוב אין ספק שהתעלית על עצמך וכתבת יותר משתי שורות ברציפות
קבל ח"ח... עשית את זה לבד? או שנעזרת באחיך הקוקס? תגיד, עוד יש לך את הטיקים האלה בגוף??? לא שאני צוחק עליך אבל בנינו... אתה נראה ממש מגוחך עם הטיקים האלה... (טוב נו... אני נקרע עליך עכשיו מצחוק)
27/06/2010 18:07
 
אז זהו.. ששי וחיים מודעים מאד למה שכתוב כאןשי זה סוג של נרקסיסט (אחד שמת על עצמו)
אין מצב שלפחות פעם ביום לא יחפש את עצמו בגוגל... מפתיע שהוא יודע להפעיל מחשב בכלל. אין ספק שמי שכתב כאן את ההודעה שמתחילה באנשים מסריחים וכו'... זה נציגות של משפ' סימן טוב המקוללת.
27/06/2010 18:13
 
אח שלי הרגת אותי!!! עאלק טיקים
הבן אדם חופשי מפרכס, צריך להזהר לא לעמוד לידו ולקבל סטירה בטעות חחחחח
29/06/2010 16:22
 
על ראש הגנב (שי סימן טוב) בוער הכובע
מה שמעניין הוא שנגמרו התגובות מצד הנוכל הזה, ומאחורי כל התגובות שבאו לטובתו רק הוא או נציגות שלו היו שותפים להן. שי סימן טוב הרמאי, הצלחת להונות ולמעול בכספי אחרים ובכסף גנוב אין ברכה, ככה זה. לכל העו"ד והיועצים לטובתו של שי, סעו ליהוד לכמה עסקים ששי "כיכב" שם ותלמדו על יושרו של הרמאי. נאמר פה שאין עשן בלי אש, זה נכון תבדקו ותיווכחו. שי סימן טוב גנב!
30/06/2010 11:10
 
שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאישי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי
שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי שי סימן טוב בן זונה גנב שקרן רמאי .
01/07/2010 08:22
 

כמה השקעה???? וואאווו ממש מעורר פליאה!!! אתם המסכנים שפשטו רגל,כי כמו שרציתם עשינו סקר ובכל מקום ששי עזב לא עברו חודשיים ואופס המקום נעלם,התפוגג,נמוג.... כן כן בדיוק כמו שקרה לכם... משפחת הקופים! ובדיוק בגלל העובדה שאתם חבורה של קנאים ונטולי משכורת, אנחנו נאמר לכם ביי ביי ותמשיכו לכתוב לעצמכם! נשיקות......
01/07/2010 21:01
 
חחחח מעורר פליאה....כמה צפוי שתענו משפחת סימן טוב
משפחת קופים אתם קוראים לעצמכם, אחרי הכל אתם שעירים (במלוא מובן המילה) ומתנהגים כחיות (במלוא מובן המילה), אני וחבריי פה נמשיך להוציא לכם את השם האמיתי שלכם, אגב, שאלתי את העסקים בהם שי היה שותף ולא התקבל ולו טלפון אחד או פניה אחת לשאול לגבי יושרו של שי, מכאן שאתם ממשיכים בשקרים שלכם וזאת דרככם ואיתה תגיעו עד לנקודה מסויימת. כמה אופייני להומו לכתוב נשיקות בסוף הכתב לאדם שבבירור הוא גבר... שי סימן טוב, אתה הומו ואחיך חיים סימן טוב הומו (שוב אלה מילים שאתה אמרת עליו) וכראוי לשפנים אתם לא תענו כמו ערסים גדולים שאתם מתיימרים להיות כי אתם יודעים כמה אתם שפנפנים קטנים, אתם לא יותר מאשר מלשנים, המיץ של הזבל שווה יותר מכל אחד מכם, אבל שוב, זאת הדרך של הנוכלים... לדפוק אחרים (בדר"כ לקוחות) ואח"כ גם צאת מזה ולא ממש בכבוד. שי סימן טוב השקרן, אצלך זאת מחלה, מעבר לטיקים שיש לך בגוף, השקרים שלך הם האמת שלך וזה יותר גרוע משקרן מדופלם, אם אתה מאמין בשקרים שלך אז האמת שלך כולה היא שקר גדול כמו שאתה. נראה שלפי התגובה שלכם, נפגעה נקודה רגישה אצלכם אה? לא נורא, כ"כ הרבה אנשים ומשפחות סבלו בגללכם, שי סימן טוב, סוף גנב לתלייה ואתה תגיע לכלא במוקדם או במאוחר... תהנה שם, מחכים לך שם אמרתי לך.
02/07/2010 11:12
 

אוי,אנשים מכוערים! כמה שנאה וכמה חרא יש באנשים! תתבגרו כבר!זה מה שיש לאנשים מובטלים לעשות כל היום לכתוב לכתוב לכתוב ולכתוב...מה לעשות,אם הייתם עובדים לא היה לכם זמן לכתוב חרא על אנשים! אתם יכולים לחשוב שאתם יודעים מי כותב את זה אתם לא רוצים להכיר באמת שיש למשפחת סימן טוב לקוחות מרוצים קשה לכם עם זה.
02/07/2010 14:03
 
חחחח הצחקת לי את הסימנטובים...
אנשים מובטלים ימשיכו לכתוב על משפחת סימן טוב המכוערת (אתקן את עצמי, מדובר באבא סימן טוב שימחק שמו שלמה, שי סימן טוב וחיים סימן טוב) לנשים ולילדים אין אשמה בחלק הזה כי הורים לא בוחרים ולצאת לאבא כמו שי סימן טוב זה כי ככה יצא... אבל את שי וחיים האבא שלהם הביא ביד על איזה קיר והאמא פשוט אספה ודחפה... מכורח הנסיבות יצאו שני בני זונה. וזה בסדר גם אם משפחת סימן טוב מגיבה פה, הרי זו תגובה טבעית. אז מי שמכוער זה שני האחים הרמאים ושוב, תבואו על עונשכם. נאמר שאם אדם מקפיד עליך בקש ממנו מהר סליחה, אחרת משמים תבוא עליך הקללה... שי סימן טוב החזיר וחיים סימן טוב החזיר, מקפידים עליכם יותר ממה שאתם חושבים גם בגיהנום לא ירצו את הנפשות הטועות שלכם אבל בכלא רמלה... ישמחו לפתוח לכם את השושנה (במקרה של שי זה יכאב בגלל הטחורים אבל אין ברירה.) שבת של התקפות לב רצופות שתהיה לכם האחים לבית סימן טוב.
02/07/2010 15:56
 

מי שזה לא יהיה כבר אמרתי ואמשיך לומר אתה לא מספיק גבר כדי לחשוף את עצמך! הצעתי לך הצעה ולא עמדת בה חתיכת שמוק! ואם נחמד לך ונוח לך לחשוב שזה שי עונה לך טעות בידייך,שי אפילו לא יודע מי אני(לקוח מרוצה)
02/07/2010 17:27
 

כמה אהבה יש בנשמה!
03/07/2010 03:46
 
ל"לקוח המרוצה"
נאמר שאתה לא שי... אתה קוף בדיוק כמוהו ובטוח שיש לך איזשהו אינטרס לשמור על הזין הזה. אתה לא מכיר אותי בשביל לקבוע אם אני מספיק גבר או לא כדי לחשוף את העצמי ואני בלי להכיר אותך מוכן להצהיר פה שלא משנה מי אתה ואני מדגיש לא משנה!!! מוכן לצאת איתך ראש בראש עד שהראשון נופל... האחים סימן טוב ידעו מי אני וזאת הבטחה! אני שלא כמוך לא מסתתר מאחורי מסך והנסיון שלי עם הזבלים האלה חיים ושי סימן טוב מדבר בעד עצמו, מסתבר שיש כאן עוד כמה כאלה, תחי המדיה שבהקשה לחיפוש של כל אחד מהם האתר הראשון שעולה זה האתר הזה ומכאן הם לא יכולים לשלוט על המניפולציות שלהם. חתיכת שמוק אתה תקרא לזה שעשה אותך וקראת לו אבא... אלא אם אתה בן זונה כמו שי ואז אתה לא מכיר את האבא שלך, בכל מקרה אל תיכנס לפינות שלא תדע איך תצא מהן... את זה אכלתי מהאחים חיים ושי סימן טוב הרמאים וכמו שציינתי רק הנסיון מדבר. אני צריך ללכת לחתום. חחחחחחחח
04/07/2010 08:34
 
לשני המגיבים וללקוח המרוצה
למה לכם להתלכלך בשביל נבלה כמו שי סימן טוב? אתם תגיעו לפסים לא לעניין בגלל אחד שלא שווה את זה? שיהיה לכם שבוע טוב וללא רעלים מיותרים.
04/07/2010 09:43
 
איזה מקום מסריח משי מערכותשי סימן טוב וחיים סימן טוב הזבלים
איפה שלא הלכתם השארתם רפש... בושה!
04/07/2010 12:42
 

תראה באיזה שעה אתה מגיב להודעות כאן! זה רק מראה שממש אבל ממש אין לך מה לעשות בחיים! לתשובתך שאתה גבר ואתה מוכל ללכת איתי ראש בראש תוכיח!אתה פחדן ושמוק ואתה זה שמססתר מאחורי מסך ואל אני! שתהיה מוכן לעשות איתי העמדה אני אהיה שם רק תגיד!
04/07/2010 13:37
 

אם אתה גבר תביא מייל משם אני ואתה נלך ראש בראש וההצעה הזאת דרך אגב ממזמן רק אתה פחדן שלא מוכן להיחשף!אז תפסיק לשחק אותה באתר הזה ולזיין את השכל כי מי שקורא את מה שכתוב לא באמת מאמין לכל מה שאתה כותב אנשים מספיק חכמים כדי לדעת שיש אנשים כמוך שמקנאים בהצלחתו של בנאדם בזמן שהאחר נופל מה לעשות גם זה קורה זה העולם!ההחלטה בידיים שלך שתהיה מעוניין תעשה את הצעד הראשון ואדע שאתה רציני!
04/07/2010 13:42
 
תקשיב ותקשיב טוב יא קוקסינל
את ההצעה הקודמת עכשיו אני מבין שאתה כתבת לנתי... אז אני שמח להודיע לך שאתה מוזמן לעמוד בהצעה שלך אחרי שהסיפור עם משפחת סימן טוב יגמר. פחדן אני לא, תאמין או לא... גם ממך אני לא מפחד, ימים יגידו מי משנינו יצא עם ידו על עליונה. כבר כתבו עליך כאן שאתה כנראה פיקציה של משפחה של זבלים אבל אני זורם... אם אתה אמיתי לך על זה. מטעמים של זהירות מול הסימן טובים הזבלים אני לא אחשף כאן ועכשיו אבל החשיפה בו תבוא ואתה מוזמן להיות חלק מהחגיגה, לגבי השעות של התגובה, כבר סגרנו שאני חותם לא? אז על מה אתה מתעצבן? הרי מה שיש לי לעשות היום זה להתכתב עם בן זונה כמוך ואני אומר לך שאם אתה מספיק גבר, תחשוף את עצמך ואל תהיה פחדן כמוני, אני מבטיח לך שניפגש ונראה כמה אתה חזק או מלשן... בכל מקרה אני אמשיך לכתוב פה עם שאר החברים לפורום שמרוצים או לא מהשירותים של הנוכל המסריח הזה שמסתתר אחרי זבלים כמוך! אגב, לו היית מספיק חכם לא היית מגיב בצורה שהגבת פה אבל זרום אח שלו... אני איתך!
04/07/2010 14:03
 
אחד שעבד עם שי באחד מהעסקים ביהוד
לכול המגיבים פה שי היה הבעל בית שלי ופיטר אותי כשגיליתי שהוא עושה קומבינה על הלקוחות שלו, הוא חופשי הכניס ללקוחות נקניק במחיר לעומת מוצרים שמכר, הנה חלק מהמקומות ביהוד שהוא עקץ - מוסך כפיר, היה מנהל לוגיסטי (מנהל עלק) עד שנתפס גונב, את הגניבה החזיר בבוררות, משה מזגנים מיהוד, שאיתו הקים את מ.ש.י מערכות (ראשי תיבות של משה שי יהוד) עקץ את משה בכמה מאות אלפים וגם פה אחרי שנתפס בית משפט אילץ אותו להחזיר את הכסף משי מערכות ומשי מערכות גפ"מ בע"מ עם דודי, שם הוא ניסה לעקוץ את דודי ושילמו בשבילו כופר העסק האחרון שבו עבד ביהוד אצל קימחי שגם משם יצא עם חבילה לא קטנה. זה חוץ מכל מני עקיצות שהוא מתגאה בהם כשהוא מספר על צעירותו כשקיבל מכות בשוק פ"ת אחרי שמכר מערכת גנובה לאותו אדם שממנו היא נגנבה... אחחחח כמה טיפש יכול להיות אדם אחד וכמה מזל יכול להיות לרשע...??? שייקו שייקו שייקו, את רן הבריון אתה זוכר נכון? היה חבר טוב שלך, למה לעזאזל בו היית חייב לפגוע? הוא הרים אותך ואתה בתאוות בצע כרגיל לא הסתפקת... וגם אותו גנבת... איך יכולת להאשים אותי בפריצה לבית שלך יא בן של זונה כשיצאת שקרן בתחנת המשטרה והודית שגנבת כסף?
04/07/2010 16:34
 
ברוך הבא לפורום אח שליתוציא אח שלי מה שיש לך..
רק ככה ידעו את האמת על שי סימן טוב הנוכל.
04/07/2010 16:51
 
אתה רוצה מייל להתכתב איתי יא קוקסינל?
תשאל את גיסתך...היא תיתן לך את המייל שלי. עשיתי אותה, תאמין לי היא לא יותר מזיון ללילה אחד ואתה יכול לומר לה שאני אמרתי את זה (כן, כן, אשתו של אחיך ההומו) שבלי שום קשר מצהירה על זה שהוא בכלל לא יודע לזיין. סלמאת הומו.
04/07/2010 17:05
 
איפה אתה ה"לקוח המרוצה?"
אה??? נגמרו המילים ? בלעת את הזין של שי? לא היית צריך להחנק... מסתבר שיש מי שיודע דבר ואתם נכנסתם למשהו שלא תדעו איך תצאו ממנו.
05/07/2010 16:28
 
חחחחעכשיו הסימנטובים עושים חשבון נפש חחחח
יאללה נראה את הלקוח המרוצה. שי סימן טוב הבן זונה הנה יוצאת עליך כל האמת!
06/07/2010 10:52
 
לקוח מרוצה
לאט לאט אנשים אני שלא כמוכם לא נכנס כל יום לאתר...אני איש עסוק ועובד(מה לעשות חייב גם את זה לעשות מידיי פעם) אענה גם אענה על הכל...
06/07/2010 12:57
 
ללקוח המרוצה
כשאשמע מהעסקים שמצויינים למעלה שיש הסגות לגבי הכתוב אולי יהיה לך מה לכתוב, בינתיים, תמשיך לעבוד, אני אמשיך לחתום. מה שמעניין הוא שאם אתה לא בעל אינטרס (לא ממשפחת סימן טוב) לא ברור על מה ההתעסקות שלך פה, מה גם שאתה מוכן ללכת ולהתלכלך גם בלשון ועוד להיפגש עם אחד האנשים פה בפורום... גם לשקר צריך לדעת.
06/07/2010 16:37
 
ממש בא לי להגיד : אוי אוי אוי...
מסכן האיש העסוק.... אין לו זמן להכנס כל יום לאתר... יא סתום! במקום התגובה חסרת העניין שלך יכולת להגיב, כי לזה כן מצאת זמן, יאלה לך עשה חמוצים ודחוף אותם לסימנטובים.
07/07/2010 08:46
 
חחחהרגת אותי מצחוק עאלק אוי אוי אוי
אם יה לו מה לומר כבר היה כותב כמו שעשה לפני ובקדיחה... אבל מה לעשות כהאמת מגיעה בפנים, אין תגובה ראויה. אגב, מישהו דאג להפיץ את הפורום הזה לחברה שנפגעו מחלאת המין האנושי הזה שקוראים לו שי סימן טוב?
07/07/2010 10:12
 
משי מערכות זה הבחור עם הקאיין לא?
מסתבר שיש קיצורי דרך לכסף גדול אה?
08/07/2010 13:35
 
חחח ראיתם את הסטיקרים החדשים?עכשיו חדש בבאר יעקב
מ.ש.י מערכות ? זה חרא של מקום! חחח איזה השקעה נגד הבני זונה האלה.
08/07/2010 16:09
 

תמשיכו כולם להתפוצץ! זה עם הקאיין זה עם הזין שלי!!! אני עומד מאחורי הדברים שלי וזה לא עניינך מה לי ולמשפחת סימן טוב,אני אמרתי אם אתה מוכן להביא מייל ולנהל שם את הדברים סבבה אם לא תמשיך לזבל במוח אבל לא לי!
08/07/2010 18:26
 
חחח טוב זה היה מצחיק עכשיו... כאילו מה? התעצבנת?
עומד מאחורי הדברים שלך? מי אתה בכלל יא בן של זונה? להביא מייל? למה? בשביל שלא יראו פה מה התכתובת על שי סימן טוב השרמוטה? או על אחיו חיים סימן טוב השרמוטה הזקנה? אני שם עליך זין ולא משנה לי מי אתה, אמרתי לך יא זבל, הסימנטובים ידעו מי אני ואני לא מתחבא כמוך אחרי המסך,אתה תמשיך להיות ה"ערס" הדמיוני של הסימנטובים והפרסומת השלילית תעשה את שלה, מה לעשות? חייבים לשים את האמת על השולחן. המעניין הוא שרק על הקאיין היה לך מה להגיב יא אפס! למה על הדברים שנכתבו לפני לא הגבת??? הנה, יש לך אחלה הזדמנות להוכיח את חפותו של אחד הנוכלים הגדולים בהסטוריה של העולם, אבל אתה בוחר ללכת למייל... איזה דפוק אתה, כבר כתבתי לך שגם לשקר צריך לדעת וזה רק מחזק לי את הדעה ששי סימן טוב או אחיו חיים סימן טוב הבני זונה עומדים מאחורי ההודעות שלך "לקוח מרוצה". הדבר הכי בולט אצל שי זה היותו שקרן גרוע!!! כי בסוף הוא נתפס ברוב טיפשותו, אבל הנוכלות... זה בדם! לך תזדיין ותמשיך לשבור את הראש מי כותב לך, מסתבר שמעגל המעריצים של שי מסתכם בך או בעוד שניים שהם פרי דמיונו או של מי מנציגיו. מעגל השונאים שלו רק גדל מיום ליום.
09/07/2010 08:15
 

איש יקר! אתה איש משועמם- בשעה כזאת להיכנס ולכתוב זיוני שכל ושקרים! זה רק מראה שבאמת אין לך מה לעשות בחיים,יום שישי רבאק של החיים...לך לישון! יודעים לא יודעים אותי זה לא מעניין,זה חשבון ושיקול אישי של משפחת סימן טוב מה לעשות בנוגע אליך, מה שאני יודע שאני לא פחדן כמוך ומתייצב כמו גבר ואומר לך להביא כתובת בלי קשר למה שאתה כותב פה..בני לבינך..תהיה מעוניין ההצעה עדיין בעינה ולא תדבר אח"כ לעצמך!
09/07/2010 12:41
 
אל תקרא לי איש יקר
אתה לא מכיר אותי בשביל לתהות על יוקרתי (אחרי הכל אחד שחותם בלשכה לא ממש יקר) אם אתה חושב שמה שאני כותב זה שקרים... קדימה תענה את מה שאתה יודע. בינתיים לכל מה שאני אומר יש ביסוס ואנשים מאחורי כל הכתוב כשאתה נתלה על השקרים שלך ושל זה ששלח אותך בלבד. אל תגיד לי תהיה גבר ותביא כתובת, אתה מספיק גבר? תגיד לי איך להגיע אליך אני מבטיח לך שלא תחכה הרבה... בינתיים את הפקה פקה תשמור לסימנטובים... הם מתים על החרטות האלה... למשפט האחרון שלך אני אמשיך להיות פה עם שאר הפורום ואתה תרצה תגיב ואם לא... תזדיין.
09/07/2010 12:55
 
אודי TTוואי וואי וואי
כמה התפתח הפורום מאז שהייתי כאן, חזקו ואמצו אנשים, תפילו את החרא הזה שי סימן טוב לקרשים, שם מקומו.
11/07/2010 09:48
 
ערן
אכן, מה שנאמר פה נכון, השירות אצל משי מערכות הוא טוב, בכל אופן בהתחלה... אחרי שקיבלו את הכסף אני יכול לדבר רק עם הלמפה! בבדיקה שעשיתי גיליתי שאת המערכת שהרכבתי במשי מערכות נתגלה שהמערכת בכלל יד שניה וחזרה מתיקון! היותר גרוע הוא ששילמתי על מערכת חדשה ומחיר מלא(3650 ש"ח לא כולל מע"מ) ! אז חברים יקרים, לפני שתתפתו לעבודה בעיניים מהסוג הזה תבדקו שוב אצל מי אתם מקבלים שירות. אני מצטרף ל"ברכות" על שי ומשי מערכות. שילך לך הכסף לתרופות, אמן!
12/07/2010 11:31
 
חיים סימן טוב השרמוטה
כמה עסקים כבר גנבת אה? האמת שממה שמסתובב בשוק כבר מצפים לראות את הפיצוץ שלך עם שי אחיך שהוא חרא לא יותר קטן ממך, הכל שאלה של זמן, מי יגנוב ממי יותר ומתי תמאסו אחד על השני, רק הזמן ידבר. טפו עליכם נבלות!
13/07/2010 09:49
 
חיים סימן טוב כמה אנושי...
סחת'ן עליך, אתה מזדהה עם העמותה להחזרת גלעד שליט, אפילו שמת את האייקון בפייסבוק... האמת שהייתי נותן אותך ואת האח שלך שי סימן טוב החרא במקום כל המחבלים שיש לנו במדינה עם אפשרות למחבלים העתידיים. אני מצטרף לאיחוליך, יוחזר גלעד שליט לאלתר!
15/07/2010 10:55
 
מבצע במשי מערכותכנס למשי מערכות ותאכל נקניק
עברנו לנקניקים... כי את זה הלקוחות שלנו אוכלים הכי טוב.. ועכשיו מבצע חבר מביא חבר ומקבל את התחת של חיים סימן טוב לטחינה אישית או טחון במקום!!! רק במשי מערכות... בעודף תקבלו את התחת של שי סימן טוב (עם הטחורים) חשוב לקרוא את האותיות הקטנות כי אצלנו מ.ש.י (מי שיבוא ידפק)
16/07/2010 11:54
 
משי מערכות זה חרא של מקום
משי מערכות זה חרא של מקום משי מערכות זה חרא של מקום משי מערכות זה חרא של מקום משי מערכות זה חרא של מקום משי מערכות זה חרא של מקום משי מערכות זה חרא של מקום משי מערכות זה חרא של מקום משי מערכות זה חרא של מקום משי מערכות זה חרא של מקום משי מערכות זה חרא של מקום משי מערכות זה חרא של מקום משי מערכות זה חרא של מקום משי מערכות זה חרא של מקום עובדה
18/07/2010 09:51
 
משי מערכותיודע דבר
חברים יקרים, זה שתוציאו פה זעם על שי סימן טוב ואחיו חיים סין טוב לא יתרום לכם דבר וחצי דבר... שי ידוע בשוק כשקרן ורמאי, אפילו סוכנים עובדים איתו במזומן בלבד בעבור סחורה שמורידים לו. אז כתבו פה שיש לו פה פרסום אפילו אם הוא רע, זה נכון אבל הפרסום הוא רע וב"ה גם יעשה את העבודה, גם לכל הלקוחות המרוצים, נראה שאתם באמת אנשים פרי דמיונו של שי או אחיו חיים אבל כל זה לא יעזור לכם, שקרן ישאר שקרן וגנב ישאר גנב. נכתב פה ששי ואחיו עקצו את האבא שלהם, עצוב לכתוב את זה אבל זה נכון, אבל כשיש לך אבא חרא אל תצפה לא לאכול חרא מהילדים שלך, אז אשרי המאמין. ערן, הסיפור שלך מוכר כבר מיותר מדי לקוחות וזאת אחת הקומבינות הידועות של שי בתחום האלקטרוניקה ליבי איתך. לסיכום אם אתם יודעים מה טוב לכיס שלכם חבל לעבוד מול רמאי שכ"כ הרבה קבלות יש על כמה הוא "ישר". חיים טובים לכולכם (לא לצוות משי מערכות)
18/07/2010 20:15
 
סתם אחדאחלה פורום
כמה חרא יכול להיות בבנאדם אחד? הוא לא בנאדם, הוא חיה בעצם סוג של בהמה, זהו בהמה זה הכינוי של שי סימן טוב. שי תה בהמה ויש לך הוויות של בבון ועיוותים (טיקים) של חולה נפש. אתה נבלה וחלאת המין האנושי, אני לא אגיד לך שאלהים יקח אותך כי הוא לא ירצה לקלקל לעצמו את המקום עם זבל כמוך. כל מי שכתב לך פה כנראה ידע על מה הוא מדבר, שתהיה לך שבת שחורה משחור ושתדע אבל כל החיים שלך, אתה ואחיך השפל, חיים סימן טוב.
23/07/2010 16:05
 
שי סימן טוב ההומומשי מערכות-המקום שמי שרוצה חרא לפנים יכנס אליו.
חחח, הדברים שנרשמו פה על החרא הזה, לא פלא שהוא לא מגיב, לא פלא שאף צדיק אחד לא בא לצידו... אף לא צדיק בסדום...?!?!? ימח שמך שי סימן טוב, אמן!
25/07/2010 11:22
 
שאלת תם:מה יש לכם מחיים סימנטוב? הוא חמודי
28/07/2010 16:38
 
חיים סימן טוב - חמודי כמו התחת של מחמודי
זה שקרן אחושרמוטה, וגנב מדופלם... תשאלו אצל המעסיקים שלו... לשעבר...
29/07/2010 09:59
 
משי מערכות - הבדיחה
חיים סימן טוב עם אשתו?! גרושתו?! (זאת שכולם מזיינים בקיצור...) יושבים על המזח בנמל תל אביב, ופתאום רואים יצור עם זקן מדובלל שמטפס לעברם מהים ומחזיק ביד בקבוק "אני שד", הוא אומר לחיים. "20 שנה הייתי בתוך הבקבוק הזה, ועכשיו אני חופשי". "וואלה", אומר חיים . "כן", אומר היצור. "ולא רק זה - אני יכול למלא בשבילך שלוש משאלות ". " מה אתה אומר?", מתפלא חיים(עם סימנים של דולר בעיניים) . "אתה יכול למשל למחוק לי את האוברדרפט ולשים לי מיליון שקל בבנק?". " קטן עליי", אומר השד. "מחר בבוקר אתה מרים טלפון לעזרא מהבנק, תראה איזה כבוד הוא יעשה לך. לא מיליון שקל - מיליון דולר יש לך" . "המשכנתה על המגרש שלקחתי", ממשיך חיים ההמום, "אני רוצה שהיא תעלם". " אין בעיה", אומר השד. "ומה עם המרצדס?". "עליי", אומר השד. "מרצדס בשבילך, אלפא ספורט בשביל אשתך /גרושתך או מי שזאת לא תהיה". חיים לא יודע מה לעשות מרוב אושר . "מבסוט?", שואל השד. "אז אולי תעשה גם אתה משהו קטן בשבילי?". "ברור", אומר חיים, "מה תרצה?". "תראה", אומר היצור, "20 שנה בבקבוק זה לא פשוט. בקיצור, מה עם איזה סיבוב על אשתך/ גרושתך או מי שהיא לא תהיה?" . חיים סימן טוב חושב קצת, נזכר בדברים שהשד עשה בשבילו ומחליט לתת לו עשר דקות עם אשתו/גרושתו או מי שלא תהיה הכלבה. השד מאושר, לוקח את האישה מאחורי השובר גלים, וכעבור רבע שעה בערך חוזר אל המזח כשהוא רוכס את המכנסיים. "תודה רבה", אומר השד ומחייך אל חיים. "אגב, בן כמה אתה ?". "44", אומר הבחור למרות שאני נראה כמו סבא שלי. "וואלה ", אומר השד. "ועדיין מאמין בשדים ???
29/07/2010 16:32
 
אח שלי בדיחה בת זונה!
סתם התחשק לי לכתוב פה ששי סימן טוב בן זונה... בגלל זה כ"כ חם היום...
03/08/2010 14:26
 
אההה ושכחתי...גם חיים סימן טוב בן זונה... למה לקפח...
03/08/2010 14:27
 
"התגובה"
חוכמה זה לא הצד החזק של כמה אנשים פה!!! מה אתם מנסים להראות או להוכיח אהה?תתקדמוווווווו....אין לך חיים?! אני לא ראיתי כתובת של מייל עדיין דרך אגב אז איפה הגבר או הגברברים שכותבים פה "באומץ" רב אבל ל"עמוד" מולי לא יכולים אה?!פחדנים,שמוקים זה מה שאתם!ליצנים! אז,אני מחכה למקרה ש...אין לי בעיה שתמשיכו את העניין שלכם פה אבל כתובת של מייל בנוסף..שיהיה ככה אחד על אחד..מה אומר/ים?! אני מחכה....לתשובה....
04/08/2010 14:29
 
מי אתה בכלל?
תתן אתה כתובת מייל, או תתן כתובת אמיתית... אח"כ תדבר על גברברים... יא הומו! אתה רוצה אחד על אחד? יא הומו יא קוקסינל... אפילו עם אחיך ועוד קבוצה על אחד אתם לא יכולים אתה רוצה אחד על אחד? האחד על אחד היחיד שאתה יכול לקבל זה כשמישהו יבוא ויזיין אותך בתחת! לא מעבר לזה.
04/08/2010 15:09
 
דרך אגב, הבדיחה עליכם היתה חזקה מאד
היא אפילו גובלת בעצבות, עצם זה שחיים יודע שמזיינים לו את האישה ולא עושה כלום...
04/08/2010 15:12
 
דרך אגב, הבדיחה עליכם היתה חזקה מאד
היא אפילו גובלת בעצבות, עצם זה שחיים יודע שמזיינים לו את האישה ולא עושה כלום...
04/08/2010 15:12
 

אממ כמה מהר אתה/ם מגיבים...האתר פתוח כל הזמן אהה...? טוב,לא נורא....בוא נשתעשע קצת...
04/08/2010 15:55
 

המייל שלי הוא :love4you27@walla.co.il אשמח להיענות לך ולנהל איתך שיחה בכתובת מייל הזאת!
04/08/2010 15:59
 

בכל אופן אני רשמתי את המייל שלי(לא מתוך כוונה לא לענות)אני מחכה להודעה במייל לא מבטיח שאענה מהר כי אני לא תמיד זמין ונייד למחשב בכל שעה...אז...מה שבטוח אגיב כשאראה הודעה..את הצעד הרשאון עשיתי..אז יאללה תורך!!
04/08/2010 16:10
 
הנה המייל שליmeshi.systems@gmail.com
מבטיח לענות לך גם כן במייל...
04/08/2010 17:57
 
אח שלי עשית טעות שנתת לו לבן זונה הזה את הכתובת
זה משטרתי מנאייק!!! בן של זונה, אפילו כתובת דואר יש לו של הומו. תסתכל, אפילו שם היו לו שגיאות כתיב, תראה כמה הבנאדם אנאלפבית.
05/08/2010 02:16
 
עזוב אחי, לא טעות ולא נעליים
ביקש כתובת מייל "שאצא גבר"... קיבל כתובת מייל, זה שהוא אנאלפבית, כבר ראינו בתגובות שלו, אין פה שום דבר מפליל , שיכתוב מה שבא לו, הוא נואש. ראית שמישהו כתב פה שעשה את גיסתו ... הצחיק אותי כי גם אני יודע על זה שהיא מזרון. יאללה נשמה, יום טוב שיהיה לך, לכל חברי הפורום, חוץ מלשי וחיים סימן טוב.
05/08/2010 08:05
 

בקיצור אתה מתחמק.... ממשיך לחשוב שמשפחת סימן טוב עומדת מאוחרי כל זה... אז ,בנאדם אין לי מה להגיד לך יותר יצאת סמרטוט וטיפש זה המייל שאני נמצא בו תרצה להגיב אני שם לא תרצה אדאג להוציא אותך ככה קטן! כי זה כהר הופך להיות אישי ביני או בינך..וממני לא עושים צחוק ברור?!
06/08/2010 19:14
 
חחח הצחקת לי את הביצה
יש לך מייל לכתוב לי, אתה רוצה תכתוב יא סמרטוט ואם לא אל תכתוב, אתה תדאג להוציא אותי ככה קטן?!?!? אני שם עליך זין יא בן של שארמוטה, מי שלא תהיה, סמרטוט זה זה שאתה קורא לו אבא יא סחבה. אישי או לא אישי, אני אעשה ממך צחוק ואני שם עליך קצוץ! לא מעניין אותי אם אתה סימן טוב או לא, אתה סמרטוט בדיוק כמו מי שאתה בא להגן עליו. אתה מוזמן לכתוב למייל ולהוציא אותי קטן... תנסה אותי... אחרי הכל אתה גיבור מאחורי המסך ודי ברור שלעולם תישאר שם, אני לעומתך מתכוון להחשף ובגדול! כשיבוא היום תדע ואם תהיה מספיק גבר תראה לי מי אתה אולי אתן לך להתחרט על מה שאתה כותב. בינתיים תמשיך להתחבא מאחורי הכתובים שפן! אה... ורק בשביל שיהיה ברור, אני עושה ממך צחוק ושם עליך זין! *זאת היתה חייבת להיות הבהרה...
07/08/2010 02:34
 
אה כן....ברור?!?!?!?
חחחחחחח הרגת אותי מצחוק עכשיו....
07/08/2010 02:35
 

חזרת מבילוי שאתה כותב בשעה כזאת י'שפל אחד! ממני א"א לא עושה ולא יכול לעשות צחוק.... תפסיק לזיין את השכל..ביקשת מייל תכתוב..אל תבקש משהו שאתה יודע שלא תוכל לעמוד בו חתיכת בן זונה מסריח אל תכתוב ואל תעשה כלום מזדיין ...תחשוף את עצמך או לא כבר לא מעניין טיפש,מטומטם אחד!
07/08/2010 11:19
 
אני אעשה ממך צחוק יא איש קטן ושפל.
אם לזיין את גיסתך אתה קורא לזה בילוי... אז כן חזרתי מבילוי,בן זונה מסריח זה זה שאתה קורא לו אבא. חתיכת אפס, אתה יודע שיותר אפס ממך לא יכול להיות ואני אדאג לשפץ אותך אל תדאג... אתה לא תגיד לי מה לעשות בחיים שלך ואני שם עליך זין ואוציא את השם האמיתי שלך שם של בן זונה מסריח, גנב שקרן ומניאק. טיפש... אתה קורא לי טיפש ... אתה כ"כ יודע שאני לא טיפש ואתה יודע בתוך תוכך שאתה שפן קטן ושפל, אתה זבל אנושי אתה חלאת המין האנושי ומי שעשה אותך יא מטומטם, אגב, תנסה לעבוד על שגיאות הכתיב שלך אנאלפבית לא מפותח, יש לך צורה של קוף בדיוק כמו לאחיך הקוקסינל חסר עמוד השדרה, אתם משפחה של אפסים, ככה נולדתם וככה תשארו... חרא על הפרצוף שלכם, טפו! זבל! קללה תרבוץ על הראש שלכם כל זמן שאויר עובר לכם באף משפחת סימן טוב המקוללת. שי.. תרגיע את עצמך ומהר, כדאי לך גם לצנזר במילים שלך כי אתה יודע שאתה לא כזה גבר... אז יאללה תתתתקדם!!! חחחחחחח
07/08/2010 21:30
 

"גבר"! תמשיך לחשוב שמר סימן טוב מתכתב איתך,זה כניראה מאוד נוח לך לחשוב ככה ואני אמשיך לדבר ולהגיד מה שאני חושב ברור לך, שפל מסריח אבא שלך!!! תמשיך לקנא חתיכת בן של זונה!לך תמצא לך חיים...י'מסכן!
08/08/2010 10:04
 
"נמושה" תמשיך לכתוב מה שאתה רוצה
עדיין לא ברור לי איזה אינטרס יש לך להגן על הזין הזה שקוראים לו שי סימן טוב אם את ה לא הוא או מי מטעמו. אתה ממשיך לשאול אם ברור לי... אז אני אומר לך שאני שם זין על מה שאתה אומר ולא מעניין אותך אם ברור לי או לא, אתה חתיכת אפס מאופס . אין מה לקנא חביבי במי שגורלו ידוע לו מראש... יש לי חיים וב"ה חיים טובים, אתה לעומת זאת בן אדם מסכן, אם אבא זונה כמו שלך ואמא שיכורה... לא פלא שיצאת כמו שאתה... ברור?!?! חחח חבל שאתה לא רואה אותי... מתגלגל עליך מצחוק. אתה יכול לכתוב עלי מה שאתה רוצה, אתה אפילו לא יודע מול מי אתה... ככה זה, הכוח שלך גדול מאחורי המסך, אבל אתה שפן קטן ומסכן בדיוק כמו זה שאתה ב להגן עליו... ובל נשכח את אח שלו... שפן קצת יותר מבוגר...
08/08/2010 11:25
 

בכייף.... אני שפן!צודק, אני "גבר" שהבאתי מייל ואתה משתפן! מה הבעיה שלך לכתוב לי 1 על 1 אה?! וממש לא מעניין אותי מול מי אני עומד ...זה מעניין לי את התחת חמוד! אני אומר מה שאני רוצה למי שאני רוצה ברור?!
08/08/2010 19:48
 
יא הומו!קיבלת מייל להתכתב.. כתוב לשם ונתקדם.
meshi.systems@gmail.com יש לך המון מוטיבים של הומו... עשה לי טובה ואל תקרא לי חמוד, הבנת?! שפן (כבר סגרנו שאני צודק...) טוב שכתבת שאתה "גבר" אחרת הייתי חושב שאתה באמת גבר... יאללה נראה אותך כותב למייל.
09/08/2010 09:33
 

אבא שלך הומו י'בולע זרע! ואני אפנה אליך איך שאני רואה לנכון ברור.... חוץ מ'זה שאם היית חכם היית מגדיל ראש ..."גבר"...אממ מעניין!!!
09/08/2010 13:09
 
אתה הומו ואתה נצר למשפחה של הומואים
וכמו שאני רואה את הכתובים מצידך אתה אוכל בתחת ובולע זרע בעצמך לא לפני שאתה מגרגר... נראה שגם נהנה מזה... אני אומר לך שוב, תעבוד קשה על שגיאות הכתיב שלך יא אנאלפבית, זה באמת צורם לעין... יותר גבר ממני לא תכיר לעולם... זאת עובדה, תשאל את גיסתך... היא תאשר... להגדיל ראש??? יא בן של שרמוטה ביקשת מייל ואתה לא כותב אליו... אל תדבר איתי על להגדיל ראש יא עספור, אתה קטן קטן וקטן קטן גם תהיה עד יומך האחרון..
09/08/2010 16:27
 
אחי היקר.. מה אתה יורד לרמה שלהם?
אתה לא רואה שיש פה נסיון נואש להציל את השם של משפחת סימן טוב? אני בלי להכיר אותך יודע שאתה יותר גבר ממה ששי וחיים יהיו אי פעם. שמור על לשון נקיה ואל תרד כ"כ נמוך.. הם נמצאים שם שיהנו. שיהיה לך כל טוב אח יקר.
09/08/2010 17:24
 
אתה צודק במאה אחוז
אבל קשה לשמור על איפוק עם חרא כזה שבא ומנסה לגונן על נוכלים כאלה. זה לא יעזור, אני ומי שירצה ימשיך לכתוב פה בגנותו או לזכותו של הנוכל הזה שי סימן טוב "יורש העצר" למשפחה של נוכלים לבית סימן טוב.
10/08/2010 08:24
 
מתעניין ואובייקטיבילזה שכתב אבא שלך הומו י'בולע זרע
עם פנינים כאלה שכתבת שם "שאם היית חכם היית מגדיל ראש..." לא ברור ברור באיזה הקשר הוא היה אמור להגדיל ראש... עושה רושם שאתה בעצמך לא ממש מקושר לעצמך.
10/08/2010 18:21
 
לכל החראות
תמשיכו להנות מהספקקקקקקקקקקקק
12/08/2010 16:23
 
זה פשוט מדהים !!!בכל תגובה שלך יש שגיאות כתיב
אתה אנאלפאבית אמיתי... מסתבר שמשפחת סימן טוב הם מה שנקרא... במילים לא פוגעות... לא חכמים בטירוף... ואני שוב אכתוב פה : שי סימן טוב בן זונה! חיים סימן טוב בן זונה גדול יותר!
13/08/2010 11:59
 

מר "אבשלום"! אני שמח שאתה יודע איך לכתוב ואיך לבטא את עצמך זה הכי חשוב..... אתה לא ענייני מר בחור!
13/08/2010 12:45
 
אני לא ענייני...ואתה טיפש! זאת עובדה...
שי סימן טוב טיפש בר מזל... אבל מזל מתישהו נגמר... טיפשות לא... תפנים!
13/08/2010 13:13
 

נשמההההההההההההה אתה צודק בכל מה שאתה אומר! יאללה תמצא לך חיים כברררררררררררררררר
13/08/2010 15:48
 
יא שרמוטה, אל תקרא לי נשמה!ואל תגיד לי מה לעשות ברור?!
אני יודע שאני צודק בכל מה שאני אומר וגם אתה יודע שאני צודק.. אתה שי סימן טוב הבן זונה או שבעצם לפי הנשמההההה יש סבירות גבוהה מאד שאתה חיים סימן טוב הבן זונה... בכל מקרה שניכם בני זונה ושתהיה לכם שבת שחורה כמו הכוס של אמא שלכם השרמוטה הזאת שהביאה שניים כמוכם לעולם! כאילו אחד לא היה מספיק...
14/08/2010 02:40
 

אמממ.... אתה יודע מה היופי שבדבר?שאתה עוד ממשיך לחשוב שזה אחד מהאחים למשפחת סימן טוב...כאילו לא ברור שלא! תתפלא יש אנשים שיעשו הכול לטהר את שמם....ואני אחד מהם..איך? חוץ מ'זה שבתעודת זהות שלך בטח כתוב פעמיים גבר!שפל אחד!
14/08/2010 11:34
 
אני שפל? חחחיא זונה, אתה שפל בן שפל
אני עדיין מחכה למייל שלך חתיכת חלאה! סביר להניח שבתעודת הזהות הכתומה שלך רשום בן של שרמוטה שם האב : לא ידוע מי מכל המנאייק שזיין את אמא שלך והשם של האמא : שרמוטה שם המשפחה : סימן טוב המעניין הוא בקטע של לטהר... אתה היחיד בסדום...
14/08/2010 17:49
 
בדוילקוח סמוי
שי שי שי... אתה מכיר אותי ואני נמצא אצלך הרבה, מכל הלקוחות שלך כשתדע מי אני לא תאמין, את הסרטן צריך להוציא מבפנים, אני יכול להגיד לך שאתה לאט לאט נכנס למלכודת שתפיל אותך לקרשים, אגב אחיך חיים עשה השבוע טעות שתוכיח את המעשים שלכם. עד מתי רשעים יעלוזו...
14/08/2010 21:02
 
חחחחכמו הסדרה "השתולים"
איזה פורום חם!!!! אני הולך להעביר אותו ברשימת תפוצה בפייסבוק....
15/08/2010 08:22
 
חחח חחח חחחח מה שתגידו משפחת המובטלים!!!
15/08/2010 19:57
 
חחח חחח חחחח מה שתגידו משפחת המובטלים!!!
15/08/2010 19:58
 

יאללה שלכם לא נמאס לכם מובטלים מסריחים! תמצאו לכם חיים כבר....מתעסקים בחיים של אנשים אחרים רק כי אתם ממורמרים....אין מה לעשות זה מה שקורה שיש קינאה וצרות עין! תתקדמו כבררררררררררר מאחל לכם שתצאו לכם עיסוק אחר ...
15/08/2010 20:18
 
אח שלי רק תשלח לפה את העמוד בפייסבוקיהיה מגניב לראות את האתר הזה פורח מחדש.
ולך יא מסטול שחושב שיש מי שמקנא בך... סוף גנב לתלייה, אתה שי סימן טוב גנב מסריח, אני חייב לציין שהמקום היחיד שלא היו לך שגיאות כתיב זה בנסיון שלך לחקות צליל של צחוק.. ראה ציטוט : "חחח חחח חחחח" אבל שוב... אתה צריך לעבוד קשה על שגיאות הכתיב שלך טיפש אנאלפאבית (או שהמילה הזאת קשה לך מידי לקריאה... אז תקרא רק עד הטיפש כי זה מה שאתה)
16/08/2010 07:07
 
כנסו כנסו...
מכירים ראש דשא... ? השקיתי והשקיתי עד שצמח לראש דשא ה"שיער"... האסוציאציה הראשונה היתה שהוא דומה לשי סימן טוב... אבל בטירוף!!! ההבדל היחיד הוא שלראש דשא עוד יש שכל ,קצת יותר משי סימן טוב. אההה כן וגם אין לו פירכוסים כמו לשי סימן טוב.
28/11/2010 18:04
 
כלב העונה לשם קילרהצחקת לי את הביצה! הכלב נראה הומו בדיוק כמו הבעלים שלו...
שי, אני חייב לציין שלאישתך/ גרושתך יש תחת שהייתי מפרק... סביר להניח שאתה עם הזין הקטן שלך לא ממש מספק אותה אבל טוב שיש מי שכן... איזה קטע זה שאתה לא בפייסבוק שלה והיא לא בשלך... מעניין מה יש לך להסתיר.
28/11/2010 18:08
 
שי סימן טוב = אנס
בנוסף להיותו רמאי שקרן נוכל בוגד הגרוע מכל שהוא אנס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הומו בן זונה מסריח ה' ישלם לו!!! בנות ראו הוזהרתן!!!
06/12/2010 22:50
 
ימזדיין
חברה אבא שלו לא השפריץ על הקיר אלא עף לו על השפם המגעיל שלו ואחרי ירידה לאמא הטורקיה המסריחה שלו נתפס לה ההריון של הבן זונה הומו שקרן ואנס בן אלף שרמוטה אפילו אלוהים לא יסלח לך התחלת עם טיקים ותגמור בגסיסה איטית כואבת והכל על חיי בהרגשת סבל מרור ייסורים וכאבים יומיומיים מתמשכים ובלתי פוסקים ימזדיין איך ה' נתן לך ילדים ישרמוטה אוכל בתחת טורקי מסריח ואנס בן זונה
06/12/2010 23:13
 
ימזדיין
אני עוד אדאג למרר לך את החיים שהמוות יהיה המפלט היחידי שתוכל להכיר יהומו אנס
06/12/2010 23:14
 
כלב מסריח
זה ש אמל (השם המקורי) של אישתך/ גרושתך ולא אמילי מזדיינת לך ואני אומר ממקור בדוק זה לא אומר שאתה צריך למרר לאנשים את החיים ימטריצה של גן פגום ואמא חולה אני מקווה שתמצא נחמה רק בחיבור לאיזושהיא מכונה אני אקפיד עליך כל ימי חיי יבן של זונה!!!!!!!
06/12/2010 23:49
 
חיים סימן טוב מנסה בכל כוחו להסתיר את היותו הומו
ע"י זה שהתחתן עם איזה זקנה בלה שתומכת בו כלכלית, הנה לינק לתמונה שחיים לא רוצה שתראו... http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http://themusicsover.files.wordpress.com/2009/03/village.jpg&imgrefurl=http://www.flickr.com/photos/paulmonkeypaul/3469302428/&usg=__wgn-RJQEbGgHT3WyfH8nDJtuAME=&h=300&w=275&sz=16&hl=iw&start=10&um=1&itbs=1&tbnid=KntrzI1zHM7RCM:&tbnh=116&tbnw=106&prev=/images%3Fq%3D1970%2Bgay%26um%3D1%26hl%3Diw%26sa%3DG%26tbs%3Disch:1 יש עוד מלא... המשך יבוא.
17/08/2010 07:42
 
חחחחחחחחחחחחחחח
דומה לתמונה שלו בפייסבוק!!!!!!!
17/08/2010 09:41
 

נו כרגיל אין עבודה אז מחפשים על מי לכתוב ועל מי להוציא את המרמור....תתקדמו כבר אמרתי?! לאן אתם רוצים להגיע עם התת רמה הזאת אהה...? משועממים....תמשיכו להנות לכם! בכייףףףףףףףףףףףףף
19/08/2010 16:53
 
חחחחחחטוב תודה שזה העתק מושלם של ההומו...
אגב אם יש או אין עבודה שלא יטריד אותך... עדיין לא לוקח את הכסף שלך לשלם לאינטרנט... שלא כמוך... גנב מסריח!
19/08/2010 20:21
 
משי מערכותסתם מקום
העסק מושתת על שני אחים שעל פניו ניסו למכור לי "אויר בשקל". מומלץ לא ליפול ברשתם של האלמנות השחורות האלה... יום טוב
25/08/2010 07:27
 
שי סימן טוב = תת רמהאפרופו תת רמה
שכחתי שיש לך תואר במדעי הכושלאמא שלך... תת רמה עאלק. לך, לך תרכיב עוד מערכת יד שניה יא זין, לך תעבוד על עוד לקוח מסכן... זה הדבר היחיד שאתה יודע לעשות... כסף במרמה!!! גנב מסריח...
31/08/2010 08:11
 
אחד שיודעלכל הקנאים
אז מה...הרבה זמן שלא פקדתי את האתר ואני רואה שיש הרבה חדש אהה?! לא משעמם לכם לרגע... אני ממש מופתע מהרמה פה..לאן תגיעו לאן?! אנחנו לפני ראש השנה אתם לא מפחדים "על התחת" שלכם?!אף אחד לא מינה אותכם להיות אנשי צדק אז תתעסקו בחיים שלכם...
02/09/2010 13:04
 
לאחד שיודע (סביר להניח שאתה גם אחד מנציגות סימן טוב)
ומי מינה אותך להיות זה שיקבע אם הכתובים פה הם מקנאה או מניעים אחרים? למה לא לחשוב למשל על כל הכתובים פה כתמרור אזהרה??? אתה איש קטן ומדבר על ראש השנה שקרב... כנראה שאתה לא מבין ממש גדול, שתהיה לך שנה טובה, אם אתה נציגות של משפחת סימן טוב אני מאחל לך רק רע וזה שכותב למעלה את גורלנו יודע שהשנה הזאת תהיה מעניינת...
05/09/2010 09:05
 
מאחד שיודע
אני לא מהנציגות של משפחת סימן טוב והאמת שמשפחת סימן טוב לא יודעים על קיומי.... שיהיה לך שנה טובה גם.....
05/09/2010 11:08
 

חג שמח ושנה טובה לכולם!
09/09/2010 13:13
 
אוווווףףףףףף אחי/ אחותי!!!!לא יודע מי את/ה...
אני לא מרשה לך לשנוא את הבן זונה הזה שי סימן טוב יותר ממני!!!! ריספקט על הברכות... למדתי כמה, ארשה לעצמי לאמץ למרות שכל מה שנכתב לא מספיק משקף את השרמוט הזה שקוראים לו שי סימן טוב... (אגב גם לאשתו/גרושתו מותר להנות, לא רק לו...)
08/12/2010 17:24
 
פירסומת!
נראה לכם שטיסה זה דבר בטוח?! אתם חושבים שאין גנבות בתאילנד?! יש יש ויש ז-ה-י-ר-ו-ת תאילנד זה לר ישראל!!!!
16/12/2010 17:07
 
פירסומת???מה נסגר איתך?
18/12/2010 02:32
 

היי לכולם! אני הייתי עם שי במצבים אינטימי מאוד ואני יכולה להגיד שיש לו זין קטן מאוד מאוד מאוד! הבנאדם גומר איך שהוא מכניס את הזין לכוס.... סתם עושה רעש המר בחור... שי,תתעורר כבר!אתהשומדבר..כלום!רק מהפוזה שלך!
25/12/2010 00:18
 
לזאת שהיתה עם שי סימן טוב ההומומשתתף בצערך.
לעומת זאת אני יכול להעיד שאשתו/ גרושתו אמלי... שועלה במיטה... (יש לה אפילו סימן היכר) את לא מבינה איזה יופי זה לראות את הכלי שלי בין השדיים המנותחים שלה... אגב היא גם בולעת. שנה טובה לכם רבותיי, כמובן חוץ מצוות סימן טוב.
31/12/2010 11:18
 

זה בסדר לא צריך שתשתתף בצערי, האקט לא יחזור על עצמו. ולגבי גרושתו, אתה יכול לרשום דברים כאלה כדי לנסות להרגיז אותו, אבל זה לא יעזור הוא לא בעניין שלה, הוא סובל ממישהי אחרת כבר הרבה שנים.
09/01/2011 19:26
 
אז טוב, לא אשתתף בצערךלגבי גרושתו, אני לא כותב את זה כדי להרגיז...
זאת עובדה... התורכיה הזאת מטורפת במיטה... וטורפת! (תרתי משמע)
10/01/2011 11:07
 
דרך אגב... זה מגיע לו שהיא כזאת... היא תפסה אותו כבר כמה פעמים הסתומה
ועדיין נשארת איתו... (בעצם די חכמה) היא "אוכלת" את כל העוגה ומשאירה אותה שלמה... (לא רק את העוגה חחחח גם צ'וריסו היא אוהבת חחחח)
10/01/2011 11:16
 
לזה שכתב "לזאת שהייתה עם שי....
התגובה שבאה אחרי היא לא מהמקור אני כותבת לך עכשיו אחרי שלא ביקרתי באתר הרבה זמן ואני דיי בהלם ממי שענה במקומי האקט באמת לא חוזר על עצמו(ואני בטוחה שמר שי ענה במקומי,למרות שהוא לא יודע מי כותבת)אבל הזבל הזה סתם חתיכת חרא טיפש הוא ואשתו-גרושתו-שמזדיינת לו עם גברים וחיה איתו..אישה חכמה ללא ספק!הגבר הזה תמיד אבל תמיד יבגוד ובוגד והיא תמשיך לעשות לו ילדים גם אם הוא יבקש שני אנשים לא בריאים בנפשם בקיצור!
11/01/2011 13:49
 
לדרך אגב
אתם מדברים כ"כ הרבה על גרושתו אמילי היא כזאת שווה שכל המדור הזה סביבה?! כולה עוד זיון... מזדיינת עם כול העולם...זאתי..מה אתם עושים ממנה..אוהבת בולבולים זאתי...בולעת זרע!
11/01/2011 13:51
 
סתם בשביל הידיעהכבר כתבו פה שיחי הפייסבוק
שי סימן טוב הקוקסינל הזה מוסתר שם... מבחינתו זה מאוחר מדי... אני כבר ברשימה שלו ואוסף חומר לכתוב לו בקיר... שאגב אשתו ששווה זיון אחד לכל היותר כי ברגע שהפה שלה נפתח (ולא בשביל למצוץ) אתה מבין כמה היא "חכמה" תוכל גם היא לשים את התמונות של הבוגדן הזה ליד התמונות של "הכלב העונה לשם קילר".
12/01/2011 05:48
 
שי סימן טוב הגנביא שרמוטה את סיפור מ.י.ח מראשון אתה לא מספר אה?!?
אז ככה, שיהבן זונה דאג לגנוב עסק של צמיגים וג'אנטים, את הסחורה הגנובה תפסו מורכבת על ההונדה הלבנה של אמילי ואצלו בעסק ברח' גירון 5 ביהוד... את שאר הסחורה הוא לא החזיר אבל שילם כמו בובה! שי ...חכה חכה יא זבל, סוף גנב לתליה ואתה הראש שלך סופו בכלא! טפו כוס אמא שלך יא נבלה.
13/01/2011 16:04
 
איפה כל הסנגורים שלך יא בן של זונה?
שי סימן טוב השרמוטה, איפה כל אלה שיש להם מה לצאת להגנה שלך יא זבל?
20/01/2011 21:36
 
סתם אחד
סתם בא לי להגיד למשפחת סימן טוב שהלוואי ותשבו שבעה בכל שבוע פעם אחת. אההה כן וגם כושלאמא שלך שי סימן טוב,יא בן זונה נוכל!
08/02/2011 16:06
 
חייםשי בחור זהב בעל מקצוע בחסד
27/02/2011 22:54
 
עופרברור לגמרי מי משמיץ את שי יא לא יוצלחים
27/02/2011 22:56
 
שימימי אילו המסריחים שכותבים בשפה כזו?
27/02/2011 22:57
 
בועזהשאלה מה אתם שווים אחרי ששי עזב?
27/02/2011 22:58
 
סימהמה אתם רוצים
27/02/2011 23:01
 
שינראה מה יהיה בסוף רמאים
27/02/2011 23:01
 
גדטוב שיש בתי משפט נראה אתכם שם
27/02/2011 23:03
 
טלמי שכותב בשפה כזאת מסגיר את עצמו
27/02/2011 23:04
 
jaמעניין מי הגנב בסיפור הזה
27/02/2011 23:04
 
סמיתזהרו לכם טמבלים
27/02/2011 23:05
 
עודדדווקא לי הוא נראה בחור טוב
27/02/2011 23:06
 
יעלהוא הרכיב לי מערכת גז ואני מבסוטה
27/02/2011 23:07
 
רועיהוא בעל מקצוע על זה אין ויכוחים
27/02/2011 23:08
 
חגימה יש לכם מה הוא עשה?
27/02/2011 23:09
 
איתןשי אחלה בחור
27/02/2011 23:10
 
אלילא מבין מה קרה בינכם אבל הוא יודע לעבוד
27/02/2011 23:11
 
ליהיו לי בעיות רצתי ממוסך למוסך בסוף שי הוציא אותי
מהבעיה
27/02/2011 23:14
 
יביאומללים הכותבים
27/02/2011 23:14
 
מציאותתבינו אותה שי עובד ומה אתכם?
27/02/2011 23:19
 
כוכימשעמם לכם תחפשו עבודה אבל לא בגפמ בזה אתם לא מבינים
27/02/2011 23:20
 
שוטרמי רוצה להיות שוטר?
27/02/2011 23:21
 
לכל ה20 האחרוניםשהם בעצם דפקט אחד...
אם יש לך תחביב לנהל פורום עם עצמך לפחות תכתוב את זה בשעות שונות אבל לא בדקות יא סתום! ועוד באותו יום?!?!? כמה טיפש אתה יכול להיות ואין ספק שאתה מבית היוצר של סימן טוב. וכן שי יודע לעבוד... על כל הלקוחות שלו, שלא נדבר על חברים ואפילו על המשפחה של האפסים שלו.
03/03/2011 17:02
 
שי סימן טוב הבן זונה ימח שמה שרה סימן טוב
20/09/2011 15:41
 
לכל עם ישראל, חג שמח ושנה טובהמאחל לכולם חג שמח ואת כל הטוב שבעולם
למשפחת סימן טוב אאחל שאת כל הטוב שבעולם יקבלו בהפוך, מאחל לכם שתהיה לכם שנה קשה ושאת הסבל שגרמתם לאחרים אם בשקל ואם ביותר, על העגמת נפש תשלמו בתרופות אמן! שי המנאייק לך אני מאחל לשבת שבעה ואת התשלום תקבל משמים עם כל הקללות שרובצות על הראש המלוכלך שלך יא שרמוט. חיים סימן טוב החרא, גם לך אני מאחל שסוף סוף תפגוש את אשתך כשהיא מזדיינת מול הפרצוף שלך וצוחקת כי אתה מנאייק... יש מצב שהיא תזיין אותך בתחת ותחליפו תפקידים יא הומו. אתה חיים סימן טוב ואחיך שי סימן טוב גוש של רימות צואתיות משם יצאתם וככה תהיו כל החיים המסריחים שלכם. טפו על הצורה שלכם.
28/09/2011 08:17
 
אפילו בחג חשבתם עליו... חחחח קנאה!!!!!!!!!!!!!!
05/10/2011 15:25
 
אפילו בחג חשבתם עליו... חחחח קנאה!!!!!!!!!!!!!!
05/10/2011 15:25
 
אפילו בחג חשבתם עליו... חחחח קנאה!!!!!!!!!!!!!!
05/10/2011 15:25
 
בורוגום בורוגום מתורכיההקללה שרובצת על ראשם של הרבה אנשים
שי סימן טוב אתה קללה וכל משפחתך קללה, אתם מקוללים, מקוללים תהיו ומקוללים תמותו! גם בחג הקדוש הזה אין סליחה על המעשים הנבזים שלך יא גנב מסריח!
08/10/2011 15:02
 
חתימה טובה לכולם!זמן טוב לבקש סליחה ממי שצריך...
14/09/2010 14:48
 

יופי יופי!מי שזה לא יהיה אחלה תגובה .... גמר חתימה טובה לכולם וצום מועיל!
15/09/2010 15:25
 
מ.ש.י מערכותחג שמח!!!
לכל קהל לקוחותינו היקר משפחת מ.ש.י מערכות מאחלת לכם שנה טובה וגמר חתימה טובה. ואם פגענו במישהו אנו מבקשים את סליחתו. אנחנו סולחים לכולם ומקוים להפגש רק בשמחות.
15/09/2010 17:42
 
לקוחחיים
חיים חתיך רצח והוא כל יום מזיין
17/09/2010 17:36
 
חחחח זה היה מצחיק עכשיו!!!!לקוח (זכר) כותב שחיים חתיך רצח!!!
טוב אין לי מילים להגיד הכתובים מדברים בעד עצמם... אם הבנאדם אומר שכל יום הוא מזיין, הבנאדם כנראה יודע על מה הוא מדבר...
19/09/2010 12:07
 
המלאך השומר על משפחת סימן טוב
שלום אנשים! אז מה,ההיתעסקות במשפחת סימן טוב ממשיכה אההה?! עדיין לא מצאתם תעסוקה אני מבין?! כל הכבוד למשפחת סימן טוב על האיפוק שהיא מגלה.....ככה מתנהגים אנשים שמכבדים את עצמם!
03/10/2010 15:15
 
ל"מלאך השומר"אני שם עליך ועל החברים שכמותך זין...
אני בשבילך מלאך המוות!
10/10/2010 09:40
 
למלאך המוות...
אל תרד לרמה הזאת של ה"מלאך השומר" (בטח שחיף ,שעיר כמו קוף עם עיוותים בגוף), כתיקון אכתוב לו שאנשים שמכבדים את עצמם לא גונבים מאחרים ובטח שלא מהאבא שלהם (שבמקרה זה מבינים שהזבל נפל לא רחוק מהפח) אז תן לו לכתוב מה שהוא רוצה והקב"ה ישלם לכל אחד את מה שמגיע לו.
13/10/2010 09:12
 
למלאך המוות
אמא שלך זונה ואוכלת בתחת גונבים מה גונבים....יאללה כבר לא נמאס לכם כבר?! בני זונות קנאים...אתם רק יכולים להמשיך להתפוצץ....מזיינים את השכל...נמאס כבר.........
13/10/2010 17:46
 
מלאך המוות
תקרא טוב יא שרמוטה!!! זונה שאוכלת בתחת זאת האמא שלך שהביאה אותך לעולם (ושוב אתה אפילו לא מתכחש לזה זה הקטע העצוב פה!!!) יא גנב מסריח, כשאראה אותך פנים מול פנים נראה אותך מתבטא ככה יא שפן! ימים יגידו ואתה תגיע לכלא... שם יפתחו לך את התחת עם הטחורים שלך יא שרמוטה! אתה שי סימן טוב הבן זונה ואני ממש לא מקנא בך תאמין לי ,מה שיש לי אתה בעוד 20 גילגולים לא תגיע. אגב בכלא רמלה מחכים לך בחורים טובים... תכין את עצמך נפשית... כי פיזית התחת שלך כבר פתוח אז לא נורא אם יכנסו עוד כמה. אז אם אתה יודע שאמא שלך שיכור ואבא שלך זונה... מהחיבור הזה יצאת אתה.
18/10/2010 12:54
 
מתענייןאזהרה
לדעתי כל השפה הלא נקייה מיותרת כאן. אפשר לכתוב במשפט אחד "לא מומלץ ללכת למ.ש.י מערכות -אנשים לא ישרים" וכל באי הפורום יחליטו בעצמם אם ללכת או לא. כל הקללות הגידופים והנאצות זה דבר מיותר לחלוטין. בואו נשמור על צלם אנוש. שבת שלום
22/10/2010 19:31
 
לכל המתעניינים
שאפו למתעניין:אזהרה מילים כדורבנות! זה בנאדם שמדבר לעניין.... מי שרוצה שייכנס למ.ש.י מערכות ויווכח בעצמו אם לקבל שם שירות או לא, מספיק כבר עם כל התת רמה הזאת... שיהיה שבוע טוב!
23/10/2010 17:06
 
לכל הקוראים
"מר" שי סימן טוב חרא של בנאדם...כוס אמא שלו, עכשיו שכולם ידעו כמה חרא הבנאדם הזה ושפל... הבנאדם משחק אתה כולה בנאדם פשוט שאין עליו שקל!
04/11/2010 23:00
 
משפחת סימן טוב אתם חלאות אדם ומבזבזים אויר יקר
שכל מה שתעשו ילך לכם לתרופות, אמן! חיים, הומו היית והומו תשאר, אחיך בדרך הנכונה.
30/09/2013 13:02
 
משי מערכותשיקח אתכם אלוהים בצונאמי!
א מ ן !!!!
14/03/2011 11:18
 
איציק נס ציונהשי וחיים סימן טוב
שי וחיים שני אנשים מדהימים אני הגעתי עם סובארו שיש בה מערכת מעולה אבל שמיעה גרועה ושי המקצועי אמר לי אני יפתור לך את הבעיה וכך היה היום אני מרוצה עד השמיים ואפילו הוא לא רוצה תשלום אז לכם הקנאים תחפשו לכם מתקין אחר .
22/03/2011 16:08
 
לאיציק מנס ציונה
עושה רושם שאתה נהנה שמזיינים אותך, חפש מפעל של זוגלובק ובאיזור באר יעקב יש מצב שיצליחו לייצר נקניק מספיק גדול שיכנס בתחת שלך ושל שי סימן טוב. על כל אחד שמרוצה יש בערך 30 לא מרוצים אז חפש מי שיזיין אותך... בינתיים תמשיך להתנועע עם הסובארו שלך וכשתגיע למה שיש לאחרים תקרא להם קנאים.
25/03/2011 15:47
 
איציק מנס ציונה
חבר יקר כדאי לך למחוק את התגובה כי הסכסוך שלך מול שי וחיים לא קשורים אליי אז לפני שאתה מסתבך איתי עדיף שתמחק את מה שרשמת עליי לפני שאני מגיש נגדך תלונה בתחנה שאני משרת בה ואולי אני יהיה גם זה שיעצור אותך בסוף אז בוא נסיים את זה ככה.
28/03/2011 19:32
 
הצחקת אותי מאוד גולש!!!הדבר האחרון שממנו אני מפחד זה אתה והמדים שלך.
בשום דבר שכתבתי לא מוזכר שום דבר שמאיים כך שאתה יכול לקפוץ לי... קח איתך גם את שי סימן טוב תקפצו שניכם.
29/03/2011 17:34
 
אחד שיודע
סתם התחשק לי לכתוב לך חיים סימן טוב , אתה בן זונה הומו. עכשיו טוב לי.
12/04/2011 15:10
 
שי סימן טוב
אמרו לך פעם שאתה חתיך ברמות אבל חבל שאתה שקרן
04/11/2007 19:53
 
יא עוקץ סידרתי, סוף גנב לתלייה.
אמרו לך פעם שאתה ואחיך קוקסינלים ברמות? אז הנה אני אומר לך... עוד ניפגש יא זין.
12/02/2009 17:50
 
שי סימן טוב
הבן אדם הכי נבזי שהכרתי בחיי !! אל תסתבכו איתו, פני מלאך בגוף של שטן ראו הוזהרתם
26/04/2009 15:50
 
אוי נו באמת
כמה קנאות באנשים כל כך חלולים כמוכם, אם אתם נמצאים בדף הזה כנראה שהאדון הנכבד והמכובד שי סבימן טוב מאוד אבל מאוד מעניין אתכם. כל לקוח ולקוח יודע שהוא לא רק איש מקצוע אמין ומקצועי אלא שהוא אדם זהב . ושי מתוק לא חשוב מה הטיפוסים המשועממים האלה אומרים ,רואים תוצאות בשטח. תצליח
22/05/2009 19:30
 
משי מערכות
אני ממש לא מבין מי האנשים הרעים הללו שיש להם את האומץ לרשום מילים שכאלה!!!! אני לקוח מאד מרוצה שביקר שם במשי מערכות כמה וכמה פעמים ויצאתי משם גם במחיר טוב וגם אם הרושם שהם חברה גם מקצועים מאד וגם ישרים מאד ושיתהישו להם כל האנשים הרעים שמרשים לעצמם לדבר בצורה שכזת חזק ואמץ לשי וחיים ממשי מערכות תמשיכו כך ושאלוהים ישלח לכם ברכה והצלחה אמן!
24/05/2009 09:11
 
רשעים גמוריםב"ה שאלוהים ישלח לכם את הדינים מלמעלה
ב"ה יש אלוהים גדול בשמים הוא רואה שומע ויודע ממנו לא ניתן לברוח, מה שלא תתימרו להיות הדינים יגיעו כך או כך, תהנו מהספק שאתם נהנתנים ונהנים על חשבון אחרים בחינם הקורא בור לאחרים נופל בו בעצמו. הגנבת וגם ירשת? יש דין מעלה והוא גדול וחזק מדין מטה.
17/06/2009 01:06
 
רשעים גמורים הכוונה הברורה היא לשי סימן טוב ושות'
17/06/2009 01:08
 
ל- אוי נו באמת
אנשים חלולים??? איך תכנה אנשים שעקצו אפילו את האבא שלהם, אדם כמו שי סימן טוב ואחיו חיים סימן צדיקים אה? יא חלול, כנס לתוך אבטיח ותהנה, אגב לך תלמד עברית כי שגיאות הכתיב שלך ממש צורמות לעין, יא חלול, או אולי אקרא לך דחליל... עושה רושם שמה שיש לך בראש זה קש... אם טעיתי לגביך אני מתנצל מראש, אם אתה לא מכיר את האנשים לעומק לפחות אל תהיה שטחי כמוהם. תוצאות בשטח?? מי אתה ומה אתה בכלל יודע על צמד הנוכלים הזה? כנראה שכלום, מי שכתב שהדינים באים מלמעלה, צדק, ב"ה כל אחד יקבל את מה שמגיע לו, לטוב ולרע.
18/06/2009 13:53
 
ח ח ח אתם שוב כאן? איזה משועממים.
מה קרה? אין עבודה? בטוח שא-י-ן!!! ומה שצורם באמת זה אך ורק הקנאות האובססית שלכם!!! ח-ח-ח מסכנים... ולך הרב הדגול שמצטט משפטים ומתיימר להיות צדיק גדול, לך תשב בבית ותמשיך לקרוא ולשנן משפטים שאין לך מושג מה הם אומרים, שהאל יחוס עליך ויתן לך קצת שכל. ולכם שי וחיים סימן טוב, גם פירסום שלילי הוא פירסום, כך שמה שנשאר לעשות זה רק להודות לאנשים המשועממים האלה.
25/06/2009 00:25
 
חחח גם את/ה כאן??? מה קרה אין עבודה?
בטוח שאין... פרסום שלילי הוא אכן פרסום אבל ש ל י ל י.... על לא דבר על הפרסום השלילי, כן ירבו ובקרוב ביו טיוב- משי מערכות, הסרט. לך המשועמם (או משועממת) שנראה על פניו שזאת נציגות מטעם משפ' סימן טוב, אבל שיהיה.., עדיין לא קיבלתי תשובה איך מכנים אנשים שעוקצים אפילו את האבא שלהם...??? צדיקים? המשפחות והעסקים שהנוכלים האלה הרסו רבים במספר, אלוהים ישלם להם כגמולם.. שי סימן טוב אפילו את בני משפחתו שלו "דופק" , ה"נשוי" כביכול שלכאורה"גרוש" בת"ז שלו כמו גם רעייתו החכמה שתיבדל לחיים ארוכים, גרושה ותישאר חסרת כל אם כך יחליט הנוכל שהיא "נשואה" לו, שני ממזרים שנולדו מחוץ לנישואין... אוי... עד מתי רשעים יעלוזו... השם ישמור. אגב, לך המגיב/ה המסכן/ה, ימים יגידו.
25/06/2009 07:21
 
אודי TTיא בן זונה קומבינטור
שי המנאייק מכר לי "קומפוננט" ואני סמכתי עליו, אחרי תאונה שהיתה לי באוטו התברר שהוא השתמש ברמקולים האורגינליים שלי, אין אמונה באנשים כמוך ואני מבטיח לך שלא תראה אותי יותר כלקוח, יא נוכל כנראה שכל מה שכתבו עליך פה נכון... איך לעזאזל הגנתי על שמך? ימח שמך! שי סימן טוב.
13/07/2009 12:53
 
L.Bאתה נשוי????
אמרת שאתה גרוש יש שקרן !!! איזה מזל שלא קניתי את השטויות שלך, שקרן!!! שי סימן טוב שקרן!!!
15/07/2009 11:47
 
סחת'ן על הפורום אח שלו, מ.ש.י ראשי תיבות של :מי שיבוא ידפק.
שי סימן טוב,לא היה לך משי ביהוד יא זבל? עם ההוא הענק... חחחח כמה עוד תעבוד על אנשים? כל הכבוד תחמן,סוף גנב לתלייה, תזכור.
16/07/2009 16:51
 
יא חולה נפששמעתי שהיום אתה עובד קרוב לבית (אבארבנל...?)
רק עכשיו הבנתי כמה אתה שקרן, יא כלב מסריח אמרת לי שאתה גרוש! חו"ל הבטחת לי... אני עוד אתפוס את אישתך לשיחה. איזה סתומה מי שתלך איתך... אגב בפייסבוק רק בנות יש לך בחברות, אישתך יודעת? הן יודעות שאתה נשוי? מי זאת L.B ???
17/08/2009 17:17
 
אש במכתששי סימן רע
מתי מישהו או מישהי כבר תתבע את הזבל הזה? הרמאי הזה. צריך לפרסם בכל מקום מי ומה הוא. לגמור לו את ה"עסק".
26/08/2009 16:49
 
BMW X5שי וחיים סרח טוב
לא מבין על מה ההתלהמות פה, לא טוב אל תכנסו, גם אני התקנתי מערכת באוטו אצל שי, בזמן שהאח שלו העסיק אותי והראה לי את העסק ומוצריו (הסיניים אגב) שי דאג "להכניס" לי סט רמקולים (קומפוננט) שעל הסט שילמתי 3250 ש"ח מחיר בשבילי! ( הסט לא הורכב ונשארו שם הרמקולים המקוריים שלי ושילמתי עליהם לגנב הזה על סט). אל תדאג שי, התביעה בוא תבוא, כיאה לנוכלים התשובה שלכם תבוא רק בבתי משפט ופרסום רע. חבל, הפסדת לקוח טוב. לו הייתי קורא את הפורום הזה קודם הייתי רואה שכבר עשית את התרגיל הזה לבחור עם ה TT, אבל לא נורא, הכל משמיים.
31/08/2009 09:01
 
אוהד ביתרתארו לעצמכם בראש את ההמנון של הכדורגל
שי סימן טוב בן זונה, שי סימן טוב בן זונה, שי סימן טוב בן זונה ושי סימן טוב בן זונה.... וכל הקהל 20 אלף במספר שרים ביחד.... שי סימן טוב גנב מסריח! בוגד!!! אתה חלאת המין האנושי והדוגמא למה אי אפשר לסמוך על אף אחד היום. שייפול לך העסק על הראש, אמן!
03/09/2009 14:55
 
123
09/09/2009 11:55
 
המענישיש לך פרצוף תמים זה הפלוס שלך
המינוס הוא הנוכלות שלך והטיפשות שאתה נתפס! אל דאגה, כל כלב בא היום שלו והיום שלך קרב ובא. תכין גם את אחיך זה שדומה לפרדי מרקורי ההומו הזה, שגם יומו קרב.
05/10/2009 06:02
 
חזרתי לא קראתם לי בכל זאת באתיתדהמה
איך קרה שההודעה האחרונה נכתבה בתאריך-8/10/11 הייתי רוצה לדעת אם יש התפתחויות בגזרת משפחת סימן טוב
24/11/2012 15:58
 
בוביבדיקת רכב
אני רוצה לטפל ברכב שלי, מה אתם אומרים. ללכת למשי?
07/02/2013 21:16
 
יובלמחפש/ת עבודה מהבית? כל אחד יכול!
דרושים עובדים לעבודה מהבית! שכר גבוהה מאוד תלוי במשרה שתבחרו! הזדמנות טובה לכל מי שבבית כרגע ולא עובד ! (מספר משרה - 516832383) לפרטים נוספים הגיבו ושילחו לי הודעה בוואטספ 052-4313764 ❤️ ✅
25/10/2023 11:34
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il