עמוד הבית     ëúáåú     לוח רכב     מאמרים     ליסינג לעסקים     ליסינג לפרטיים     השכרת רכב בחו"ל     הלוואה לרכב חדש     השכרת רכב בארץ     הצעות ביטוח     הסבה לגז           ליסינג למשאיות     אוטובוסים והסעות     ליסינג לחברות גדולות     מכרזים להשכרת רכב  
דף הבית - מאמרים מקצועיים - מאמרי רכב כללי - המדריך לנהיגת חורף- חלק 1
 
חזור לדף הבית
למדריך לנהיגת חורף -חלק 2
לדיון על המאמר בפורום רכב
 
המדריך לנהיגת חורף- חלק 1

החורף מגיע ועימו שלל סכנות. הכביש חלק, הראות גרועה ואנחנו מכורבלים עם חימום בתוך המכונית. הכנו לכם מדריך הישרדות לימים הגשומים. המדריך שלנו יטפל הפעם בהכנות שיש לבצע עוד לפני הנסיעה.

מדינת ישראל אינה משופעת ימי גשם למכביר ובכל זאת נראה כי כל יום גשום מאתגר את התשתית הקיימת, את המכוניות שעל הכביש ואת הנהגים האומללים. אבל בעוד שאין ביכולתנו לעשות דבר כנגד פגעי מזג האוויר ותשתיות לקויות הרי שבידנו האחריות לתקינות מכוניתנו ולמוכנותנו כנהגים בכל ימות השנה.

מכונית:
1. צמיגים:
הבעיה העיקרית היא לא שחיקת הסוליה (מינימום של 2 מ"מ) אלא "תאריך תפוגה". לצמיג אורך חיים של כשלוש שנים. התיישנות הצמיג באה לידי ביטוי בסדקים קטנים בדופן הצמיג ובסוליה, בהתקשות הגומי ובירידה ברמת האחיזה של הצמיג. צמיגים ישנים שיעבירו אתכם את הקיץ בשלום עשויים להיות הסיבה לאובדן שליטה בכביש רטוב. זכרו שמחיר צמיגים חדשים אכן יקר יחסית אך זול באלפי מונים ממחירו של פחח, ההשתתפות העצמית או חלילה של חיי אדם. אז אפילו  אם זהו רכב ישן שאתם עומדים למכור, וזה לא על חשבון חברת הליסינג שבמקום העבודה -אל תשתהו ואל תתקמצנו.
2. מפשיר אדים:
במיוחד בחורף, חשיבותה של המערכת חימום/מיזוג אינה מוטלת בספק. מערכת האיוורור מסייעת להחליף את האוויר בתוך המכונית ולהפשרת אדים המצטברים על שמשות המכונית . הדרך היעילה ביותר להפשרת אדים היא שילוב בין חימום לבין הפעלת מזגן שמייבש את האוויר הרווי מים. לכל מכונית ישנו מפשיר אדים אחורי חשמלי ואל תשכחו להשתמש בו.
3. שמשות, מראות, מגבים:
אין צורך להרחיב בחשיבותם של מגבים תקינים. הדרך לדעת שסופם קרב היא אם הלהבים משאירים סימן שחור על מטלית בהירה או אם ישנם סדקים וקרעים בגומי. ביכולתנו לשפר את פעולתם של המגבים ואת הראות בעזרת כמה כללים פשוטים: א. שמשות נקיות משפרות עשרות מונים את הראות. שמשה מלוכלכת נוטה לסנוור את עיני הנהג מפנסים של מכוניות ממול ולעייף את עיני הנהג ולפגום בריכוז.  ב. בחנויות אביזרי רכב ישנם תכשירים אשר דוחים מים ומפחיתים את הצורך במגבים בזמן גשם. ג. תתפלאו כמה חשוב נוזל שטיפת השמשות בחורף. הקפידו על שימוש בנוזל עם סבון מיוחד ולא במים רגילים. ד. חלונות צד ומראות מלוכלכות מפחיתות את יכולתכם להבחין במשתמשים האחרים על הכביש לצידכם. אותם תכשירים נגד אדים ורטיבות טובים גם כאן. הקפידו במשנה הקפדה על כיוון נכון של מראות הצד בכדי לצמצם שטחים מתים.
4. חניה:
כדאי תמיד להעמיד את המכונית בחניה כך שניתן לצאת לדרך בנסיעה קדימה ולא לאחור. זה בעיקר חשוב כשהאדים מכסים את השמשות ופוגמים בראיה..
5. מערכת תאורה
בחורף החוק מחייב נהיגה עם אורות בכבישים בין עירוניים. אנו מרחיבים את ההמלצה לנהיגה עם אורות בכל שעות היממה. אתם רואים טוב יותר ורואים יותר טוב אתכם. המנעו מהפעלת אור ערפל אחורי ללא צורך: זה מסנוור.

 
  כתב: טל בן יוסף. מוגש באדיבות חברת הוטקאר, המתמחה בליסינג, ביטוח רכב והשכרת רכב.

 
חזור לדף הבית
למדריך לנהיגת חורף -חלק 2
לדיון על המאמר בפורום רכב
רשימת המאמרים מלאה (השכרת רכב בחו"ל, ליסינג, השכרה, ביטוח רכב, הנעה בגז, ליסינג תפעולי)
 
תגובות
יוסינהנתי לקרוא
26/12/2005 14:55
 
מאי כהןעבודה מהבית
http://wדרושים לעבודות קלדנות כתיבה סקרים תמלול פרטים בוואטצפ 0502322173
14/04/2022 19:58
 
נאורעבודה פשוטה בקלדנות! כל אחד יכול!
עבודה מהבית עם שכר מטורף!!!! בתחום הקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן ונתונים, ניתן להגיע ל12,200 ומעלה אין צורך בניסיון לפרטים- 052-4313764 פנו אלינו בוואטספ
03/11/2023 12:54
 
 
אודותינו  |  ליסינג תפעולי  |  ליסינג מימוני  |  מכרזי ליסינג  |  ליסינג לחברות  |  מבצעי ליסינג  |  מכרזים להשכרת רכב  |  מבצעי השכרת רכב  | 
צרו קשר  |  ביטוח רכב |  ביטוח רכב  |  ביטוח בריאות  |  כניסה לסוכנים
האתר הוקם ע"י חברת - לידר יזמות ושיווק באינטרנט
חברת לידר (הוטקאר), בית ברק, רחוב הרברט סמואל 37, חדרה טלפון: 077-5501133 פקס: 153-4-6323192 מייל leader@leaderltd.co.il